Jump to content

2011.03.02 Leyton H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Herlig heading av Bendtner! Men Diabys ekstremt indirekte måte å spille på gjør meg en smule gal...

Det er jo ingen bevegelse å spille på. Diaby prøver jo å dra med seg spillere og lage rom, men det er jo ingen løp. Alle står og venter på å få ballen i beina

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ingen bevegelse å spille på. Diaby prøver jo å dra med seg spillere og lage rom, men det er jo ingen løp. Alle står å venter på å få ballen i beina

 

Helt enig! Diaby er blant de som forsøker å skape ubalanse ved å gå forbi en spiller eller to, men får lite hjelp rundt seg.

Link to comment
Share on other sites

"Spennende spiller det her. Hardere mottak enn skudd!" Horribel førstetouch på Bendtner til tider, men som jeg har sagt tidligere så har han målteft. Absolutt ingen tvil det. To meget flotte og gode mål fra dansken i kveld. Hattrick i andreomgang?

Link to comment
Share on other sites

Dette beviser at Bendtner er en meget god spiss på Championship nivå. Intet annet. Makan til dårlig forsvar er det lenge siden vi har spilt mot.

 

Forøvrig deilig at det går så enkelt, nå er det bare om å gjøre å holde seg unna skader resten av kampen.

Link to comment
Share on other sites

Dette beviser at Bendtner er en meget god spiss på Championship nivå. Intet annet. Makan til dårlig forsvar er det lenge siden vi har spilt mot.

 

Forøvrig deilig at det går så enkelt, nå er det bare om å gjøre å holde seg unna skader resten av kampen.

Synes det burde gått enklere. Elendig bevegelse til tider og hvorfor i alle dager stopper vi så ofte opp i overgangsfaser framfor å spille i rom og fullføre løpene?

Link to comment
Share on other sites

Merker tydelig nivåforskjellen så langt. Slipper Orient til to sjanser i starten, men når målene kom ble det mer som en treningsøkt og vi har full kontroll.

Syns likevel det slurves hos noen av spillere.

 

Fine mål, men unødvendig av Bendtner å provosere Orient-fansen på 3-0 målet.

 

Håper Wenger bare kjører med dette laget ut kampen nå. Ingen grunn til å slite ut eller risikere skader på de vi har på benken. Viktig kamp på lørdag!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! Diaby er blant de som forsøker å skape ubalanse ved å gå forbi en spiller eller to, men får lite hjelp rundt seg.

 

Joda, han utfordrer og går forbi pressledd, men jeg synes han nesten alltid holder på ballen to touch for lenge. Bevegelse eller ikke bevegelse. Og den situasjonen som virkelig irriterte meg var da han fikk en fin 45-graderspasning og var i strålende scoringsposisjon, men bestemte seg for å vende vekk fra målet.

Link to comment
Share on other sites

Noen som legger merke til at Diaby hele tiden trekker seg når han kommer til en duell langs bakken for å ta en ball? Huff, han må ikke tenke på å bli skadet, det hjelper ikke!

 

 

Merket det jeg også, men han ble bedre etterhvert. Kommer seg sikkert etter et par kamper. Synes Diaby har vært frisk, men det har vært lite bevegelser rundt ham når han har satt fart.

 

Skjønner ikke hvorfor noen klager, vi spiller med en rekke komplett med 2. og 3. valg, leder 3-0 FØR pause og får en positiv opplevelse rett etter Birmingham-tapet...

Dette er det bare å ta med seg som en positiv opplevelse der vi sparer førstelagsspillere så de er klare til å banke Sunderland 5-0 i helga...

Link to comment
Share on other sites

Joda, han utfordrer og går forbi pressledd, men jeg synes han nesten alltid holder på ballen to touch for lenge. Bevegelse eller ikke bevegelse. Og den situasjonen som virkelig irriterte meg var da han fikk en fin 45-graderspasning og var i strålende scoringsposisjon, men bestemte seg for å vende vekk fra målet.

Det er jo standard for hele laget. Har man en 99% sjanse så ser man seg om etter en man kan passe til som er i 100% posisjon.

 

Men tilbake til Diaby, så er det absolutt null bevegelse foran han. Diaby er til tider litt gla i ballen, enig i det, men synes bevegelsen uten ball har vært miserabel i første

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...