Jump to content

2011.01.19 Leeds B


Mr Chapman

Recommended Posts

 

Denilson er ikke gjort til en hoggestabbe, han har etter min mening ingen framtid i Arsenal etter sesongens slitte innsats og det må da være lov til å mene det?

 

 

Han er utsatt for det samme denne sesongen som Almunia og Fabianski var forrige sesong. En del av de som synes han er for dårlig bruker ingen form for argumentasjon i sine innlegg. Det er kun oppgulp og andre sure oppstøt som ikke hører hjemme på et diskusjonsforum som du helt korrekt sier at dette er.

 

Og det er det mange her helt korrekt kaller hetsing, hoggstabbe osv. osv.

 

Det fascinerende er at du og flere velger å bli "borte" fra den aktuelle tråden så fort argumentene mot deres påstander blir for sterke - eller noen bringer statistikk på banen som viser at enkelte av påstandene ikke har rot i virkeligheten.

 

Derfor skjønner jeg at enkelte her vil rette sine spørsmål til de som ikke bedriver denne form for "diskusjon".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Han er utsatt for det samme denne sesongen som Almunia og Fabianski var forrige sesong. En del av de som synes han er for dårlig bruker ingen form for argumentasjon i sine innlegg. Det er kun oppgulp og andre sure oppstøt som ikke hører hjemme på et diskusjonsforum som du helt korrekt sier at dette er.

 

Og det er det mange her helt korrekt kaller hetsing, hoggstabbe osv. osv.

 

Det fascinerende er at du og flere velger å bli "borte" fra den aktuelle tråden så fort argumentene mot deres påstander blir for sterke - eller noen bringer statistikk på banen som viser at enkelte av påstandene ikke har rot i virkeligheten.

 

Derfor skjønner jeg at enkelte her vil rette sine spørsmål til de som ikke bedriver denne form for "diskusjon".

 

Du er meg et merkelig orakel. Noen ganger krever du til og med dokumentasjon for andres teser.

Selv har du argumenter som er helt uten mening.

Du påstår jo at Arsenal ikke kan vinne med Bendtner på banen. :P

Med påfølgende argument at du ikke liker han. ;)

 

(Jeg har heller ikke sansen for Bendtner med det går ikke på å like....)

 

Ad Denilson hvor man viser til helst til statisikk med pasninger kontra feilpasninger.

Dette er en sannhet med visse modifikasjoner.

Denilsons pasninger, etter min mening!, er helst støttepasninger. Pasninger som går bakover på banen, eller det er pasninger som går til medspillere i trengt posisjon. Med resultat av fare for overganger mot Arsenal.

I tillegg er jeg av den formening at han mangler hurtigheten og dynamikken som sine medspillere på midtbanen. Og med sin labre bevegelse er han heller ikke det skjold som er denne DM-rollen viktig.

 

Kort sagt med Denilson på banen senker han nivået, men for all del en stallspiller, og sågar med en god skuddfot.

Og for orden skyld. Jeg har ikke noe hatforhold til spillerne. Det er ikke meg imot at hverken Arshavin, Bendtner eller Denilson gjør en storkamp. For meg er det Arsenal som er gjelder! ;)

 

Nok om den saken fra meg.

Link to comment
Share on other sites

Du er meg et merkelig orakel. Noen ganger krever du til og med dokumentasjon for andres teser.

Selv har du argumenter som er helt uten mening.

Du påstår jo at Arsenal ikke kan vinne med Bendtner på banen. :P

Med påfølgende argument at du ikke liker han. ;)

 

(Jeg har heller ikke sansen for Bendtner med det går ikke på å like....)

 

Ad Denilson hvor man viser til helst til statisikk med pasninger kontra feilpasninger.

Dette er en sannhet med visse modifikasjoner.

Denilsons pasninger, etter min mening!, er helst støttepasninger. Pasninger som går bakover på banen, eller det er pasninger som går til medspillere i trengt posisjon. Med resultat av fare for overganger mot Arsenal.

I tillegg er jeg av den formening at han mangler hurtigheten og dynamikken som sine medspillere på midtbanen. Og med sin labre bevegelse er han heller ikke det skjold som er denne DM-rollen viktig.

 

Kort sagt med Denilson på banen senker han nivået, men for all del en stallspiller, og sågar med en god skuddfot.

Og for orden skyld. Jeg har ikke noe hatforhold til spillerne. Det er ikke meg imot at hverken Arshavin, Bendtner eller Denilson gjør en storkamp. For meg er det Arsenal som er gjelder! ;)

 

Nok om den saken fra meg.

 

Bendtnersaken ble skrevet i kampens hete - og det har alle her gjort noe tilsvarende til. Men begrunnelsen med at jeg ikke liker han er rett og slett nettopp det jeg mener. Han er en ufordragelig fyr utenfor banen med så høye tanker om seg selv at selv Zlatan ser ut som en engel. Når han da ikke presterer i forhold til munnbruken så ender det opp med at jeg ikke liker han som person. Og etter kampen hvor min uttalelse du siterer meg på.. da var man frustrert.

 

Jeg har ikke krevd dokumentasjon for en tese - men det var noen her som var bastante på at hvis det hadde vært slik og sånn så hadde det skjedd. ikke "Jeg tror at det hadde skjedd". Poenget med spørsmålet rundt dokumentasjon (som jeg i senere tid har sagt var et uheldig ord, og spurte da etter argumentasjon istedefor) var for å vise at man kan ikke bastant si at noe hadde skjedd om den eller den variabelen hadde vært til stede - med mindre man har muligheten til åteste det ut. Noe man ikke har.

 

Kom gjerne med flere eksempler hvor jeg ikke har argumentasjon for mine forslag / diskusjoner. godt mulig det ikke står opp og ned i hvert eneste innlegg, dette fordi jeg lever meg litt inn i forumet og tenker at "dette har jeg sagt før" og lister det ikke opp igjen.

 

Det som da provoserer meg er ting som er blank løgn uten noen form for rot i virkeligheten. Hvis man så på statistikken vi viste til i forhold til Denilsons passningspill, så ser man at ca 40% av passningene går fremover på banen. Majoriteten er passninger som bryter ett pressledd (ut til ving/back i offensiv sone eller til offensiv midtbane). Men selvsagt er også noen passninger mot defensiv sone eller "på tvers". Og han er faktisk en av de som er best på å slå lange passninger opp mot våre vinger (tenker da på presisjon, ikke antallet).

 

Og for ordens skyld så har jeg tidligere i tråden sagt med enig med arshavin om at jeg er en skrue (noe han også er)

Link to comment
Share on other sites

Nei, det er et diskusjonsforum. Støtter alle Arsenal-spillerne men de som gjør det dårlig må vel være lov å kritisere og respekteres?

 

På samme måte som du må respektere at Wilshere ikke ønsket å få noen beskrivelse av kampen fra de som konstant kritiserer de spillerne det gjaldt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...