Jump to content

2011.01.05 Manchester City H


Mikl02

Recommended Posts

En supporter som er kritisk kan likevel være stolt av laget sitt og være svært glad etter en seier. Man trenger ikke oppføre seg som deg for å være stolt av Arsenal.

Her er jo vår alles Drillo ett meget godt eksempel

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Nå skal ikke dette bli en debatt med påstander mot hverandre, men du skal være litt forsiktig å snakke om mønster i formen av innleggene. Kan jo raskt slå tilbake, for det er veldig mye "enig-med-Wenger" i dine innlegg og at alt annet får store ord mot seg.

 

Det behøver ikke si at jeg har rett, men jeg tror at man i både motgang og medgang kan stille spørsmål på en saklig måte. Og; det har jeg vel gjort?

 

Om du tolker mine innlegg så ekstremt negative, så er det ikke derimot sagt at det er "fasiten" på din tolkning. Jeg er en forkjemper for 4-4-2, for det mener jeg vil gagne våre spillere og balansen i laget. Da vil jeg jo argumentere for min mening, og dette kan vel ikke tolkes av at jeg er desperat avhengig av å være negativ.

 

Om jeg mener enkelte bytter blir merkelig for min del, så er jeg ikke på jakt etter å være negativ. Jeg har bare et annet syn på dette med tanke på spillerens kvaliteter/andre alternativer og hvordan kampforløpet er.

Om jeg mener at man burde endre litt på planen før (underveis i) enkelte kamper, så er man ikke derimot ute etter å bare være negativ.

 

Du må ikke ta alt så personlig, for jeg benytter min rett til å være engasjert å stille spørsmål selv på "gode" dager.

Du må lese hva jeg skriver, og ikke snakke om dører.

Selv om Chelsea heter Chelsea, så er det ikke derimot sagt at utgangspunktet er helt likt fra kamp til kamp. Chelsea er en skygge av seg selv, siden vi møtte de i begynnelsen av oktober (og de siste sesongene). De har ikke vært så ute av form på mange sesonger med tanke på flyt, rytme, eller kvalitet. Vi møtte de i et perfekt tidspunkt nå i desember, og vi utnyttet det elegant. (som mange lag har gjort i det siste, bare slik at du ser at dette ikke er en engangshendelse fra Chelsea-sin side) Det er å se litt "bak" kamper, og ikke henge seg opp i at jeg har ment taktikken har hemmet oss fra flere poeng mot topplagene i sesonger tidligere.

 

Ja, jeg mener fortsatt at 8 endringer mot Wigan gjorde, at vi "antakelig" tapte 2 poeng til pokalen. Og; føler ikke at argumentet med at vi har tatt 5 poeng i disse tre kampene, er et bevis på at man ikke kan være uenig. Vi har en utrolig stall med enorme kvaliteter, og vi har noen spillere i ypperste nivå. Klart man stiller krav, noe annet hadde vært tull.

 

Med tanke på denne kampen, så oppsumerer jeg med det jeg skrev i mitt innlegg etter kamp som du burde ha lest:

 

Dette beskriver mye av kampen på en positiv måte, selv om jeg mener at enkelte taktiske vurderinger gikk "galt". Tolk det akkurat som du vil ;)

 

Ser man kampen kun fra de første 30minuttene, så hadde jeg gitt nesten toppkarakter selv uten mål. Den neste timen ble ikke i samme kvalitet, og vi begynte å stange oftere og oftere mot et defensivt og "godt" organisert City-lag. Vi var likevel best, og det er det vel ingen som har nektet for?

Mener bare at kampforløpet ikke var tilrettelagt for disse to byttene, og det har jeg argumentert for.

 

Liker engasjementet ditt arshavin, men synes kanskje du bruker noen vel kraftige salver når du skal motargumentere. Alt er ikke så svart/hvitt.

 

Avsluttet for min del.

 

 

He he, mulig du ikke har lagt merke til det vieira04 men når det gjelder å snakke om mønster har du en solid ledelse på meg, du har gjentatte ganger hevdet at jeg er "enig-med-Wenger" i alle mine innlegg, tror imidlertid du hadde fått sjokk hvis vi hadde sittet ved siden av hverandre og sett en kamp sammen, skulder mot skulder, jeg er uhyre kritisk underveis der skjønner du, forskjellen ligger imidlertid på hvordan vi uttrykker oss her inne etter å ha fått igjen normal hvilepuls.

Du misforstår kraftig hvis du tolker meg dithen at jeg synes du er ekstrem negativ, langt derifra.

