Jump to content

Ryktebørsen


gooner14

Recommended Posts

Jeg fikk lyst til å åpne en tråd for å hedre det gamle forumet.

Her kan man sette inn alt mulig av rykter rundt alle lag, men helst Arsenal da.

Jeg elsket denne tråden på det gamle nettstedet og fikk derfor lyst til å åpne den igjen. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hørte at Owen Hargeaves var desperat etter å komme til PL, og han sa at han ville til Arsenal for 2 mnd siden. Dette var bra eller hva tror dere. Vi kan trenge han visst Edu forsvinner! God mann

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror absolutt at Hargreves kunne vært noe for Arsenal, når vi mister Edu så er det viktig at vi henter en rutinert midtbanne spiller til klubben noe som også er et pluss er jo at han er engelsk ;)

Link to comment
Share on other sites

Owen Hargreaves er en fin type...Har lagt merke til at han spiller litt kant på Bayern Munchen. Om ikkje ving så i alle fall breddeholder på midtbanen...Han er jo en skikkelig anvendelig spiller, så han kunne vi gjerne hentet...Men jeg tror dessverre ikke Wenger har like stor tro som vi har... Men vi kan håpe... ;)

Blir han kanskje bare en squad player??? tror dessverre det...

Link to comment
Share on other sites

Har hørt ryktene om denne keeperen ja, men er det noen som har mer bakgrunn om spilleren? Noen som har sett ham spille i La Liga? 20 år gjør at varsellampene lyser litt hos meg. Skulle heller sett en etablert keeper som allerede har spilt godt på høyeste nivå...

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger en ny keeper så hvorfor ikke Moya. Så lenge han holder høy klasse, er det bare å prøve.

Men det skal sies at spanske keepere ikke er de beste på markedet da..

Uansett får jeg nesten nervesammenbrudd hver gang Lehmann eller Almunia roter det til med blundere og nestenblundere i hver kamp :angry:

 

Så forøvrig at Real og Barca holder øye med Vincent Kompany nå.

Han er vel bare 18 år, men det virker som han er veldig bra utviklet som spiller til å være så ung.

Sikkert en solid pris for han, men hvis han er sterk i dueller, hurtig og en god hodespiller, synes jeg Wenger bør følge med litt.

Oftest går vel sånne spillere til Spania, men man kan ikke bare gi opp av den grunn.

Jeg tror vi har litt penger i kassa tross bygging av ny stadion.

 

Ellers kunne jeg tenkt meg en av disse spillerne som erstatter for Edu til sommer'n (hvis han drar):

Jeg sikter vel høyt, men Gattuso, Ballack eller Hleb hadde vært no! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, det frister så absolutt med en del av de spillerne du nevnte der. Kompany tror jeg dessverre er litt for urutinert på høyeste nivå. Vi trenger en som kan være sjef når Campbell er skadet.... Da spiller i tillegg Toure mye bedre.... Når det gjelder midtbane så er Hleb en fantastisk spiller. Har sett han en god del, og han kan til tider være magisk. Tror dessverre han er altfor offensiv til at Arsenal kan skaffe den rette balansen på midtbanen. Med to så offensive vinger og backer så er vi avhengig av å ha to defensivt gode midtbane-spillere, og jeg tror dessverre aldri Hleb blir kjent for taklingsstyrken sin... :angry:

Gattuso og Ballack hadde jeg tatt i mot med åpne armer. Fabregas trenger fortsatt noen år hvor han spiller en riktig mendge kamper, før vi kan forvente at gutten blir en bærebjelke... Men om Edu forlater oss, og vi har Silva, Vieira, Flamini og Fabregas så spørs det om ikke det vil holde på sentral midtbane. Vi kan ikke gjøre veien for lang for Flamini og Cesc.

Link to comment
Share on other sites

så på sheffield united kampen <_< (dritt kamp) men jeg la godt merke til han keeperen der Patrik Kenny. Jeg synes kanskje han kunne vært et alternativ på keeper plassen til Arsenal. Hva synes dere? Er det noen som har noe info om han?

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste på SkySports.co.uk i går og jeg så at Wenger hadde blitt lovt masse penger i sommer. Hvem spiller(e) vil dere ha inne på laget og hvorfor???

