Jump to content

2011.01.19 Leeds B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Just like the Good Old Days. Sier ikke mer. Godt jobbet, ikke minst av Leeds som holdt det gående til siste slutt. De var helt mør fra tærne og opp i hårrøttene, men likevel trodde de på miraklet nesten til siste slutt.

 

Arsenal gjorde jobben, ingen nevnt ingen glemt.

Link to comment
Share on other sites

Dette var andre boller. Upåklagelig innsats av samtlige. Det vil seg virkelig ikke for Arshavin, men så lenge han prøver og jobber skal jeg ikke klage. Jeg har uansett en snikende følelse av at vi i ham har en skikkelig joker for vårsesongen. Dette må snu!

 

Leeds-supportere: Se signatur.

Link to comment
Share on other sites

Bra seier! B)

 

Synes vi gjør en bra kamp. All ære til Leeds som virkelig bet seg fast (og FOR et hjemmepublikum!), men vi burde vunnet med mer enn 3-1 i dag.

 

Alle gjorde en god jobb i dag, synes jeg. Også Arshavin, selv om han fikk til frustrerende lite. Men innsatsen var der, i det minste!

 

MOM: Song!

Link to comment
Share on other sites

Job done. WE'RE GOING TO WEMBERLY!

 

Forresten; slår vi Huddersfield, og blir trukket på hjemmebane i 5.runde, vil vi ha 8 av 9 hjemmekamper de neste kampene!!!

 

22 Sat Barclays Premier League (H) Wigan Athletic

25 Tue Carling Cup (H) Ipswich Town

30 Sun The FA Cup (H) Huddersfield Town

February

01 Tue Barclays Premier League (H) Everton

05 Sat Barclays Premier League (A) Newcastle United

12 Sat Barclays Premier League (H) Wolverhampton W.

16 Wed UEFA Champions League (H) FC Barcelona

19 Sat The FA Cup (N) Fifth Round

22 Tue Barclays Premier League (H) Stoke City

 

Life's good!

Link to comment
Share on other sites

Job done. WE'RE GOING TO WEMBERLY!

 

Forresten; slår vi Huddersfield, og blir trukket på hjemmebane i 5.runde, vil vi ha 8 av 9 hjemmekamper de neste kampene!!!

 

22 Sat Barclays Premier League (H) Wigan Athletic

25 Tue Carling Cup (H) Ipswich Town

30 Sun The FA Cup (H) Huddersfield Town

February

01 Tue Barclays Premier League (H) Everton

05 Sat Barclays Premier League (A) Newcastle United

12 Sat Barclays Premier League (H) Wolverhampton W.

16 Wed UEFA Champions League (H) FC Barcelona

19 Sat The FA Cup (N) Fifth Round

22 Tue Barclays Premier League (H) Stoke City

 

Life's good!

 

Skremmende mtp. den utrolig dårlige hjemmestatistikken vår denne sesongen. Vi har jo tatt mest poeng av alle lag borte i PL denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Melding til Leeds supportere som leser her inne; Til dere lett middeladrende herrer, med potensielle prostata problemer, samt frynsete og falmede hvite drakter med Topman på brystet, størrelse XL eller XXL, som har vært rimelig kjepphøye den siste halvannen uken; så enkelt var det egentlig! Det er et stykke opp til toppen, lads! :-)

 

I andre fora anbefalte jeg Arsenal med handicap på langoddsen. Lysna på gamlefar! B)

 

Utmerket kamp. Bestått og vel så det til samtlige. Ingen hoggestabber i kveld, takk!

Link to comment
Share on other sites

Synes litt synd på Chamakh egentlig. Vi får ikke utnyttet hans hodestyrke og fører til at han blir nødt til å løpe rundt på banen.

Med Bendtner og Arshavin på kantene så er Chamakh ganske malplasert ja.

 

God kamp idag. Var en helt annen intensitet og vilje. Også bra å se at Wenger tar tak i ting og slenger innpå Cesc og RvP selv om vi leder med 1 mål. Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte når det gjelder Arshavin. Alt går galt for han om dagen. Det spørs om ikke et klubbskifte hadde vært det beste både for klubben og han

Link to comment
Share on other sites

Dette var andre boller i forhold til hjemmekampen!

Vi kommer til Elland Road og er skjerpa og Wenger tar ingen sjanser og stiller et veldig sterkt lag.

Vi fiikk et tidlig mål og var ellers stødig i pasningsspillet og stopperne våre spilte strålende.

Nasri defintivt man of the match. For en spiller! Vært interessant å sett hvor mange kilometer han løp i dag.

 

Ellers jevnt over bra av alle spillerne kanskje med litt unntak av Arshavin og Chamahk som ikke helt har formen inne for tiden. Får håpe det bedrer seg.

 

Syns vi kontrollerer bra gjennom hele kampen og det er vel en periode etter 2-1 at det fortsatt er spenning i kampen. Vi møtte et Leeds-lag som kjempa som løver i 90 min. og ga aldri opp. Kreditt til dem for innsatsen og en insane scoring! Samtidig bør Leeds-fansen få skryt for et vanvittig lydnivå hele kampen krydret med Arsenals bortefans som også hørtes bra. Men et sånt lydnivå kunne vi trengt litt mer av på Emirates også.

 

Solid og bra dette og vi ser fram til Huddersfield på Emirates i neste runde B)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte når det gjelder Arshavin. Alt går galt for han om dagen. Det spørs om ikke et klubbskifte hadde vært det beste både for klubben og han

 

Idag jobbet han hvertfall! Det er en stor forbedring og det var godt å se. Jeg er sikker på at det fotballmessige snart kommer seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...