Jeg synes du stort sett er saklig og sportslig sett på høyden, det eneste jeg har påpekt er at du etter hver kamp vi ikke har oppnådd ønsket resultat ønsker å sette fingeren på et eller annet, dette nærmer seg å bli et mønster desverre, videre at du i ettertid må forsvare disse utspillene når det viser seg at poengene dine smuldrer bort underveis.

Mange her inne er ekstremt negativ, du er det altså IKKE etter min mening, du er derimot en av de få jeg gidder å diskutere fotball med her inne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du stort sett er saklig og sportslig sett på høyden, det eneste jeg har påpekt er at du etter hver kamp vi ikke har oppnådd ønsket resultat ønsker å sette fingeren på et eller annet.

Ikke for å blande meg inn i deres diskusjon, men er ikke det å peke på eller se etter feil etter uønsket resultat uhyre logisk og ikke minst viktig?

Link to comment
Share on other sites

Denne døra svinger begge veier, pass på så den ikke treffer deg når den er på retur. Er redd den har truffet mange ganger allerede, men at du av en eller annen grunn ikke har lagt merke til det.

 

En supporter som er kritisk kan likevel være stolt av laget sitt og være svært glad etter en seier. Man trenger ikke oppføre seg som deg for å være stolt av Arsenal.

 

 

Når det gjelder å bli truffet av dører er vel du rimelig gul-og-blå etterhvert mr Bøe, jeg har aldri påstått at man IKKE skal være kritisk som supporter, tvert imot faktisk, for min egen del er det klin umulig å ikke være kritisk underveis i kampene, det blir heller det at man SKAL være kritisk for enhver pris jeg ikke helt forstår.

Hvis man MÅ være kritisk slik som deg mister jeg veldig kjapt interessen, men men hver og en får være supporter på sin egen måte ;)

Du har sikkert lagt merke til at jeg skygger langt unna dine tirader her inne, man velger selv hvem man gidder å diskutere med, direkte provokasjoner må man vel allikevel til en viss grad svare på.

Case closed.

 

Ikke for å blande meg inn i deres diskusjon, men er ikke det å peke på eller se etter feil etter uønsket resultat uhyre logisk og ikke minst viktig?

 

 

Helt korrekt :(

Håper du skjønner forskjellen.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder å bli truffet av dører er vel du rimelig gul-og-blå etterhvert mr Bøe, jeg har aldri påstått at man IKKE skal være kritisk som supporter, tvert imot faktisk, for min egen del er det klin umulig å ikke være kritisk underveis i kampene, det blir heller det at man SKAL være kritisk for enhver pris jeg ikke helt forstår.

Mennesker er forskjellige. Noen er mer kritisk en andre. Det er ikke snakk om å være kritisk for en hver pris, det handler om at noen er veldig kritiske, noen er mindre kritiske. Man trenger ikke å forstå det, men det hadde jo vært fint hvis man ikke torpederte hver eneste kamptråd med engang noen er litt mer kritisk en det enkelte føler man kan tillate seg

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder å bli truffet av dører er vel du rimelig gul-og-blå etterhvert mr Bøe, jeg har aldri påstått at man IKKE skal være kritisk som supporter, tvert imot faktisk, for min egen del er det klin umulig å ikke være kritisk underveis i kampene, det blir heller det at man SKAL være kritisk for enhver pris jeg ikke helt forstår.

Hvis man MÅ være kritisk slik som deg mister jeg veldig kjapt interessen, men men hver og en får være supporter på sin egen måte ;)

Du har sikkert lagt merke til at jeg skygger langt unna dine tirader her inne, man velger selv hvem man gidder å diskutere med, direkte provokasjoner må man vel allikevel til en viss grad svare på.

Case closed.

 

Dessverre så har jeg ikke lagt merke til at du har skygget unna mine innlegg, som du så pent kaller tirader. Innleggene mine var jo heller ikke skrevet til deg personlig, men jeg takker for at du har unnlatt å svare på dem hvis de har provosert deg. Slike diskusjoner hadde endt opp i den vi har akkurat nå, og det er jo ikke bra.

Takk for at du anerkjenner andres måte å være supporter på, selv om jeg ikke kjenner meg igjen i beskrivelsen av en person som MÅ være kritisk. Tror ikke du kjenner meg så godt som du tror, selv om du åpenbart kan etternavnet mitt.

 

vieira04: Jeg beundrer måten du opptrer på i denne diskusjonen. Du overser klare provokasjoner og klarer å svare saklig og skikkelig for deg. Jeg klarte ikke å unngå å bli provosert over ting arshavin skrev direkte til deg (her tenker jeg spesielt på dører som av en eller annen grunn traff deg), men ser nå at jeg ikke skulle blandet meg inn og det beklager jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...