Jump to content

Ryktebørsen


gooner14

Recommended Posts

Wenger har nettopp sagt at han bare vil hente kjente stjerne spillere i sommer!

 

Hvem vil dere ha???

 

Jeg skulle gjerne hatt Toldo, Lucio, Gattuso og Shevtchenko

 

Det er lov å drømme med et godt budsjett og en manager i sjoppeform ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex89

Hvis jeg kunne velge så hvil arsenals lag til neste år være

 

Valdes

Lauren Mexes Campbell Cole

 

Ljungberg Essien Vieira SWP

 

Defoe Henry

 

Benke:

L.King

S.Frey

F.Fabregas

M.Flamini

F.Torres

V.Kompany

P.Ifil

G.Gattuso

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Wenger har nettopp sagt at han bare vil hente kjente stjerne spillere i sommer

 

2477[/snapback]

 

Endelig har Wenger forstått situasjonen ;) ;) ;)

 

Vi trenger ivertfall en ny keeper og en ny midtstopper, men hvem?

Det er vanskelig å si....

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Wenger har nettopp sagt at han bare vil hente kjente stjerne spillere i sommer

 

2477[/snapback]

 

Endelig har Wenger forstått situasjonen ;) ;) ;)

 

Vi trenger ivertfall en ny keeper og en ny midtstopper, men hvem?

Det er vanskelig å si....

2486[/snapback]

 

I følge Sky har Wenger sagt følgende ""I don't want to put players in front of young players who have shown great potential this season". Dtt betyr vel at ny venstreback og sentral midtbanespiller er uaktuelt? Det samme vil nok gjelde venstre flanke, dersom vi er så heldige å beholde Reyes!

 

Det er vel mer aktuelt med ny stopper som f.eks Kuffour. Når det gjelder ny keeper, så er vel tilnærmet alle keepere som er fra middels til meget gode, linket til Arsenal. Mitt tips er at vedkommende er rutinert, har et visst navn og er eldre enn 25 år. Ny spiss, som forhåpentligvis ikke har Owen til etternavn, bør anskaffes. Det samme gjelder høyre flanke. SWP bør etter min oppfatning være førstevalget i denne posisjonen.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har nettopp sagt at han bare vil hente kjente stjerne spillere i sommer

 

2477[/snapback]

 

Endelig har Wenger forstått situasjonen ;) ;) ;)

 

Vi trenger ivertfall en ny keeper og en ny midtstopper, men hvem?

Det er vanskelig å si....

2486[/snapback]

 

I følge Sky har Wenger sagt følgende ""I don't want to put players in front of young players who have shown great potential this season". Dtt betyr vel at ny venstreback og sentral midtbanespiller er uaktuelt? Det samme vil nok gjelde venstre flanke, dersom vi er så heldige å beholde Reyes!

 

Det er vel mer aktuelt med ny stopper som f.eks Kuffour. Når det gjelder ny keeper, så er vel tilnærmet alle keepere som er fra middels til meget gode, linket til Arsenal. Mitt tips er at vedkommende er rutinert, har et visst navn og er eldre enn 25 år. Ny spiss, som forhåpentligvis ikke har Owen til etternavn, bør anskaffes. Det samme gjelder høyre flanke. SWP bør etter min oppfatning være førstevalget i denne posisjonen.

2498[/snapback]

 

Enig med deg her men Owen kunne blitt en fin reserve, men selfølgelig da må jo prisen være deretter :D

Link to comment
Share on other sites

Guest ArsenalAndreas
Hva med Mickael Landreau fra Nantes?????

1550[/snapback]

 

tror ikke han kommer til å bli noen kjempekeeper, men kan jo selfølgelig ta feil. wenger har en helt utrolig nese for spillerkjøp, så jeg stoler fult og helt på at han ordner opp i keeperproblemet til sommeren! jeg håper bare at han itillegg til talenter henter minst èn etablert toppspiller. av og til må man satse høyt for å vinne...

 

--- one manager to rule them all ---

Link to comment
Share on other sites

Hva med Mickael Landreau fra Nantes?????

1550[/snapback]

 

tror ikke han kommer til å bli noen kjempekeeper, men kan jo selfølgelig ta feil. wenger har en helt utrolig nese for spillerkjøp, så jeg stoler fult og helt på at han ordner opp i keeperproblemet til sommeren! jeg håper bare at han itillegg til talenter henter minst èn etablert toppspiller. av og til må man satse høyt for å vinne...

