Jump to content

Flopper


Richardinho

Recommended Posts

Guest Magnus
vi kan i hvertfall ikke sette Lehmann under den kategorien her.

9628[/snapback]

 

Einig med deg der. Lehmann er ein svært dugandes keeper, meiner vi har fått godt betalt for dei få punda vi brukte på han. Men har fått med meg at ikkje alle deler mitt synspunkt her....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Tony

Francis Jeffers er i mine øyne den størst floppen! Han var dyr!!!! og dårlig!

 

Andre flopper: stepanovs, kiwomya, wright og delvis wiltord

 

Ellers synes jeg Stefan Malz og Pascal Cygan kan føyes til listen ovenfor....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Inamoto er en stor flopp. Han fikk ikke en eneste ligakamp.

 

Andre flopper:

Igors Stepanovs

Stathis Tavlaridis

Francis Jeffers

 

Og kanskje Sylvain Wiltord og Nwankwo Kanu, med tanke på hvor stort potensiale de hadde. Riktignok scoret de masse mål, men skuffet i de siste årene de var i Arsenal.

8215[/snapback]

 

Hallo?

før det siste året til Wiltord hos Arsenal var han KONGE! ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
Inamoto er en stor flopp. Han fikk ikke en eneste ligakamp.

 

Andre flopper:

Igors Stepanovs

Stathis Tavlaridis

Francis Jeffers

 

Og kanskje Sylvain Wiltord og Nwankwo Kanu, med tanke på hvor stort potensiale de hadde. Riktignok scoret de masse mål, men skuffet i de siste årene de var i Arsenal.

8215[/snapback]

 

Hallo?

før det siste året til Wiltord hos Arsenal var han KONGE! ;) :)

12050[/snapback]

 

Heilt einig. Wiltord var på ingen måte ein flopp. Ein stor spelar som kanskje ikkje fekk ut det aller beste, men til tider var han glitrande. Ikkje for å vere frekk på nokon måte, men ein som seier at Wiltord var ein flopp kan umogleg ha sett så mange Arsenal-kampar......

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hvorfor Wiltord anses som en flopp. I sine år i Arsenal har han levert varene jevnt og trutt. Unntaket var hans siste sesong. Tror det er viktig å ha i bakhodet at Wiltord måtte ”konkurrere” med Henry. Resultatet var ofte at Wiltord ble dyttet bakover på laget.

 

Høydepunktet er når han gir oss ligagullet på OT med sitt flott mål!!

Link to comment
Share on other sites

før det siste året til Wiltord hos Arsenal var han KONGE! ;)  :)

12050[/snapback]

 

Nå tror jeg at du har sett deg sveiseblind på sesongvideoer. Wiltord scoret en del mål for oss, noe som blir gjengitt på disse filmene. Det som imidlertid ikke kommer med er alle angrepene han ødela ved å holde altfor lenge på ballen, føre den på banen for så å snurre rundt seg selv to-tre ganger når denne føringen hans fikk ham opp i problemer, for så å slå en støttepasning. På denne måten ødela Wiltord mye mer enn hva han faktisk bidro med(les: de målene på sesongvideoene). Det var faktisk ytterst få kamper han faktisk var god for oss, og disse var som regel i cup-kamper mot lag i lavere divisjoner.

 

Greit nok, Wiltord er en god spiller, men han passet ikke inn hos oss. Kan ikke påstå at jeg er lei meg for at han forsvant.

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10

den absolutt største floppen i arsenals historie er Fabio Cabalero.. hvis non husker han da :D det enesre han gjorde i arsenal drakta var å plante en albue i ansiktet til en preston spiller... Jeffers var heller ingen stor suksess..

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10
Inamoto er en stor flopp. Han fikk ikke en eneste ligakamp.

 

Andre flopper:

Igors Stepanovs

Stathis Tavlaridis

Francis Jeffers

 

Og kanskje Sylvain Wiltord og Nwankwo Kanu, med tanke på hvor stort potensiale de hadde. Riktignok scoret de masse mål, men skuffet i de siste årene de var i Arsenal.

8215[/snapback]

 

Hallo?

før det siste året til Wiltord hos Arsenal var han KONGE! :D :P

12050[/snapback]

 

Heilt einig. Wiltord var på ingen måte ein flopp. Ein stor spelar som kanskje ikkje fekk ut det aller beste, men til tider var han glitrande. Ikkje for å vere frekk på nokon måte, men ein som seier at Wiltord var ein flopp kan umogleg ha sett så mange Arsenal-kampar......

12054[/snapback]

wiltord og kanu fikk altfor lite spilletid det siste året.. man kan ikke kalle dem får flopper.. de spilte mange kjempe bra kamper og scora en del mål..

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
den absolutt største floppen i arsenals historie er Fabio Cabalero.. hvis non husker han da :D det enesre han gjorde i arsenal drakta var å plante en albue i ansiktet til en preston spiller... Jeffers var heller ingen stor suksess..

12258[/snapback]

 

Argentineren Fabian Caballero var på utlån fra Cerro Porteno i perioden oktober 1998 til mai 1999, og fikk kun 17 minutter som innbytter for Fredrik Ljungberg mot Middlesboro.

