Jump to content

Førstemann til 100!


termax

Hvem scorer først 100 mål for Arsenal?  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg var så heldig å stå på North Bank da Alan Smith scoret sitt mål nummer 100 for Arsenal. Etter den tid er det bare Ian Wright, Dennis Bergkamp og Thierry Henry som har scoret 'century' for klubben.

Etter at Henry dro har vi ikke hatt noen 100-målsscorere for klubben, men tiden begynner å bli moden. Hvem blir førstemann?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Om han får spille 442 er jeg enig, men uansett, United har Welbeck, Nani, Berbatov, Rooney, Macheda også videre som kan putte og putte mål, i vår tropp ser jeg ekstremt få målgjørere med unntak av VP :/

Macheda :lol:

 

Hverken Nani eller Berbatov har særlig blendende antall med scoringer for United.

Link to comment
Share on other sites

Macheda :lol:

 

Hverken Nani eller Berbatov har særlig blendende antall med scoringer for United.

 

haha, Macheda ja, han mener jeg rett og slett suger. Tror de fleste Manu-supportere mener det samme, og han har vel ingen fremtid i klubben heller. Walcott er heller ingen storscorer, men som mange påpeker vil det sikkert hjelpe om han var spiss i et 442 system. Så får vi vente å se om det noen gang skjer, skjer det kan sikkert Walcott runde hundre innen 4 år. Det burde faktisk være mulig. Det spilles jo opp mot 50 kamper i sesongen, så på 200 kamper burde han klare 66 mål vel?

Link to comment
Share on other sites

Macheda :lol:

 

Hverken Nani eller Berbatov har særlig blendende antall med scoringer for United.

Glemte Hernandez, Nani og Berba har ikke noe blendene antall scoringer, men det har ingen av våre spillere heller. Macheda har vært god hver gang jeg har sett han(Ikke ofte skal jeg innrømme)

Link to comment
Share on other sites

Han har ikke glitrende teknikk, fart eller noe, men han er som sagt Inzhagi, muligens litt mer moderne, han har et flott overblikk og gode avslutninger. Tror ikke han får sjansen til å nå 100 i United for tror han blir lånt ut i Januar og solgt neste sommer, men tror han kan bli toppscorer i den Italienske ligaen innen fem år.

Link to comment
Share on other sites

Dere kan ikke være seriøse nå? Å sammenligne Macheda med Filippo Inzaghi er jo et hån mot sistnevnte. De har NADA likheter i spillet sitt. Inzaghi var en fantastisk avslutter, krydret med herlige bevegelser og en spilleforståelse få spisser i verden kunne måle seg med. Macheda har ikke noen av disse tingene, faktisk så er han ikke god på avslutninger en gang. Skjønner ikke hvor all denne wankinga over han kommer i fra?

Link to comment
Share on other sites

Dere kan ikke være seriøse nå? Å sammenligne Macheda med Filippo Inzaghi er jo et hån mot sistnevnte. De har NADA likheter i spillet sitt. Inzaghi var en fantastisk avslutter, krydret med herlige bevegelser og en spilleforståelse få spisser i verden kunne måle seg med. Macheda har ikke noen av disse tingene, faktisk så er han ikke god på avslutninger en gang. Skjønner ikke hvor all denne wankinga over han kommer i fra?

Rolig lillegutt;)

Det eneste vi sammenligna ham opp mot Inzaghi med er jo det at verken Inzaghi eller Macheda er noe særlig gode i banespillet, men ellers gode målscorere. Macheda er en litt lik type som Inzaghi, dette betyr derimot ikke at han er like god til å score mål...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...