Jump to content

2010.11.03 Shakhtar Donetsk B


Mr Chapman

Recommended Posts

Her er det mye som må rettes opp! Laget spiller uten gnist og tæl. Clichy mister hodet totalt....igjen.

Det er kamper som i dag jeg har et ønske om at eldre spillere som Squillaci og Rosciky virkelig tar tak i laget og skriker og kommanderer! Jeg mistenker at vi fikk en litt for lett start med Walcotts tidlige mål. Vanskelig å si hva som bør gjøres i pausen, men passningskvaliteten må opp!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Her er det mye som må rettes opp! Laget spiller uten gnist og tæl. Clichy mister hodet totalt....igjen.

Det er kamper som i dag jeg har et ønske om at eldre spillere som Squillaci og Rosciky virkelig tar tak i laget og skriker og kommanderer! Jeg mistenker at vi fikk en litt for lett start med Walcotts tidlige mål. Vanskelig å si hva som bør gjøres i pausen, men passningskvaliteten må opp!

Nå har Shaktar presset hardt og høyt i en omgang og de leder. Er vi heldige så faller de lengre tilbake på banen og da kan Arsenal i større grad kjøre sitt eget spill. Da er det muligheter. Shaktar vil bli slitne på slutten av kampen

Link to comment
Share on other sites

Det er bortebane i CL. Det er tøft å få med seg et resultat, spesielt med tanke på hvor mange som er på skadelista for oss.

 

Fair enough. Men vi stiller med et såpass sterkt lag at den omgangen ikke skal skje, det er ikke akseptabelt.

Link to comment
Share on other sites

prat om stream skal vel ikke forekomme i kamptråder?

 

Hvor ellers? Det er i kamptrådene det er størst sjanse for å få raskt svar. Dessuten er grunnen til at man i det hele tatt befinner seg i en kamptråd, er interesse for kampen. Dermed blir stream til kampen veldig relevant å ta opp nettopp her.

Link to comment
Share on other sites

mange som skuffer i kveld, men innsatsen til eboue ligner ikke grisen. dansken og eastmond burde blitt tatt av banen før pause! velas innhopp bør vel også glemmes snarest. har vel flere balltap enn alle shaktarspillerne til sammen på sine 20 min.

 

og vi diskuterer gjerne strem her.

 

satan i helvette hvor forbannet jeg blir når jeg ser slik slett innsats. forkastelig! dette hadde de tro på at skulle gå lett, og det synes på innsatsen dere i kveld. rett og slett rævva dårlig. fy fan! greit at de vinner gruppa uansett, men dette bør de holde seg for gode til. direkte pinlig innsats av arsenal som lag. så frustrasjonen i øynene til jet, når ingen ville ha ballen fra han.

Link to comment
Share on other sites

Skuffande forestilling, men Shakhtar ville mest og fortjente å vinne! Dette er uansett ikkje representativt for eit Arsenal-lag, så eg håpar vi lærer av dette og ellers let kampen gå i gløymeboka snøggast råd!

 

Mot Newcastle i helga blir det andre bollar!

Link to comment
Share on other sites

mange som skuffer i kveld, men innsatsen til eboue ligner ikke grisen. dansken og eastmond burde blitt tatt av banen før pause! velas innhopp bør vel også glemmes snarest. har vel flere balltap enn alle shaktarspillerne til sammen på sine 20 min.

 

og vi diskuterer gjerne strem her.

Synes ikke det var så ille. Det var allerede klart før kampstart at det ville bli tøft. Vi hadde brukbart med sjanser. Vi hadde en del klønete forsvarsfeil. Med toppet lag hadde vi nok dratt i land denne, men CL borte er tøft. Det er som PL borte ganger 10.

 

Eboue var ikke allverdens, Eastmond var svak og Clicy hadde en kardinaltabbe. Ellers var innsatsen ok. Bendtner var rimelig alene og jeg synes han gjorde det beste ut av situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

mange som skuffer i kveld, men innsatsen til eboue ligner ikke grisen. dansken og eastmond burde blitt tatt av banen før pause! velas innhopp bør vel også glemmes snarest. har vel flere balltap enn alle shaktarspillerne til sammen på sine 20 min.

 

og vi diskuterer gjerne strem her.

 

satan i helvette hvor forbannet jeg blir når jeg ser slik slett innsats. forkastelig! dette hadde de tro på at skulle gå lett, og det synes på innsatsen dere i kveld. rett og slett rævva dårlig. fy fan! greit at de vinner gruppa uansett, men dette bør de holde seg for gode til. direkte pinlig innsats av arsenal som lag. så frustrasjonen i øynene til jet, når ingen ville ha ballen fra han.

 

Dundrende enig!

 

Det er ikke det at vi taper som gjør meg mest skuffet idag, men innsatsen til spillerne utpå der er bare latterlig å se på. Alle presterer under pari, og det virker ikke som om spillerne har lyst på ballen en gang. En fryktelig prestasjon som må glemmes umiddelbart. Ingen av innbytterne klarte å sette noe mer preg på kampen, men det blir som sagt ikke lett når resten av gjengen utpå der bare lunter rundt. Dette var rett og slett utrolig dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig kamp, men det lå vel dessverre litt i korta på forhånd. Kjedelig at Clichy nok en gang gjør en kostbar smågutt feil, når skal han lære?

