Jump to content

2011.03.02 Leyton H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Ser at Lee Mason skal dømme. Grøss.....

Frem til FIFA, UEFA eller FA gjør noe med reglene vil jeg fortsette å grøsse i forhold til alle dommere fremover... Er absolutt blitt en stor sjeldenhet at det ikke er avgjørende situasjoner i kamper hvor dommere gjør feil. Etter min mening er det pga regelverket...

Link to comment
Share on other sites

Team to play Leyton Orient: Almunia, Eboue, Squillaci, Miquel, Gibbs, Diaby, Denilson, Rosicky, Henderson, Bendtner, Chamakh

 

arsenal.com

 

blir spennendes med henderson!! :-D

 

Jeg håper virkelig at vi har noen av førstelaget på benken, som kan komme inn når 60 minutter er passert og vi har uavgjort/ligger under. For slite det tror jeg vi vil.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper virkelig at vi har noen av førstelaget på benken, som kan komme inn når 60 minutter er passert og vi har uavgjort/ligger under. For slite det tror jeg vi vil.

 

benken er meget sterk;)

 

Subs: Szczesny (GK), Sagna, Djourou, Clichy, Nasri, Wilshere, Arshavin.

 

rosicky fra start igjen, håper han ikke er sliten etter søndag for han trenger å imponere!! har vært ganske svak i de kampen har fått sjangsen

Link to comment
Share on other sites

Hmm liten gambling av Wenger dette, men jeg er enig i laguttaket all den tid vi ikke har så voldsomt mye annet å ta av.. Vi får heller sette inn litt "magic" hvis det skulle butte imot. Noe det fort kan gjøre. Jeg setter en slant på 0-0 til pause @ 4.70 ganger pengene :)

 

Edit: Har noen en god stream?

Link to comment
Share on other sites

Hmm liten gambling av Wenger dette, men jeg er enig i laguttaket all den tid vi ikke har så voldsomt mye annet å ta av.. Vi får heller sette inn litt "magic" hvis det skulle butte imot. Noe det fort kan gjøre. Jeg setter en slant på 0-0 til pause @ 4.70 ganger pengene :)

 

Edit: Har noen en god stream?

http://veetle.com/index.php/channel/view#4d604bc6e77d8

Link to comment
Share on other sites

Flott start, godt med et tidlig mål. Nå er det bare å kjøre på å punktere kampen skikkelig før den har begynnt. Men da trenger vi vel 10 mål til pause for å vere sikker....

Håper på kalassiffer. Vi trenger en liten "pick me up" nå

 

Frem til FIFA, UEFA eller FA gjør noe med reglene vil jeg fortsette å grøsse i forhold til alle dommere fremover... Er absolutt blitt en stor sjeldenhet at det ikke er avgjørende situasjoner i kamper hvor dommere gjør feil. Etter min mening er det pga regelverket...

Hovedproblemet er i mine øyne mangelen på respekt for dommerne samt nevnte dommeres evne til å sette seg i respekt. Dommerne blir i alt for stor grad påvirket av og distrahert fra jobben sin av sure spillere og managere. I hvilken annen idrett eller yrke kan man prestere på toppnivå hvis man blir kritisert og stillt spørsmål ved dag ut og dag inn. FIFA og UEFA er jo selvfølgelig med på å underminere dommerne ved å nekte dommerne verktøy til å gjøre jobben sin.

 

Når UEFA og FIFA på død og liv ikke vil ta i bruk teknologi så bør de i det minste innføre regler for å beskytte dommerne. All offentlig kritikk av dommeren og hans avgjørelser skulle vært forbudt. Spillerne, muligens med unntak av kapteinen, skulle ikke hatt lov til å diskutere avgjørelser eller uttrykke misnøye med dommeren.

Link to comment
Share on other sites

Tendensen i det siste har vært skuffende. Kun Bendtner og Rosicky som tør å prøve. Vil se flere løp fra midtbanen og flere forsøk på å skape noe! Akkurat nå spiller vi gris foran 16-meteren deres...

 

 

Edit; Pen heading av Bendtner!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...