Jump to content

2010.10.16 Birmingham H


ernsti14

Recommended Posts

Det er mye som ikke stemmer om dagen. Det kollektive forsvarsspillet er skrøpelig - og har vært det lenge. Jeg håper på en bedring når og hvis skadesituasjonen lysner, men troa er ikke den helt store.

 

Offensivt er det også mye å rette på. Gang på gang brøt Song, Wilshere og Diaby gjennom midtbanen i dag, men så lenge verken Nasri, Chamakh eller Arshavin gidder eller evner å løpe uten ball går ting i stå. Til tider parodisk å se hvordan gutta blir stående å trille ball på kryss og tvers og rundt 16-meteren. Savnet efter et Pires-, Ljungberg- eller Walcott-løp var påtakelig.

 

På lang sikt er jeg likevel ikke spesielt bekymret for angrepsspillet. Wengerball gir alltid 70 til 90 seriemål. Det er godt nok for gull hvis man unngår tredve eller flere bakover. Der ligger utfordringen. Vi har ett eneste "rent laken" så langt, Chelski har seks.

 

3 poeng på en dårlig dag er uansett gledelig - og typisk for et mesterlag. Hyggelig å se at Manchester United har mistet denne evnen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Jeg ser flere av dere fordømmer "filmingen" til Chamakh, og jeg hverken forlanger eller forventer at alle skal se denne situasjonen på samme måte som meg.

Jeg er imidlertid veldig lykkelig og fornøyd med at Chamakh unngikk den stygge taklingen på den måten han gjorde og samtidig skaffet oss den straffen som sannsynligvis vant oss poengene, resultatet av å gå inn i situasjonen ville høyst sannsynlig ført til en ny mann på skadelisten og et soleklart straffespark.

 

Jeg må si meg enig. Sånn jeg ser det har Chamakh tre alternativer i denne situasjonen.

1. Løpe videre og bli brutalt sparket ned og få straffe.

2. Prøve å hoppe unna, snuble videre og miste en STOR målsjanse.

3. Gjøre som han gjorde og avgjøre kampen til vår fordel.

 

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes han valgte godt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si meg enig. Sånn jeg ser det har Chamakh tre alternativer i denne situasjonen.

1. Løpe videre og bli brutalt sparket ned og få straffe.

2. Prøve å hoppe unna, snuble videre og miste en STOR målsjanse.

3. Gjøre som han gjorde og avgjøre kampen til vår fordel.

 

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes han valgte godt.

 

 

Ingen tvil om at du treffer spikeren på hodet her, men i.o.m at vi er Arsenal FC eksisterer det annerledes etiske regler for oss enn for f.eks Rooney og Drogba som 100% sikkert ville gjort det samme i den situasjonen, og da uten at hverken presse eller egne supportere ville hevet øyebrynene det dugg.

Uansett tror jeg vi alle vil filming og juksing til livs!!!

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at du treffer spikeren på hodet her, men i.o.m at vi er Arsenal FC eksisterer det annerledes etiske regler for oss enn for f.eks Rooney og Drogba som 100% sikkert ville gjort det samme i den situasjonen, og da uten at hverken presse eller egne supportere ville hevet øyebrynene det dugg.

Uansett tror jeg vi alle vil filming og juksing til livs!!!

 

Jepp. De som kommenterte kampen på TV i dag var vel et ekstremt godt eksempel. Uansett hva Chamakh gjorde skulle de referere til straffesituasjonen. Ronaldo ble jo aldri hengt ut i media hvis han filmet, men hvis en Arsenal-spiller filmer bør han helst henges fra den høyeste greina. United kan gjøre hva f*** de vil uten å bli straffet bare fordi de har en "Sir" som trener. Det gjør meg sint :angry:

Helt enig i at filming og juksing må bort fra fotballen, men så lenge det eksisterer må alle behandles likt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si meg enig. Sånn jeg ser det har Chamakh tre alternativer i denne situasjonen.

1. Løpe videre og bli brutalt sparket ned og få straffe.

2. Prøve å hoppe unna, snuble videre og miste en STOR målsjanse.

3. Gjøre som han gjorde og avgjøre kampen til vår fordel.

 

Jeg vet ikke med dere, men jeg synes han valgte godt.