 

Håper forøvrig jeg slipper å høre på Rolf Otto Eriksen kommentere Arsenal igjen, vanvittig provoserende figur.

 

Shakhtar har også gått samme kurset som Nistelrooy, Rooney, Gamst, Nani osv, for det å kaste seg og ha vanvittig vondt var de dyktige til.

 

Oddsen feil vei, Arsenal feil vei.. En slett onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg ikke hadde den helt store forhåpningen til denne kampen. Ble litt styrket i denne troen når Arsenal starter med Eastmond sammen med Wilshere, samt at benken er redusert. Nesten litt ligacup-preg over dette.

 

Hadde håper at vi hadde klart minst uavgjort. Da hadde vi hadde hatt taket på dette. Selvsagt går vi videre, men det er ikke sikkert at vi klarer førsteplassen.

 

Walcott med en utrolig mål! Synd at ikke Wilshere får inn 2-2 med sitt stolpeskudd.

 

Vi vinner til helga. Håper at troppen er litt sterkere da!

Link to comment
Share on other sites

mange som skuffer i kveld, men innsatsen til eboue ligner ikke grisen. dansken og eastmond burde blitt tatt av banen før pause! velas innhopp bør vel også glemmes snarest. har vel flere balltap enn alle shaktarspillerne til sammen på sine 20 min.

 

og vi diskuterer gjerne strem her.

 

satan i helvette hvor forbannet jeg blir når jeg ser slik slett innsats. forkastelig! dette hadde de tro på at skulle gå lett, og det synes på innsatsen dere i kveld. rett og slett rævva dårlig. fy fan! greit at de vinner gruppa uansett, men dette bør de holde seg for gode til. direkte pinlig innsats av arsenal som lag. så frustrasjonen i øynene til jet, når ingen ville ha ballen fra han.

 

Flere som ikke presterer, men din kommentar om Vela er jeg helt uenig i. Beveger seg smart, går i mellomrom og er stadig oppspillspunkt. Ørsmå marginer som gjør at han ikke er i gjennom ved to anledninger.

Wilshere blir sliten og slår uendelig mye feil og gjør veldig mange feilvalg i andre omgang. I tillegg tømmer han midten og gjør livet meget vanskelig for Nasri og TR. Fullstendig mangel på fasong og lignet på panikken som oppsto da vi dummet oss ut mot WBA. Syns Wenger lar Wilshere stå for lenge og hadde vært mer riktig å bytte ham enn Walcott slik jeg ser det.

Chamakh viser at han per nå er i bedre form enn Bendtner og holder ballen på en langt mer effektiv måte. Klarer å vente inn medspillere i gode posisjoner, mens Bendtner må kjempe for å beholde ballen og må derfor bevege seg bakover.

Clichy spiller seg opp, men ender likevel som en syndebukk med sitt svarte øyeblikk før pause. Naivt og litt utilgivelig av en såpass erfaren spiller.

Fabianski god tiltross for målene i mot, ingenting han kan gjøre med noen av dem.

Dagens beste Nasri som gjør minst feil. Burde dog avsluttet selv ved et par anledninger i stedet for å dytte ballen videre til medspiller i dårligere posisjon.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke det var så ille. Det var allerede klart før kampstart at det ville bli tøft. Vi hadde brukbart med sjanser. Vi hadde en del klønete forsvarsfeil. Med toppet lag hadde vi nok dratt i land denne, men CL borte er tøft. Det er som PL borte ganger 10.

 

Eboue var ikke allverdens, Eastmond var svak og Clicy hadde en kardinaltabbe. Ellers var innsatsen ok. Bendtner var rimelig alene og jeg synes han gjorde det beste ut av situasjonen.

CL borte er ikke noe verre enn PL borte. Det er bare det at spillerne har en tendens til ikke å gi alt (eller slik som i dag, da de ikke gir noe...). Partizan, Braga og Shakhtar borte er ikke noe tøffere enn Bolton, Everton og Tottenham borte

Link to comment
Share on other sites

Vi fikk vårt årlige CL-tap mot vår sterkeste motstander, på bortebane i gruppespillet - ingen krise det. Dog burde Arsene sendt reservelaget i stedet! Og ikke glem at Shaktar vant UEFA-cupen i 2009 og Arsenal aldri har vunnet i Ukraina, med tidligere 0-3 tap for Donetsk og kamper mot Dinamo Kiev friskt i minne. Donetsk er vel også den lengste strekningen vi har reist på lenge (helt ØST i Ukraina, langt forbi Kiev). Så all honnør til de engelskmenn som stilte opp i borteseksjonen! Dessverre fikk de ikke noen 'takk for støtten' fra spillerne...

 

Ellers gledelig at Eduardo er i gang igjen.

Link to comment
Share on other sites

CL borte er ikke noe verre enn PL borte. Det er bare det at spillerne har en tendens til ikke å gi alt (eller slik som i dag, da de ikke gir noe...). Partizan, Braga og Shakhtar borte er ikke noe tøffere enn Bolton, Everton og Tottenham borte

CL borte er helt spesielt. Det er mye tøffere å reise helt til Ukrainia og spille mot Shaktar enn det er å reise til WHL

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...