Jump to content

2010.11.23 Braga B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

jajajaja...der får vi for å spare spillere i ukraina. Der får vi virkelig se moralen i dette laget...

 

Håpløs avgjørelse av dommeren, men sånn som de har spilt idag så fortjener de virkelig ikke bedre. For en latterlig gjeng. Ser faktisk ut som de hvite naboene våre kommer lenger enn oss i årets utgave av CL. For en skam dette begynner å utvikle seg til å bli.

 

Tror dette må være den kjipeste og dårligste kampen jeg har sett av Arsenal i mitt noen og 20 år lange supporterliv. Begynner virkelig å miste tolmodigheten med en del av folka i klubben nå.

 

Barca, Real hvem er neste???? Hvis vi i det hele tatt ikke heller møter Rosenborg i Europa ligaen til våren..

 

Good spirit, modne...For å sitere en nåsså...PISS MEG I ØRET!

 

Med en sånn holdning enkelt viser for tiden så har vi virkelig ingenting å gjøre i CL, at vi er to poeng bak serieledelse, det er bare ett enormt svakhetstegn for engelsk fotball!

Link to comment
Share on other sites

Når man har som fotball filosofi og spille med høy risiko samt mentalt ustabile spillere så vil Arsenal fortsette og slippe inn mål på lignende vis.

Vi får håpe at det offensive som er i laget kan kompansere! Dette er ikke over enda!

 

men så latterlig det er å stille med denilson som anker på midtbanen da. de som mener at han stabiliserer midtbanen, må være fryktelig glad i han. jeg ser ikke annet enn en middelmådig midtbanespiller med svært lavt tempo, lite kreativitet, middels taklinger. han er da derimot god på unødvendige taklinger i farlige posisjoner, og selvsagt støttepasninger. dette arsenallaget trenger virkelig en dm som kan ta i fra, eller kjempe om plassen med song.

Link to comment
Share on other sites

Dette er så flaut så det går an. Nå må du faen meg åpne øynene dine Wenger å se hva som skjer: Tap så langt i år: WBA, Newcastle, Shaktar, Chelsea, Braga og ikke minst ekle Spurs. Noe må skje ellers blir det Europa League på oss til neste år.!

Link to comment
Share on other sites

angående målet til braga. ikke at jeg skal legge skyld på fabianski, men jeg mener bestemt at han ikke gjør god nok jobb når han kommer ut. vi var så heldige tidligere, å se szczc... komme ut på schmeichelvis. det ville nok stoppet den avslutningen.

 

uansett, er dette det absolutt verste jeg har sett av arsenal. sammen med 2. omg mot tottenham. 2-0! det er fan meg ikke til å tro at disse spillerne får penger for å spille fotball. de har de seneste dagene vist holdninger som fan ikke hører hjemme blant topplønnede toppidrettsutøvere. rett og slett en skam. om wenger ikke ser at dette laget trenger en leder, må i alle fall noen fortelle han det. er nesten sykt å se på det som skjer på banen i kveld. det er flere av spillerne som rett og slett bør vurdere om de er gode nok for en klubb som arsenal. fort en par man som bør se seg selv, og sine kvaliteter, og så beklage til medspillere og fans, at de rett og slett ikke hører hjemme på et lag med ambisjoner som arsenals.

Link to comment
Share on other sites

Cheers mate ;)

 

Chelsky ligger under 0-1 til pause mot sterke zilina :P

Ojojojojoj hvor de sliter

 

 

Men vi sliter enda verre.......

Cesc og Eboue skadd og ute i lang tid sikkert......

Det blir for dumt å skylde på dommeren når man taper men dette var helt forjævlig tragisk, tillater at portugiserne får løpe rundt og sparke oss i filler uten at det gir konsekvenser, unngår å dømme verdens klareste straffespark, er det overhodet mulig????????

Link to comment
Share on other sites

En takling i knehøyde innenfor 16 er i min bok et straffespark. Vela har ingen grunn til å legge seg, og en dommer med fotballforståelse skjønner det. En ok kamp av Arsenal, ikke noe mer. Og det hadde holdt til seier idag, hadde det ikke vært for en hårreisende avgjørelse av en som ikke burde dømme på et halvt år.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke holde meg mer (det er som Chandler i "Friends" som ikke klarer å la vær å komme med en vits);

Det er for så vidt det Arsenal også er - en vits. Her har de kastet bort en potensiell klar serieledelse, og et avansement som gruppevinner, ved å tape mot lag som er søppel (WBA, Braga, Newcastle).

Flere hoder må rulle nå, men med Wengers blindhet eller snillisme, kommer det aldri til å skje. Bendtner og Vela må bort med en gang, det samme gjelder et par midtbanespillere, kanskje også Fabregas. Alle fokuserte på at det er så lenge siden Rooney har vært i slag - vel det er enda lengre siden vi har sett gamle Fabregas. Minner om siste sesongen til Henry i Arsenal.

I fjor uttalte både Manu-spillere og Chelsea-spillere at de hadde knekt Arsenalkoden, og i år virker det som at også de svakere lagene har knekt koden. Hvis ikke Wenger har mer å komme med, er det på tide med nytt blod også på trenersiden!

 

Og når det gjelder straffesituasjonen, var det selvsagt straffe. Men det hadde blitt feil om det hadde blitt straffe, ettersom det var offside på Chamakh rett før

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...