Jump to content

Dårligste spiller


Ravenghost

Recommended Posts

Har nettopp sett kamoen mellom Bari og Inter.

Finnes mange parametre for å finne ut hvem som er den dårligste av alle spillerne som spiller i disse ligaene, men Okaka Chuka (Bari, utlån fra Roma), er virkelig helt elendig. Null overblikk, ekstremt feile valg, lite målfarlig, må være et godt alternativ...

Link to comment
Share on other sites

I Premier League var det jo lenge slik at det eneste Titus Bramble ble rangert høyt på var lister over ligaens dårligste spillere. Men den mannen har visst - etter hva jeg har hørt - hatt en forholdsvis respektabel sesong for Sunderland i år. Det er tydeligvis håp for oss alle...

Link to comment
Share on other sites

Bari er det klart dårligste laget i de tre ligaene, derfor må (?) spilleren komme derfra! Okaka får i alle fall spille, mens Antonio Langella ikke har noen kamper denne sesongen...... tror jeg går for at han er dårligst! :)

grunnen til at han får spille er vel kun at han er på lån, og da føler Bari de er "forpliktet" til å la han spille. Langella har faktisk "litt" fotballhjerne vertfall...

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke lett å si hvem den dårligste er, og det kommer selvfølgelig også an på hva vi definerer som en fast spiller. De fleste mislykkede spillere ryker jo rett ut av hele seriene. Men i Premier League fikk jo keeper Tony Warner prøve seg over ganske så lang tid uten å få til særlig mye bra.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke lett å si hvem den dårligste er, og det kommer selvfølgelig også an på hva vi definerer som en fast spiller. De fleste mislykkede spillere ryker jo rett ut av hele seriene. Men i Premier League fikk jo keeper Tony Warner prøve seg over ganske så lang tid uten å få til særlig mye bra.

 

Husker han stod som en levende vegg mot oss i serieåpningen i 07/08 sesongen, men bortsett fra det var det vel ikke så mye annet jeg så eller hørte om Warner :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 5 2011, 10:31 AM) 216415[/snapback]

Husker han stod som en levende vegg mot oss i serieåpningen i 07/08 sesongen, men bortsett fra det var det vel ikke så mye annet jeg så eller hørte om Warner :rolleyes:

 

Jeg mente også å huske at han spilte mot Arsenal. Da husket jeg altså riktig. Men det må nok være "the moment of his career". ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg nominerer spillerne som spilte andreomgang i dag til dårligste innsats jeg har sett i Arsenaldrakt. Vil heller tape 3-0 enn å bli latterligjort på den måten!

 

Szczesny var vel den eneste Arsenal spilleren som levererte i andreomgang, men jeg syntes Fabregas, Clichy og Sagna ikke var så ille heller. Det som drepte kampen og alt i laget vårt var når Djourou forsvant. Squillaci er helt elendig.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å lure på om Squillaci er blandt topp 5 dårligste spillere i PL egentlig. Pga. hans håpløse pasning til Diaby skjedde alt det..

 

Jeg har fra første stund siden jeg så han i Arsenal drakta sagt at Squillaci ikke er en stopper som er god nok for førstelaget til Arsenal, men at han som fjerdevalg er ypperlig, men nei. Mannen får nesten Silvestre til å virke som Sol Campbell og samtidig drar han ned Koscielny (som selvfølgelig har jævlig uflaks som får to straffer mot seg på noe som dommere ikke vil dømt for normaltvis) på et helt annet nivå.

 

I første omgang var Koscielny outstanding. Og han var også god i andreomgangen til Djourou måtte av, men med en gang Squillaci kommer inn på banen blir Koscielny en annen spiller. Oser usikkerhet og gjør mange småfeil og er langt ifra den stopperen han er når han spiller med Djourou.

 

Hent tilbake Bartley sier jeg bare. Han kan da umulig være noe dårligere enn Squillaci ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Squillacci! Jeg tenkte over en spiller og nominere her, men bestemte meg til slutt for å skylde på hele laget, men Squllacci har ikke vært i nærheten av så solid som jeg hadde håpet, Koscielny og Djourou er fantastisk Koscielyny og Squillacci er elendig! Rosicky syns jeg er bedre enn folk hevder.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Walters krisedårlig? Nja, det finnes spisser i Premier League som er verre. Om ikke annet, så jobber Walters alltid 100% for laget og det er alltid viktige innslag for Stoke mtp. deres spillestil og måte å framstå på.

 

Walters har forbedret seg ganske kraftig på kort tid. Utrolig hva selvtillit gjør. Det han holdt på med for noen mnd siden lignet ikke grisen.

 

Almunia får bli mitt valg...

Link to comment
Share on other sites

Rory Delap er faktisk ikke såpass dårlig som 'alle' skal ha det til. I tillegg til å være en enorm trussel fra innkastene, er han faktisk god med begge beina, gjør hele tiden smarte valg og i likhet med Walters over her, jobber konstant i 90 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Den dårligste spilleren er dessverre vår egen Manuel Almunia.

 

I Premier League denne sesongen så må han faktisk se seg slått av Joe Cole mener jeg, men sånn totalt sett er Almunia en av de aller verste :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...