 

Det er den mest patetiske opplistingen jeg har sett på lenge. Chamakh er en juksemaker som vi ikke vil ha i Arsenal. Vi skal holde et høyere etisk nivå enn visse andre.

 

Ellers var det lite å glede seg over i dag. Bare Diaby og Wilshere får mer enn godkjent. Det eneste lyspunktet er at vi rundspilte Chelsea i forrige runde.

 

Det smarteste vi kan gjøre nå er å doble lønna til Fabregas. Ingen Fab ingen pokaler.

Link to comment
Share on other sites

Det er den mest patetiske opplistingen jeg har sett på lenge. Chamakh er en juksemaker som vi ikke vil ha i Arsenal. Vi skal holde et høyere etisk nivå enn visse andre.

 

Ellers var det lite å glede seg over i dag. Bare Diaby og Wilshere får mer enn godkjent. Det eneste lyspunktet er at vi rundspilte Chelsea i forrige runde.

 

Det smarteste vi kan gjøre nå er å doble lønna til Fabregas. Ingen Fab ingen pokaler.

 

 

He he, sett bort cognacen nå, virker som du har fått nok :angry:

Greit nok at vi kan være uenige ang straffesituasjonen men du mener vel ikke at vi skal selge Chamakh???

Link to comment
Share on other sites

Utrolig fornøyd med 3 poeng, men ikke fornøyd med kampen. Vi har fine angrep av og til, men det var lite flyt i det offansive spillet idag, stoppet ofte opp mye pga av at feks Diaby brukte veldig lang tid med ball. Og som altid før var det skuffende lite skyting, den eneste som tørs og prøve er Mozart. Må selvfølgelig nevne Jack, for en spiller, jeg er så trygg når han har ballen, jeg vet at han enten går forbi en eller to motstandere eller treffer en medspiller med pasningen, vi skal få masse glede med denne gutten! Skal også nevne at jeg syns Fabianski gjør nok en god kamp, håper han fortsetter sånn, nå begynner han og få ut potensiale.

 

Blir en viktig kamp mot City neste helg, vi trenger 3 poeng noe som jeg tror vi klarer, City har ikke overbevist meg i de kampene jeg har sett de.

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Det er den mest patetiske opplistingen jeg har sett på lenge. Chamakh er en juksemaker som vi ikke vil ha i Arsenal. Vi skal holde et høyere etisk nivå enn visse andre.

 

Ellers var det lite å glede seg over i dag. Bare Diaby og Wilshere får mer enn godkjent. Det eneste lyspunktet er at vi rundspilte Chelsea i forrige runde.

 

Det smarteste vi kan gjøre nå er å doble lønna til Fabregas. Ingen Fab ingen pokaler.

 

Jepp. Alle andre jukser seg til ting mens Arsenal skal vinne ærlig og redelig.

 

Det er rett og slett ikke sånn det funker. Skal vi vinne må vi ha noen som gjør det stygt.

Link to comment
Share on other sites

Det er den mest patetiske opplistingen jeg har sett på lenge. Chamakh er en juksemaker som vi ikke vil ha i Arsenal. Vi skal holde et høyere etisk nivå enn visse andre.

 

Ellers var det lite å glede seg over i dag. Bare Diaby og Wilshere får mer enn godkjent. Det eneste lyspunktet er at vi rundspilte Chelsea i forrige runde.

 

Det smarteste vi kan gjøre nå er å doble lønna til Fabregas. Ingen Fab ingen pokaler.

 

Gratulerer. Du har sagt hva du mener. Kan du være snill å komme med noen argumenter nå?

Link to comment
Share on other sites

Straffen var ekstremt billig, men jeg er av den "filosofiske" oppfatningen av at slike hendelser utjevner seg over tid. "Lose a few, win a few", urettferdig i denne kamper er det jo selvsagt men ikke noe jeg henger meg opp i.

