Jump to content

2010.10.03 Chelsea B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Da var det pause og vi er jævlig uheldige som ligger under her!! Drogba vet åpnebart ikke helt hva han prøver på, men selvfølgelig, i den flyten han er i, treffer han den som han må og ballen går stolpe inn... Men hvordan i satan klarer Dean å overse frisparket på Song i forkant av målet!?

 

Vanvittig synd vi ikke setter èn av våre 3-4 STORE ! Ohhhfff... Viktig å få det første målet... Nå kan Chelsea kontre og jeg synes vi skyver fram altfor mange folk i angrepene våre..

 

MEN. Vi er selvsagt fortsatt med i kampen og det gjelder å ha trua! Chelsea har sluppet oss til overraskende lett. Håper inderlig Diaby er kapabel til å fortsette

 

Edit : Også må vi begynne å vinne andreballer! Dette er vi svake på..

 

COME ON !!

Link to comment
Share on other sites

Dårlig av Chamakh å ikke avslutte på direkten mot slutten der. Han bør skjønne at han ikke får mye tid i kamp med Chelseaforsvaret.

Ellers utrolig latterlig elendig av Koscielny å bomme på tidenes sjanse.

Squilacci må vite at han må foran Drogba om han skal ha sjanse mot han!!!

Ellers er det mye oppløftende, men jeg tror nok det blir 2-0

Link to comment
Share on other sites

Wenger må en gang for alle finne ut av Alle de Drogba måla Arsenal slepper inn.

 

Ingen andre spiss gar scoret mere mål mot oss en Drogba.

 

ER jo helt på tryne at Wenger ikke finner en lønsing på den Drogba mannen som alltid scorer mot oss blir kvalm av at ikke Wenger ikke klarer å finne en lønsing på den mannen som alltid vær jævla kamp skorer mål mot oss :D

Link to comment
Share on other sites

Deja vu dette....best første halvtimen, men setter ikke sjansene og Chelsea scorer på en av sine få sjanser i omgangen. Utrolig at Koscielny bomma på den sjansen i starten av kampen!

Tror vi bør sparke Drogba ut av kampen...savner Keown..hehe.

 

I tillegg må spillerne våre slutte å henge med hodet etter et baklengsmål! Blir da psykisk så innmari prega! Her er det muligheter mot et Chelsea-lag som ikke er alt for imponerende og vi må bare kjøre på videre.

Syns vi vaser litt mye inn i midten offensivt og må heller bruke kantene enda mer så kan Chamahk fortsatt score her.

 

Men vi trenger en hurtig scoring i 2.omg. ellers kan dette fort ende 1-0 dette.

Link to comment
Share on other sites

 

ER jo helt på tryne at Wenger ikke finner en lønsing på den Drogba mannen som alltid scorer mot oss blir kvalm av at ikke Wenger ikke klarer å finne en lønsing på den mannen som alltid vær jævla kamp skorer mål mot oss :D

Ikke synes jeg at det er helt på tryne, jeg blir heller ikke kvalm av at Wenger ikke har løsningen på Drogba-problemet. Drogba er en fantastisk fotballspiller som dessverre ikke er på vårt lag. Om målet i dag skal kalles en perle eller ren flaks er jeg usikker på, men det ser jo jævla flott ut på TV. I den situasjonen har jeg lite negativt å si om vårt forsvar/keeper, men det er dessverre en del andre situasjoner der spesielt midtforsvaret er ute å kjøre uten at det har fått negative konsekvenser for oss.

 

Når det gjelder "problemet" Drogba så kunne Wenger selvsagt ha løst det på samme måte om visse andre "navnløse" klubber løser slikt med å sparke spilleren ut av kampen, men heldigvis så ser det ikke ut til å være AW sin politikk.

 

Mitt generelle intrykk av de første 45 er positivt, men jeg må bare spørre hvorfor kunne vi ikke ha visst like god innsats i ett par tidligere kamper denne sesongen?

Link to comment
Share on other sites

Hvor er gode gamle Arsenal i 100 paa kontraen?

 

Bortevekk...

 

Faen altså... 2-0 nå, igjen så er vi våre egne arkitekter før målet. Faen til dårlig pasning.

 

Jeg både hater og elsker arsenal på et å samme tidspunkt. Skulle ønske jeg aldri var bitt av fotballbasillen.

Link to comment
Share on other sites

Sjølv om dette ender med tap, så syns eg vi skal vere stolt av laget vårt idag, alt tatt i betraktning..

Vi mangler over 8-9 spelarar og likevel så fører vi kampen i lange perioder, og burde leda etter 20 minutt..

 

Seriemeisterskap kan fortsatt kjøpast for pengar....

Link to comment
Share on other sites

Ohhh Arsenal we love you!

 

Uten våre kanskje 3 beste spillere, pisser vi til tider på Chelski, at the Bridge. Ikke glem hva vi representerer: vi er Arsenal, spiller fantastisk fotball og er drevet fantastisk økonomisk - de er Chelsea og har ødelagt fotballen. Sesongen er ikke over ennå, alt kan skje, og vi har ennå sjansen. Jeg er sikker på at vi kommer minst på 2.plass denne sesongen.

 

Og en liten hyllest til bortesupporterne, som vanlig. Proud to be a Gooner.