 

--- one manager to rule them all ---

2505[/snapback]

 

Nå har jo Wenger nettopp sagt at han bare vil hente kvalitets spillere med et kjent navn til sommeren da. Hadde du lest ovenfor så hadde du sett det.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ser ut som om Shimmin er på vei til QPR. Rart ettersom jeg trodde han var en av de største forsvarstalentene vi hadde:

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...qpr/4369969.stm

 

http://www.qpr-mad.co.uk/news/loadnews.asp...=TMNW&id=212846

3941[/snapback]

 

 

Synd dette her. Så Shimmin på juniorlaget engang på Arsenal PLUS og han var en av de beste der etter Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Guest Alan Shearer
:rolleyes: Andreas Issakson!!!!!!!!!!! Rennes har en tendens til å fostre opp goe keepere.....Kanskje Issakson får samme effekt som en annen keeper som kom derifra har.
Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

I følge Hamar arbeiderblad har Ham-Kam en spiller med navnet Oluwasegun Abiodun, som følges av flere toppklubber, herunder også Arsenal.

 

Er det noen som har oversikt over hva denne karen er kapabel til?

 

Ståle Solbakken hevder at han har et unikt rykk:

"Jeg har sett spillere som er raskere både på korte og lengre distanser, men det rykket han har når han øker tempoet fra litt fart til maks fart, er det råeste jeg har sett av noen spiller, sier Solbakken, som tar et lite forbehold med Arsenals Thierry Henry. Jeg har ikke sett ham nok på nært hold til å sammenligne med det han gjør."

Link to comment
Share on other sites

Wenger har lenge uttalt at en fox in the box er et ønske.

Owen kan være spilleren der. Han spilte bra for England i går.

Wenger har også uttalt at han ser på spillere som Senderos,Clichy

og Fabregas som fremtiden i Arsenal.

Å sette Senderos som et tredje/4 valg som midtstopper er ikke

sunt for hans karriere. Derfor tror jeg at Wenger leter etter

keeper og spiss som en nødvendighet framfor en midtstopper.

Vil ikke miste Senderos som vi gjorde med Upson.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har lenge uttalt at en fox in the box er et ønske.

Owen kan være spilleren der. Han spilte bra for England i går.

Wenger har også uttalt at han ser på spillere som Senderos,Clichy

og Fabregas som fremtiden i Arsenal.

Å sette Senderos som et tredje/4 valg som midtstopper er ikke

sunt for hans karriere. Derfor tror jeg at Wenger leter etter

keeper og spiss som en nødvendighet framfor en midtstopper.

Vil ikke miste Senderos som vi gjorde med Upson.

4203[/snapback]

 

 

Greit,Senderos er bra han men langt i fra så god som man bør være på et sånt nivå! Mener helt klart at Arsenal trenger en stjernestopper for å ha alternativer til Sol..Tror det hadde vært sunt for Toure også!

Link to comment
Share on other sites

Vi må skaffe oss Italienske spillere!! Gatusso kanskje? Eller Del Piero...ok da...litt ussansylig kanskje?

 

Vi en trenger en som...hm..."The Itallion Stallion" ;)

4264[/snapback]

 

 

Jeg synes ikke at de Italienske spillerne er så gode jeg da, men jeg skulle ikke sagt nei takk til de to du nevner der.

Link to comment
Share on other sites

Gatusso er en spiller som passer perfekt i engelsk fotball, det tør jeg påstå. Hvorfor ikke Arsenal, det hadde jeg likt. Syntes han er en kjempe bra spiller. Sinsykt god i dueller, styrke og taklinger. Har en utrolig vilje til å vinne hver eneste duell.

Er nok ikke billig.....!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

leste i The sun at Arsenal omtrent har kjøpt Jeremy Toulalan for £3 mill.

dessuten stod det at Pennant omtrent var Birmingham spiller for £3 mill som skulle brukes til Toulalan og at Wenger har fortalt Aliadiere at han ikke har noen fremtid i Arsenal visst han ikke holder seg frisk.

 

 

 

Dette er nok helt sikkert bare tull ettersom det kommer fra The sun men allikevel så kan jeg takle slike rykter fra The sun selv om jeg tar dem med ei bøtte salt da :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...