 

Så fusk er altså greit, fordi det jevnar seg ut over tid og alle vinn og tapar like mykje. Kvar skal ein da setje grensa? Skal alle middel være tillatt, i den hensikt å vinne ein fotballkamp? At du ikkje heng deg opp i ting som dette får så være. Det viktige er at leiinga i Arsenal ser skilnad på rett og gale, og tek affære når nokon går over streken. Det er sannsynleg at Wilshere, og forhåpentleg også Chamakh, kan vinke farvel til store delar av neste månadsløn. Veldig fortènt, og antakeleg det verkemiddelet som har den mest preventive effekten.

Link to comment
Share on other sites

Så fusk er altså greit, fordi det jevnar seg ut over tid og alle vinn og tapar like mykje. Kvar skal ein da setje grensa? Skal alle middel være tillatt, i den hensikt å vinne ein fotballkamp? At du ikkje heng deg opp i ting som dette får så være. Det viktige er at leiinga i Arsenal ser skilnad på rett og gale, og tek affære når nokon går over streken. Det er sannsynleg at Wilshere, og forhåpentleg også Chamakh, kan vinke farvel til store delar av neste månadsløn. Veldig fortènt, og antakeleg det verkemiddelet som har den mest preventive effekten.

 

 

Tror du Arsenal reagerer med å trekke Chamakh og Wilshere i lønn???????????

Jeg tror jeg flirer meg ihjel, rett og slett dagens høydare så langt.

Begge de to gutta ofret blod for Gunners i dag og du sitter der og foreslår at de skal trekkes i lønn???

Chamakh blir definitivt ikke trukket i lønn, den saken burde være grei også for deg, når det gjelder Wilshere mistet han jo hodet, ingen tvil om den saken, men jeg mener at det ikke bør føre til ytterligere straff fra klubben sin side, gutten har jo bevist at han IKKE er noen stygg spiller gjennom hele sesongen og det må gå an for en ung gutt å miste hodet innimellom uten at han skal trekkes i lønn av den grunn, jeg tror imidlertid at den godeste Jack lærte mye av dagens utvisning med tanke på fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Til alle som klager på Wilshere, legg merke til hvor mye den gutten blir sparket ned i løpet av en kamp, det er helt sykt! Jeg skjønner sinnsykt godt at han blir frustrert.. Jeg mener ikke at taklingen er grei, men trekkes i lønn osv blir for dumt.

Link to comment
Share on other sites

He he, sett bort cognacen nå, virker som du har fått nok :angry:

Greit nok at vi kan være uenige ang straffesituasjonen men du mener vel ikke at vi skal selge Chamakh???

 

Jeg foretrekker bokkøl framfor Cognac. B) Chamakh gjør mye bra, men så veldig "sharp" foran kassa er han egentlig ikke. Når RvP er tilbake kommer han sakte men sikkert til forsvinne til et sted hvor juks er lov.

Link to comment
Share on other sites

Jeg foretrekker bokkøl framfor Cognac. :angry: Chamakh gjør mye bra, men så veldig "sharp" foran kassa er han egentlig ikke. Når RvP er tilbake kommer han sakte men sikkert til forsvinne til et sted hvor juks er lov.

 

Morsom du!

Chamakh har avgjort mange kamper for oss i år. Han jobber veldig hardt hver eneste kamp og han er en ordentlig lagspiller. I dag er det han som skaffer oss tre poeng og det eneste du kan legge merke til er at han heller faller enn å bli sparket ned?

Link to comment
Share on other sites

Jeg foretrekker bokkøl framfor Cognac. :P Chamakh gjør mye bra, men så veldig "sharp" foran kassa er han egentlig ikke. Når RvP er tilbake kommer han sakte men sikkert til forsvinne til et sted hvor juks er lov.

 

 

Helsike, du må jo ha drukket en kasse bokkøl, van Persie spiller jo max ti kamper per sesong og etter min mening har Chamakh vært en mere verdifull spiller allerede enn van Persie har vært de siste sesongene.

Bemerkelsesverdig god sesong den gutten har hatt så langt i sin debutsesong, kan faktisk ikke huske noen spiller i Arsenal som har slått til så til de grader allerede før jul den første sesongen, og når det gjelder den defensive delen av spillet har vel aldri Robin løpt og presset ball-fører så intenst og lenge som Chamakh gjør i hver eneste kamp, videre har han vel stort sett avgjort kampene på egen hånd hele veien og da får vi vel godta at han brenner noen sjanser også, det samme gjelder nok Bendtner/van Persie i så måte.

