Jump to content

2010.11.20 Tottenham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Team:

 

Fabianski

Sagna

Squillaci

Kos

Clichy

Nasri

Cesc

Song

Denilson

Arshavin

Chamakh

 

Subs: Rosicky, Van Persie, Walcott, Wilshere, Djourou, Eboue, Szczesny

 

Kos og Denilson inn, Wilshere på benken og Nick utelatt nok engang.. Sterk tropp! Dette blir spennende!

Link to comment
Share on other sites

Beklager å være gledesdreper, det kler meg veldig dårlig...men dette kommer til å bli en jevn, tett kamp, spudz blir nok ultradefensive pga at de føler seg underlegen i denne kampen og det har vi desverre taklet dårlig på Emirates denne sesongen.

Uansett satser jeg på en "good old 1-0 to the Arsenal" og vill jubel i stua :P

 

Fabianski

Sagna-Squillaci-Koscielny-Clichy

Song-Denilson

Nasri-Fabregas-Arshavin

Chamakh

 

Djorou har hatt noen gode kamper i Koscielnys fravær, uansett føler jeg meg tryggere på sistnevnte.

Håper også Wilshere blir spilleklar, han kan bli veldig viktig en gang i andreomg.

Gutta på topp blir presset på alle mulige måter fra vår sinnsykt sterke benk nå, Walcott, van Persie, Bendtner og Rosicky har veeeeeldig lyst å sette spikeren i kista til spudz.

Come on you reeeeds

 

 

Endelig er kommunikasjonslinjene oppe direkte til Wenger igjen, dette er det desidert beste laget vi kan stille med i dag ;)

Laget til spudz tyder vel også på at jeg traff på det andre jeg sa, garantert et ultradefensivt utgangspunkt på Emirates fra horene oppi gata.

Understreker på nytt at Wilshere kan bli en veldig viktig spiller etterhvert i dag!!!!

Lykke til gutter :P

Link to comment
Share on other sites

fy faen er det mulig? for en gjeng med overbetalte drittunger som faen ikke vet hva et north london derby betyr, stiller ikke med en jævla engelsk spiller fra start som har følt litt på det.. gir fra seg initiativ, to måls ledelse og alt, og hva faen er den hånda fra cesc? vår kaptein? i helvette hvor dum blir du..

dette er tragisk, og vi viser at vi alt vi kan vinne i år er mikke mus cup hvor vi møter reservelag, fy faen i helvette...

Link to comment
Share on other sites

Når skal vi lære at hodesterke spillere SKAL markeres av andre hodesterke spillere? IKKE RvP og Fab4. Helt forbanna utrolig! HÆLVETTE!

 

van Persie er ikke en god nok spiss til å delta i feltet på offensiv Corner. Hvorfor i all verden er han da med på deffensive innlegg.

 

Huff.

Elendige bytter av Wenger. Ta av begge målscorerne og Arshavin som hadde nydelig assist. Det er oppskriften!

 

Og hvorfor starter Koscielny fremfor for Djourou. Han har ikke gjort noe som gjør at han ikke fortjente en plass på laget.

 

Elendig av Fabregas å stoppe ballen med henda og gi bort ett straffespark. Da kan man ikke snakke om å vinne titler.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...