Jump to content

Gullkampen 2010-2011


Safe Hands

Seriemester  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi får bokføre dette som 3 poeng vunnet og håpe på at vi følger opp med 3 poeng mot Sunderland selv samtidig som King Kenny disker opp en ny gave. Da er vi ett eller to poeng bak med en kamp tilgode og alt er opp til oss selv - igjen. Her er det bare å gi gass.

 

ja, det er bare å gi gass, og kvelden ga nytt håp. Men jeg vet ikke helt om jeg TROR på det enda...

 

Og det er opp til Arsenal selv nå. Vinner de resten av kampene er de mestere uansett hva ManU gjør i sine andre kamper. Arsenal vil da ha 28-5-5 og 89 p, mens ManU da maks kan få 26-9-3 og 87p. Men det fordrer altså at Arsenal vinner alle kampene inkl den mot ManU. Nå tror jeg enda mindre på et slik scenario enn at Arsenal skal vinne i seg selv, men likevel...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror vi har gode muligheter, men det blir ikke lett. Selvfølgelig et slag i ballene at RvP er ute såpass lenge som han er, men vi får håpe at Fabregas restituerer seg kjapt og er klar for kamp. Vi har også Ramsey og jeg håper han imponerer fremover i tiden, han har potensialet. Ellers syns jeg Bendtner har vist gode taker, mens Chamakh så som så. Nå burde de spille på sitt ytterste, får nå har de to nevnte spissene muligheten til å bli helter for alltid.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, man kan drømme ennå! Og skulle mot formodning Chelsea ønske å selge, og Le Prof, DEFINITIVT mot formodning, vrenge pengepungen, så kjøp Drogba!

 

Forøvrig så var det jo direkte artig å se United falle for "eget grep", nemlig på dommertabber. Ikke var det Fergie-time heller, ikke mer drøye 50 sekunder, i hvertfall.

 

Og man observerer, på facen, at en del av de faste kombatantene plutselig har dukket ned i hullet. Snodig! :P

 

Men, to get back on track, og som Siren; GI GASS!!!! ;) B) B)

Link to comment
Share on other sites

Vi får bokføre dette som 3 poeng vunnet og håpe på at vi følger opp med 3 poeng mot Sunderland selv samtidig som King Kenny disker opp en ny gave. Da er vi ett eller to poeng bak med en kamp tilgode og alt er opp til oss selv - igjen. Her er det bare å gi gass.

Korleis kan eg det når eg er tom for NITRO!!!

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å se for meg at laget skal slå Sunderland hjemme uten Fabregas, RvP, Walcott og Song... Uansett, Chelsea hjalp oss og det er ett poeng til topp nå!!

 

Nå er vel Song kun ute i morgen, og klar for kamp på Søndag. Walcott er ikke noe tap med tanke på Arshavin sin form. Fabregas "svir" litt mer, men hvis vi kjører Wilshere inn i hans rolle, og heller bruker Denilson i midtenen kontra Rosicky - så tror jeg det går fin-fint.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å se for meg at laget skal slå Sunderland hjemme uten Fabregas, RvP, Walcott og Song... Uansett, Chelsea hjalp oss og det er ett poeng til topp nå!!

 

Sunderland er like hardt rammet av skader som oss, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så umulig å slå dem på vår hjemmebane? De er svekket, vi er svekket, vi har bedre stall og fordel av å spille hjemme. Jeg holder oss for å være klare favoritter.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nå har gullkampen plutselig tatt en drastisk endring. Skulle 2-0 til West Ham stå seg og vi med våre mange spillere tilbake slå Bburn i kveld og Spurs i hengekampen, har vi overtaket. Da trenger vi kun en U mot United avhengig at vi vinner andre kamper selvfølgelig..

 

Kjenner trua kommer tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Nå har gullkampen plutselig tatt en drastisk endring. Skulle 2-0 til West Ham stå seg og vi med våre mange spillere tilbake slå Bburn i kveld og Spurs i hengekampen, har vi overtaket. Da trenger vi kun en U mot United avhengig at vi vinner andre kamper selvfølgelig..

 

Kjenner trua kommer tilbake!

Arsenal har tøffest program igjen av de tre som kan vinne serien nå...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har tøffest program igjen av de tre som kan vinne serien nå...

United skal ut i 3 harde kamper mot Chelsea (to av dem i CL), City på Wembley samt eventuelle semi finaler i CL. Vi får mye hvile og kan ta en PL kamp om gangen, holder vi oss skadefrie mener jeg vi er i pole position. Men alt står å henger på at Hammers holder ut.

 

EDIT: Sa han idet Rooney satte inn et frispark mål.......

 

EDIT 2: FAEN SÅ INNERST I HELVETTE......

 

EDIT 3: Så slo United flaksen til, ALDRI straffe.......fy faen

 

EDIT 4: Nå går jeg å legger meg..