SUPER-KLASSE!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Så fusk er altså greit, fordi det jevnar seg ut over tid og alle vinn og tapar like mykje. Kvar skal ein da setje grensa? Skal alle middel være tillatt, i den hensikt å vinne ein fotballkamp? At du ikkje heng deg opp i ting som dette får så være. Det viktige er at leiinga i Arsenal ser skilnad på rett og gale, og tek affære når nokon går over streken. Det er sannsynleg at Wilshere, og forhåpentleg også Chamakh, kan vinke farvel til store delar av neste månadsløn. Veldig fortènt, og antakeleg det verkemiddelet som har den mest preventive effekten.

'Good Old Arsenal', jeg beklager min fremstilling av situasjonen og kan bare si meg helt og holdent enig med deg.

Jeg er sannsynligvis jævla dårlig til å forklare meg, men det var absolutt ikke det jeg mente.

Som du kanskje også leste så mente jeg at det var ei meget billig straffe, og jeg mener ikke vi skal godta at våre spillere "fusker" seg til straffer. Det jeg prøvde å få fram, på en noe utydelig måte ser jeg, var en generell uttalelse om "feilaktig" idømte straffespark.

 

I løpet av en sesong så får de fleste lag "feilaktige" straffer mot seg men dei nyter også godt av tvilsomme straffer. Årsaken til slike straffer kan være mange, det kan være slike som i dag, det kan være frispark som av og til blir dratt utom/innom sekstenmeterstreken eller det kan være tvilsomme handser der det varierer mye hva som blir dømt.

 

SÅ det jeg har en "filosofisk" oppfatning av er at vi får noen ufortjente straffer både mot oss og for oss, og at det egentlig utjevner seg over tid. Derfor "gidder" jeg ikke sånn generelt å henge meg opp i "tvilstilfeller" uansett om vi nyter godt av dei eller vi taper på dei.

 

Når det gjelder dagens straffe, så er jeg absolutt av den mening at den er feilaktig, men jeg kaller den likevel ett "tvilstilfelle". For oss som ser repriser på TV er det lett å vurdere situasjonen, men for dommeren som skal ta avgjørelsen der og da så har jeg ingen problemer med å forstå hans avgjørelse. Min første reaksjon var straffe, men etter å ha sett repriser så endret jeg mening. Denne luksusen (tv-bilder) har ikke dommeren, så derfor aksepterer jeg hans avgjørelse uansett hvor feilaktig den i virkeligheten var.

 

Når det gjelder dei i denne posten som kommer med "grunner" til at det var riktig av Chamach å legge seg ned (eks: Løpe videre og bli brutalt sparket ned og få straffe), så er dette etter min mening bare "pisspreik" (unnskyld uttrykket). For det første så kan jeg ikke se at han var nær ved å bli "brutalt" sparket ned, så å kaste seg ned fordi han kunne anta at han ville bli sparket ned på en sånn måte høres bare dumt ut for meg.

 

En juksemaker er en juksemaker uansett navn eller lag. Å godta at våre jukser, men være negative til at andre bedriver det samme er ganske enkelt dobbelmoral og ikke noe annet.

 

 

Jeg foretrekker bokkøl framfor Cognac. :P Chamakh gjør mye bra, men så veldig "sharp" foran kassa er han egentlig ikke. Når RvP er tilbake kommer han sakte men sikkert til forsvinne til et sted hvor juks er lov.

Jeg forstår hva du sier, men påstår du virkelig at Rvp aldri jukser eller kommer med en "dive" når situasjonen "tillater" det?? Beklager, men jeg er ikke så sikker på at vår kjære RvP er en slik helgen!! :P

Link to comment
Share on other sites

Morsom du!

Chamakh har avgjort mange kamper for oss i år. Han jobber veldig hardt hver eneste kamp og han er en ordentlig lagspiller. I dag er det han som skaffer oss tre poeng og det eneste du kan legge merke til er at han heller faller enn å bli sparket ned?

 

Ja vel - har han det ja. Den eneste kampen han har avgjort er den i dag. Forøvrig har han skåret mot Blackpool og Bolten, kamper som vi vant 6-0 og 4-1. Han jobber godt - det gjør han, men at han oppfører seg som gåsa Rooney kan ikke tilgis.