 

Spilleren viste i låneperioden at han ikke var i besittelse av kvaliteter gode nok for Arsenal. Jeg har likevel problemer med å se at hans 8 måneder lange "låneopphold" i Arsenal gjør at han kan karakteriseres som en "flopp".

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Inamoto er en stor flopp. Han fikk ikke en eneste ligakamp.

 

Andre flopper:

Igors Stepanovs

Stathis Tavlaridis

Francis Jeffers

 

Og kanskje Sylvain Wiltord og Nwankwo Kanu, med tanke på hvor stort potensiale de hadde. Riktignok scoret de masse mål, men skuffet i de siste årene de var i Arsenal.

8215[/snapback]

 

Hallo?

før det siste året til Wiltord hos Arsenal var han KONGE! :D :P

12050[/snapback]

 

Heilt einig. Wiltord var på ingen måte ein flopp. Ein stor spelar som kanskje ikkje fekk ut det aller beste, men til tider var han glitrande. Ikkje for å vere frekk på nokon måte, men ein som seier at Wiltord var ein flopp kan umogleg ha sett så mange Arsenal-kampar......

12054[/snapback]

Har ikke sett mange Arsenal-kamper Live nei.

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
den absolutt største floppen i arsenals historie er Fabio Cabalero.. hvis non husker han da :D det enesre han gjorde i arsenal drakta var å plante en albue i ansiktet til en preston spiller... Jeffers var heller ingen stor suksess..

12258[/snapback]

 

Argentineren Fabian Caballero var på utlån fra Cerro Porteno i perioden oktober 1998 til mai 1999, og fikk kun 17 minutter som innbytter for Fredrik Ljungberg mot Middlesboro.

 

Spilleren viste i låneperioden at han ikke var i besittelse av kvaliteter gode nok for Arsenal. Jeg har likevel problemer med å se at hans 8 måneder lange "låneopphold" i Arsenal gjør at han kan karakteriseres som en "flopp".

12283[/snapback]

 

Einig, eit låne opphald på åtte månadar for ein ukjent spelar frå ein ukjent klubb for ein ukjent pengesum kan dessverre ikkje karakteriserast som ein flopp.

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10

skjønner meg ikke på de som mener at kanu og wiltord var flopper.. lukk opp øya: :D de fikk veldig liten spilletid på slutte og de kampene wiltord fikk spille måtte han får det meste spille høyre wing noe han ikke likte, salget av wiltord var en tabbe!

Link to comment
Share on other sites

skjønner meg ikke på de som mener at kanu og wiltord var flopper.. lukk opp øya: :unsure:  de fikk veldig liten spilletid på slutte og de kampene wiltord fikk spille måtte han får det meste spille høyre wing noe han ikke likte, salget av wiltord var en tabbe!

12288[/snapback]

 

Wiltord fikk mer enn nok sjanser for å vise hva han hadde å by på, men ferdighetene sto ikke til førstelagsspill, og forsvarte langt ifra prisen som vi måtte punge ut.

Jeg er sikker på at dersom det var klagerett på fotballspillere, så hadde nok Wiltord ha blitt levert tilbake for lengst.

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10
skjønner meg ikke på de som mener at kanu og wiltord var flopper.. lukk opp øya: :unsure: de fikk veldig liten spilletid på slutte og de kampene wiltord fikk spille måtte han får det meste spille høyre wing noe han ikke likte, salget av wiltord var en tabbe!

12288[/snapback]

 

Wiltord fikk mer enn nok sjanser for å vise hva han hadde å by på, men ferdighetene sto ikke til førstelagsspill, og forsvarte langt ifra prisen som vi måtte punge ut.

Jeg er sikker på at dersom det var klagerett på fotballspillere, så hadde nok Wiltord ha blitt levert tilbake for lengst.

12425[/snapback]

 

får no pisspreik :D

Link to comment
Share on other sites

skjønner meg ikke på de som mener at kanu og wiltord var flopper.. lukk opp øya: :) de fikk veldig liten spilletid på slutte og de kampene wiltord fikk spille måtte han får det meste spille høyre wing noe han ikke likte, salget av wiltord var en tabbe!

12288[/snapback]

 

Wiltord fikk mer enn nok sjanser for å vise hva han hadde å by på, men ferdighetene sto ikke til førstelagsspill, og forsvarte langt ifra prisen som vi måtte punge ut.

Jeg er sikker på at dersom det var klagerett på fotballspillere, så hadde nok Wiltord ha blitt levert tilbake for lengst.

12425[/snapback]

 

får no pisspreik :angry:

12438[/snapback]

 

Pisspreik!? Har du ikke sett kampene? Eller har du kun sett sesongvideoene? Wiltord saboterte mer enn han bidro de sesongene han var hos oss, det kommer man ikke ifra uansett.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg Tusmo. Wiltord var vel i sin tid rekord kjøpet til Arsenal... Med tanke på dette levde han ikke opp til forventningene som var stilt til han... Desverre!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...