Link to comment
Share on other sites

rett og slett en forferdelig kamp. arsenal skaper sjanser nok i massevis til å vinne denne kampen med klare sifre. det mangler rett og slett kvalitet og stabilitet. arshavin er elendig gjennom hele kampen. diaby forstår fan i helvette ikke at motstanderne vil prøve å ta fra han ballen. naiv tufs. song som imponerte forrige sesong, har rett og slett skuffet stort i år. i dag er klokka passert 83 min før han vinner sin første duell. clichy mister nok plassen sin til gibbs i løpet av denne sesongen. rett og slett svak fremover, og svakere og mer usikker bakover. midtstopperne viser at ingen av de er noen virkelig sjef. savnet av vermaelen er mye tørre enn savnet av cesc. nasri og wilshere gjør en bra kamp, og fabianski og sagna er ok. men det holder da selvsagt ikke mot kvalitetslag som chelsea og wba. rosicky skaper alltid noe når han får ballen. gode pasninger i lengderetningen er mer fornuftig enn songs idiotiske og elendige fremspill og diabys tåpelige driblinger som fører til at motstanderne får kontre. nei dette ser rett og slett ikke bra ut. det må vises et helt annet spill, og helt andre holdninger fra de nest beste spillerne, som trolig må spille alt for mange kamper fordi våre beste er skadet. synes det er noe merkverdig at arsenal 5-6 år på rad skal være det mest skadeplagede laget i ligaen. det må være noe fundamentalt galt med treningsmetodene. det trengs virkelig forandringer om vi skal få se vårt kjære arsenal vinne ligaen i umiddelbar fremtid. jeg har selvsagt håp for denne sesongen, men for øyeblikket, er chelsea milevis forran naive arsenal. desverre.

Link to comment
Share on other sites

Det vanlige. Ikke noen tilfeldighet at Arsenal taper hver eneste kamp mot topplagene. Det gjentar seg år etter år.

 

Det ser muligens flått ut at Arsenal triller ballen frem og tilbake foran et ventende Chelsea, men de vet hva som kommer og stoler på eget forsvar. Når en da nok en gang bommer på de mulighetene en får mot et topplag får en ikke poeng med seg.

 

Chelsea viser hvorfor de er best. De scorer mål når de får sjansen. Mer trenger de ikke gjøre.

 

Var dette en håndballkamp hadde Arsenal vært avblåst for passivt spill i de fleste angrep.

 

Omtrent som de siste sesonger med andre ord.

Link to comment
Share on other sites

Innsatsen er god er, men det er samme historie som de siste sesongene. Spillemessig overtak, men Chelsea knuser oss på fysikk og direkte spillestil. Er det ikke mulig og gå tøft i kroppen på Drogba. Song må da kunne gi denne mannen en fair, knallhard kamp på fysikk?? Gutta har alt for stor respekt og gir Chelsea spillerene den lille halv meteren de trenger.

 

Ok kamp av Fabianski forøvrig, men han virker å mangle en del på teknikk. Det meste ser relativt klønete ut. Redder meg knær og albuer som gjør at det ofte er små marginer.

 

Blir vanskelig å vinne noe med dette laget dessverre. Fysikken er ikke tilstede.

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅÅÅÅÅ, så utrolig kjipt. Det er ikke mange år siden jeg alltid så frem til chelsea kampen, fordi jeg visste vi ikke kom til å tape, men plutselig ett eller annet sted underveis så snur det fullstendig, og jeg vet innerst inne at vi kommer til å tape mot de. Joda en del russiske blodpenger er det inne i bildet, men det er alikevel så utrolig frustrerende.

 

Kampen idag er jo kvantesteg kontra wba forrige helg som bare var pinelig. Men igjen, sitter med den følelsen av at det ikke nytter uansett hvor fint vi spiller, hvor bra vi spiller. Vi når liksom bare ikke opp til de største klubbene, vi er i oktober, og sånn som pool spiller er det jo flaut at vi kasta vekk poeng der også. Blir jo tydeligvis bare ett walk over lag.

 

Vi kan være så stolte og imponerte som vi bare vil, men når våre beste spillere stort sett mangler, og vi ikke vil avslutte på en touch fra 11 meter på tomt bur, så gir det ikke så mye....

 

Har vært noen tunge kamper i det siste. begynner å føles som en evighet siden vi fikk 3 pinner. men idag så er jeg ikke så forbana og sur og alt det der som jeg var forrige helg. Det var på en måte forventet...

 

 

Som jeg savner 2004 årgangen...

Link to comment
Share on other sites

Merker jeg er mer stolt enn skuffet idag. Vi spiller imponerende bra med tanke på at vi har nesten et helt lag ute med skader.

 

Amen Tapapa. Helt enig med deg!

 

Dog var det kun en ting jeg merket jeg savnet i kampen i dag. En målgarantist som vi hadde i Henry..

Link to comment
Share on other sites

Tap igjen og vi er for svake rett og slett...tross at vi skaper en del.

Gjør et forsøk i 2.omgang, men et Chelsea-lag på halv maskin kontrollerer og venter på kontringer. De leser vårt ensporede og litt planløse småspill altfor lett og dermed blir det bare halvsjanser ut av det.

Selvsagt lider vi at at vi mangler nøkkelspillere, men føler det ender akkurat samme som i fjor dette. Ikke godt nok..

Syns Arshavin og Squalliaci er dårlig i dag og det blir gjort en del tullete feil og balltap som er uholdbart på dette nivået. Samtidig utilgivelig hva Nasri gjør før 0-2 scoringen.

 

Ellers er det jo fryktelig irriterende at Chelsea-spillerne alltid scorer på slike kanonskudd på oss hver sesong...hrmf! Er bare oppgitt nå, men det var ikke overraskende. Vi er ikke gode nok når det gjelder som mest og nå har vi ikke bedre sesongåpning enn West Brom. og Tottenham engang...

 

Børrestad oppfører seg igjen som en idiot TV2-studio btw. og er tydeligvis storfornøyd med Arsenal-tap. Kvalmt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...