Link to comment
Share on other sites

'Good Old Arsenal', jeg beklager min fremstilling av situasjonen og kan bare si meg helt og holdent enig med deg.

Jeg er sannsynligvis jævla dårlig til å forklare meg, men det var absolutt ikke det jeg mente.

Som du kanskje også leste så mente jeg at det var ei meget billig straffe, og jeg mener ikke vi skal godta at våre spillere "fusker" seg til straffer. Det jeg prøvde å få fram, på en noe utydelig måte ser jeg, var en generell uttalelse om "feilaktig" idømte straffespark.

 

I løpet av en sesong så får de fleste lag "feilaktige" straffer mot seg men dei nyter også godt av tvilsomme straffer. Årsaken til slike straffer kan være mange, det kan være slike som i dag, det kan være frispark som av og til blir dratt utom/innom sekstenmeterstreken eller det kan være tvilsomme handser der det varierer mye hva som blir dømt.

 

SÅ det jeg har en "filosofisk" oppfatning av er at vi får noen ufortjente straffer både mot oss og for oss, og at det egentlig utjevner seg over tid. Derfor "gidder" jeg ikke sånn generelt å henge meg opp i "tvilstilfeller" uansett om vi nyter godt av dei eller vi taper på dei.

 

Når det gjelder dagens straffe, så er jeg absolutt av den mening at den er feilaktig, men jeg kaller den likevel ett "tvilstilfelle". For oss som ser repriser på TV er det lett å vurdere situasjonen, men for dommeren som skal ta avgjørelsen der og da så har jeg ingen problemer med å forstå hans avgjørelse. Min første reaksjon var straffe, men etter å ha sett repriser så endret jeg mening. Denne luksusen (tv-bilder) har ikke dommeren, så derfor aksepterer jeg hans avgjørelse uansett hvor feilaktig den i virkeligheten var.

 

Når det gjelder dei i denne posten som kommer med "grunner" til at det var riktig av Chamach å legge seg ned (eks: Løpe videre og bli brutalt sparket ned og få straffe), så er dette etter min mening bare "pisspreik" (unnskyld uttrykket). For det første så kan jeg ikke se at han var nær ved å bli "brutalt" sparket ned, så å kaste seg ned fordi han kunne anta at han ville bli sparket ned på en sånn måte høres bare dumt ut for meg.

 

En juksemaker er en juksemaker uansett navn eller lag. Å godta at våre jukser, men være negative til at andre bedriver det samme er ganske enkelt dobbelmoral og ikke noe annet.

Jeg forstår hva du sier, men påstår du virkelig at Rvp aldri jukser eller kommer med en "dive" når situasjonen "tillater" det?? Beklager, men jeg er ikke så sikker på at vår kjære RvP er en slik helgen!! :P

 

 

Straffesituasjonen er en klassisk sådan, Chamakh er smart og kommer først på ballen i den situasjonen, to sekunder etter kommer en "ljå" fykende mot føttene hans, det går det ikke an å være uenig i, da har du ikke sett reprisen godt nok.

Hvis du forlanger at vår mann skal ofre føttene for å være "ren" etterpå tror jeg du skyter langt over mål, etter min mening er skadelisten alt for lang fra før til at dette skulle være en smart tanke.

I det øyeblikk at bham-spilleren kommer med sin "ljå" og er alldeles for sent ute er egentlig saken avgjort, det er dette dommeren fokuserer på, jeg mener også at tv-bildene viser at det var en viss kontakt, noe også t.o.m Trevor Francis fikk med seg.

Denne kommentatoren har vel spilt noen hundre kamper for bham selv og jeg er redd for at han klarer å påvirke alle seere til å se det samme som seg selv, og det blir litt for dumt for meg.

Slike straffespark ser vi hver eneste helg fra PL og det går 13 av dem på dusinet.

Greit nok at du synes dette høres dumt ut, mulig det har noe med å gjøre at du ikke har spilt fotball selv? Men å kalle det piss-preik blir rett og slett for dumt for meg.

Link to comment
Share on other sites

Morsom du!