Link to comment
Share on other sites

Elendig dømming.. Skal ikke klage på dommer, men å dømme straffe der blir latterlig!

 

Var jo tross alt Mason og teamet hans som godkjente offside målet til Saha. Ikke akkurat noe sjokk.

 

Forøvrig 2-4 nå. Hernandez.

Link to comment
Share on other sites

United skal ut i 3 harde kamper mot Chelsea (to av dem i CL), City på Wembley samt eventuelle semi finaler i CL. Vi får mye hvile og kan ta en PL kamp om gangen, holder vi oss skadefrie mener jeg vi er i pole position. Men alt står å henger på at Hammers holder ut.

 

EDIT: Sa han idet Rooney satte inn et frispark mål.......

 

EDIT 2: FAEN SÅ INNERST I HELVETTE......

 

EDIT 3: Så slo United flaksen til, ALDRI straffe.......fy faen

 

EDIT 4: Nå går jeg å legger meg..

Jeg har aldri hatt noe tro på argumenter omkring at de og de har tøffere kampprogram osv. Hadde Manu sine spillere vært like skjøre som Arsenal sine, så kanskje, men...

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 2 2011, 03:29 PM) 221213[/snapback]

Var jo tross alt Mason og teamet hans som godkjente offside målet til Saha. Ikke akkurat noe sjokk.

 

Forøvrig 2-4 nå. Hernandez.

 

Sant! Men hvorfor får vi ikke se reprise av situasjonen med Keane-Smalling, det mistenker jeg var like mye hands som det United fikk straffe for.. Typisk Hernandez goal btw.

Link to comment
Share on other sites

Elendig dømming.. Skal ikke klage på dommer, men å dømme straffe der blir latterlig!

Ikke noe å utsette på straffene i dag. Måtte i så fall være at ene til West Ham var utenfor...

Når det er sagt, så skulle Vidic vært ute. Først fikk han et oransje kort i 1.omgang, så hindrer han Cole/Ba i en god overgang med en klar felling. Der skulle det røde kortet vært oppe, og da var stillingen 2-0...

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe å utsette på straffene i dag. Måtte i så fall være at ene til West Ham var utenfor...

Når det er sagt, så skulle Vidic vært ute. Først fikk han et oransje kort i 1.omgang, så hindrer han Cole/Ba i en god overgang med en klar felling. Der skulle det røde kortet vært oppe, og da var stillingen 2-0...

 

Hvor skal West Ham spilleren gjør av armen sin da?

Link to comment
Share on other sites

Etter at enda en/to/tre dommeravgjørelser som kommer mot oss (selv om vi ikke engang spiller!) så kan det se ut som det skal bli meget meget vanskelig å ta gullet. Det ser ut som alle kampene fremover må vinnes for at Arsenal skal ha en real sjans, vi blir hvertfall ikke å få noe gratis.

Link to comment
Share on other sites

Manu er nå klart i førersetet. Vi har selvsagt en mulighet, men da må 3 ting skje:

 

1. Nøkkelspillerne er skadefrie resten av sesongen

2. Almunia har gjort sin siste kampavgjørende tabbe for sesongen

3. Vi bryter en barriere og slår Manu

 

Sjangsen for at alle disse 3 skal slå inn er absolutt tilstede, men er desverre usannsynlig.

Link to comment
Share on other sites

Manu er nå klart i førersetet. Vi har selvsagt en mulighet, men da må 3 ting skje:

 

1. Nøkkelspillerne er skadefrie resten av sesongen

2. Almunia har gjort sin siste kampavgjørende tabbe for sesongen

3. Vi bryter en barriere og slår Manu

 

Sjangsen for at alle disse 3 skal slå inn er absolutt tilstede, men er desverre usannsynlig.

Vi må ha 3 poeng mer enn MU resten av sesongen, og da er det jo "enklest" å slå de på Emirates.

Vi kan klare oss med u borte mot Tottenham, men da må Chelsea ta poeng fra MU på OT.

Du har definitivt rett i at vi må bryte en barriere, og slå MU for å vinne serien. De siste 6-7 kampene mot de (helt siden Nasris dobbel) har vært noe dritt!

Link to comment
Share on other sites

Manu er nå klart i førersetet. Vi har selvsagt en mulighet, men da må 3 ting skje:

 

1. Nøkkelspillerne er skadefrie resten av sesongen

2. Almunia har gjort sin siste kampavgjørende tabbe for sesongen

3. Vi bryter en barriere og slår Manu

 

Sjangsen for at alle disse 3 skal slå inn er absolutt tilstede, men er desverre usannsynlig.

Dette er helt opp til oss.

Er vi et mesterlag gjør vi jobben.

Om ikke så får vi satse på at det unge laget blir et år bedre til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...