Jump to content

2011.01.19 Leeds B


Mr Chapman

Recommended Posts

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2011, 08:36 PM) 214774[/snapback]

Szczesny, Sagna, Djourou, Koscielny, Gibbs, Song, Denilson, Nasri, Arshavin, Bendtner, Chamakh

 

Litt overraska over at ikke Djourou fikk seg en hvil.

 

Ellers, åpenbart et lag som skal være mer enn godt nok til å slå Leeds. Alt kommer an på innsatsen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Blir en spennende kamp. Håper vi ungår reprise fra FA-cupen i 90/91-sesongen. Hvor mange omkamper spilte vi mot Leeds den gangen? Mener vi spilte tre omkamper. Avgjorde fjerde kamp på Elland Road? Noen som har fakta?

 

tre omkamper og avgjorde i tredje omkampen, men om det var på Ellen Road det vet jeg ikke. Synes å erindre at de tok omkamper på nøytral bane fra når man begynte på 3 kamp

 

English FA Cup Arsenal 0-0 Leeds 27-01-1991

English FA Cup Leeds 1-1 Arsenal 30-01-1991

English FA Cup Arsenal 0-0 Leeds 13-02-1991

English FA Cup Leeds 1-2 Arsenal 16-02-1991

Link to comment
Share on other sites

tre omkamper og avgjorde i tredje omkampen, men om det var på Ellen Road det vet jeg ikke. Synes å erindre at de tok omkamper på nøytral bane fra når man begynte på 3 kamp

 

English FA Cup Arsenal 0-0 Leeds 27-01-1991

English FA Cup Leeds 1-1 Arsenal 30-01-1991

English FA Cup Arsenal 0-0 Leeds 13-02-1991

English FA Cup Leeds 1-2 Arsenal 16-02-1991

 

Mulig du har rett, høres litt kjent ut ja. Beviset ligger på en VHS-kassett med 90/91 sesongen. En fantatstisk sesong med Smith, Adams, Limpar, Merson m.fl. ;)

 

Ellers et fint mål av Nasri og Arsenal. Bra spill i forkant. Kjør på for 2-0.

 

Edit: Dæven døtte. Der skulle Chamakh hatt 2-0.

Link to comment
Share on other sites

Ikke ofte du ser en keeper gjøre en så god redning at han blir gratulert av spissen ;-)

 

Den så jeg inne fra Chamakh...

 

Mulig jeg bare ser ting jeg VIL se, men jeg synes Arshavin ser mer interessert og på hugget ut så langt i kveld.

 

Ikke der vi vet han kan være, men allikevel et steg framover.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2011, 09:23 PM) 214796[/snapback]

Huff. Bendtner ute på kanten er så ubrukelig. Skjønner ikke hva Wenger tenker på når han bruker dansken der..

 

Tipper det er mest for å gi ham spilletid. Han har jo også muligheten til å veksle med f.eks. Chamakh så han får spilt litt sentralt også.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2011, 09:23 PM) 214796[/snapback]

Huff. Bendtner ute på kanten er så ubrukelig. Skjønner ikke hva Wenger tenker på når han bruker dansken der..

Blir nesten som å matche en midtstopper ved å lan han spille høyre back. Med mindre Drillo er trener og Bjørnebye spiller venstre back så er Bendtner på kant kun for at han skal få bokført kamper fra start

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2011, 09:23 PM) 214796[/snapback]

Huff. Bendtner ute på kanten er så ubrukelig. Skjønner ikke hva Wenger tenker på når han bruker dansken der..

 

bendtner er vel omtrent like svak uansett hvilken posisjon han spiller. er muligens noe mindre elendig som midtspiss.

 

burde vel vært 0-5 nå...

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 19 2011, 09:23 PM) 214796[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Huff. Bendtner ute på kanten er så ubrukelig. Skjønner ikke hva Wenger tenker på når han bruker dansken der..

 

Blir nesten som å matche en midtstopper ved å lan han spille høyre back. Med mindre Drillo er trener og Bjørnebye spiller venstre back så er Bendtner på kant kun for at han skal få bokført kamper fra start

 

Synes ikke det var noen god sammenligning. Bendtner er god nok med ball til å kunne spille der ute. Og det er viktig å gi de nest beste spillerne kamptrening. Før vi aner kan vi få bruk for Bendtner, og da er det bedre at han har et minimum av kamper bak seg enn at han bare har spilt reservelagsfotball.

 

FOR EN SAGNA-KANON!!!

 

;):D:D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...