Chamakh har avgjort mange kamper for oss i år. Han jobber veldig hardt hver eneste kamp og han er en ordentlig lagspiller. I dag er det han som skaffer oss tre poeng og det eneste du kan legge merke til er at han heller faller enn å bli sparket ned?

Nå er jeg nok ikke så negativ til Chamakh sånn totalt sett som visse andre, jeg synes faktisk at Chamakh egentlig gjør en grei jobb for laget, men mener du virkelig at det generelt er greit å jukse seg til seire? At målet helliger middelet?

Jeg lurer også på hvordan du klarer å få ut av TV-bildene at Chamach ville bli "brutalt" sparket ned hvis han ikke hadde kastet seg ned. Jeg beklager men jeg klarer ikke med min beste "velvilje" å tolke bildene slik.

Jeg har absolutt sett værre "diver" både fra våre spillere og andre lags spillere tidligere, denne i dag var i utgangspunktet ikke den mest åpenbare "diven", men det betyr på ingen måte at jeg aksepterer at en slik oppførsel skjer av våre spillere hverken i dag eller i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg nok ikke så negativ til Chamakh sånn totalt sett som visse andre, jeg synes faktisk at Chamakh egentlig gjør en grei jobb for laget, men mener du virkelig at det generelt er greit å jukse seg til seire? At målet helliger middelet?

Jeg lurer også på hvordan du klarer å få ut av TV-bildene at Chamach ville bli "brutalt" sparket ned hvis han ikke hadde kastet seg ned. Jeg beklager men jeg klarer ikke med min beste "velvilje" å tolke bildene slik.

Jeg har absolutt sett værre "diver" både fra våre spillere og andre lags spillere tidligere, denne i dag var i utgangspunktet ikke den mest åpenbare "diven", men det betyr på ingen måte at jeg aksepterer at en slik oppførsel skjer av våre spillere hverken i dag eller i fremtiden.

 

 

Se tv-bildene en gang til så oppdager du kjapt at du tar feil, Chamakh ville definitivt blitt rammet av "ljåen" hvis han hadde fortsatt et steg til, uansett var det en viss kontakt så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor vi diskuterer dette??

Bham-spilleren var alt for sent inn i duellen, dommeren får dette med seg, det er kontakt og da er det også straffespark, uansett hvor lett Chamakh detter.

Min dom er "not guilty" i det du kaller juks.

Eduardo sin straffe mot Celtic er et godt eksempel på juks og Henrys hånd mot Irland er et annet, Rooney, Ronaldo, Messi og Drogba har gjort dette dusinvis av ganger, Chamakhs straffespark i dag kan ikke sammenlignes med disse tilfellene av juks.

Link to comment
Share on other sites

Helsike, du må jo ha drukket en kasse bokkøl, van Persie spiller jo max ti kamper per sesong og etter min mening har Chamakh vært en mere verdifull spiller allerede enn van Persie har vært de siste sesongene.

Bemerkelsesverdig god sesong den gutten har hatt så langt i sin debutsesong, kan faktisk ikke huske noen spiller i Arsenal som har slått til så til de grader allerede før jul den første sesongen, og når det gjelder den defensive delen av spillet har vel aldri Robin løpt og presset ball-fører så intenst og lenge som Chamakh gjør i hver eneste kamp, videre har han vel stort sett avgjort kampene på egen hånd hele veien og da får vi vel godta at han brenner noen sjanser også, det samme gjelder nok Bendtner/van Persie i så måte.

SUPER-KLASSE!!!!!!!!!!!

 

Du skriver vanvittig mye piss på dette forumet. RvP har vært skadeutsatt, men han var vanvittig god forrige sesong. 9 mål og 7 assist. Siden du sliter med hukommelsen kan du få i hjemmelekse å finne ut på hvor mange kamper.

Link to comment
Share on other sites

Du skriver vanvittig mye piss på dette forumet. RvP har vært skadeutsatt, men han var vanvittig god forrige sesong. 9 mål og 7 assist. Siden du sliter med hukommelsen kan du få i hjemmelekse å finne ut på hvor mange kamper.

Var han vanvittig god med bare 9 mål og 7 assister? :P

Chamakh har jo allerede 4-5 mål!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...