Jump to content

Pre-season i Østerike


sundvor

Recommended Posts

Har tenkt å bestille flybiletter ned til Østerike og Arsenals treningsleir der. Men jeg finner ikke noen plass der det står om det i det hele tatt skal være noe treningsleir, og dermed heller ingen dato.

Er det noen som har en dato eller når de pleier å annonsere når de reiser ned? Eller om det i det hele tatt skal være noe treningsleir der i år?

Link to comment
Share on other sites

Tipper det kommer info om treningsleir i begynnelsen av Juni tenker eg, men hvor, det er det bare Wenger som vet. I år så var de på tur rundt 20 juli, så det er vel rundt den datoen i år også.

Link to comment
Share on other sites

Mener og huske at avtalen de hadde der nede er nå utløpt... Ingen kilde eller noe, men tror noen skrev det på forumet her i sommer! :) Men nå det er sagt, så skal vi ikke se bort ifra at gutta reiser ned i år også. Virker som en perfekt plass for å være på treningsleir :P

 

Har tenkt mye på å reise ned selv, men blir nok ikke i år grunnet mye annen reising, men hvis det blir pre-season i Østerrike neste år, så skal vi ikke se bort ifra at jeg tar en tur ned! ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger uttalte til lederen av Arsenal America under ett intervju i Bad Waltersdorf i sommer at så lenge han sitter som manager, så skal Asrenal ha pre-season i Bad Waltersdorf. Man kan selvfølelig ikke legge alt for mye i det, men det er nok dette Wenger ønsker, så får vi se om styret vil det annerledes.

 

Det bruker aldri å komme noen konkret bekreftelse på arsenal.com i forbindelse med hvor pre-season skal være. Dette er fordi Wenger ikke ønsker at det skal være så mye supportere tilstede av en eller annen grunn. De siste par årene, har vi fått vite det av en av de som jobber på hotellet jeg bruker å bo på. Han jobber også på spillerhotellet, og bruker å gi beskjed når Arsenal har booket hotellet.

 

Pre-season i Bad Waltersdorf er absolutt å anbefale. En herlig liten landsby i Østerrike. Jeg kan garantere at man definitivt får en flott opplevelse der nede sammen med mange likesinnede

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...