 

Jeg ville ikke hatt noe imot å se Timo Hildebrandt, Vincent Kompany og Andryj Shevtchenko på laget.

 

jeg ville hatt Timo Hildebrandt på laget for å få en ung, erfaren, god keeper på laget.

 

Jeg ville hatt Kompany inn på laget fordi jeg mener han kan bli en utrolig god stopper.

 

Og jeg ville hatt Shevtchenko her fordi jeg mener mener vi trenger en hodesterk goalgetter visst Bergkamp går:

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste på SkySports.co.uk i går og jeg så at Wenger hadde blitt lovt masse penger i sommer. Hvem spiller(e) vil dere ha inne på laget og hvorfor???

 

Jeg ville ikke hatt noe imot å se Timo Hildebrandt, Vincent Kompany og Andryj Shevtchenko på laget.

 

jeg ville hatt Timo Hildebrandt på laget for å få en ung, erfaren, god keeper på laget.

 

Jeg ville hatt Kompany inn på laget fordi jeg mener han kan bli en utrolig god stopper.

 

Og jeg ville hatt Shevtchenko her fordi jeg mener mener vi trenger en hodesterk goalgetter visst Bergkamp går:

913[/snapback]

 

Det er lov å drømme, men Hildebrandt har nettopp skrevet ny kontrakt og de to andre er mildt sagt ikke billige.

Link to comment
Share on other sites

Shevas fremste styrke er vel heller ikkje hodespelet sjølv om han ville blitt ei bra tilvekst der også. Neppe realistisk dog.

 

Kompany kan sikkert bli meget god- Fortsatt uferdig dog, og vi trenger en kvalitetsstopper. Ellers trur eg Senderos duger i massevis til sammenligning.

 

Vi trenger en ny keeper (om ikkje stack sjokkerer, og river plassen til seg), og en ny forsvarer. På sentral midtbane forsvinner Edu, men Flamini og Fabregas har vokst et år og Gilberto er tilbake. Treng vi noko meir? Er vi heldige med skader, nei - men kan ikkje belage oss på det.

 

Spiss? Tja. Kunne alltids trengt en kapasitet a la Henry til. Dessverre er det urelaistisk og ikkje så prekært. Kva kan Qunicy og Lupoli få til?

 

Bruk dei eventuelle 4-500 mill kronene på det som er viktigast: Keeper og ein forsvarar. Leftoversane kan brukast på andre ting.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste på SkySports.co.uk i går og jeg så at Wenger hadde blitt lovt masse penger i sommer. Hvem spiller(e) vil dere ha inne på laget og hvorfor???

 

Jeg ville ikke hatt noe imot å se Timo Hildebrandt, Vincent Kompany og Andryj Shevtchenko på laget.

 

jeg ville hatt Timo Hildebrandt på laget for å få en ung, erfaren, god keeper på laget.

 

Jeg ville hatt Kompany inn på laget fordi jeg mener han kan bli en utrolig god stopper.

 

Og jeg ville hatt Shevtchenko her fordi jeg mener mener vi trenger en hodesterk goalgetter visst Bergkamp går:

913[/snapback]

 

Det er lov å drømme, men Hildebrandt har nettopp skrevet ny kontrakt og de to andre er mildt sagt ikke billige.

935[/snapback]

 

 

jada jeg veit at jeg var urealistisk men det er jo lov til både å håpe og å drømme :P

Link to comment
Share on other sites

Er d noen vi trenger så er d sebastian frey.

1110[/snapback]

 

Hmm, kjekt om du gir nokre grunnar for kvifor du meiner det! :(

 

Eg følger litt med Parma i Italia, og i mine auge er Frey langt ifrå den keeperen vi treng. Minner meg fælt mykje om Espen Johnsen. "Tv-keeper" som enkelte kallar det! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Her er to artikler fra www.people.co.uk der det hevdes at::

 

Lehmann er ferdig i Arsenal ved sesongslutt

 

Wenger ønsker Owen, to nye keepere og ny midtstopper før neste sesong.

1850[/snapback]

 

Ser jo bra ut at det er masse midler tilgjengelig til å hente nye spillere til sommeren.

 

Men det jeg synes var merkelig med artikkelen, er hvis det stemmer at styret er irriterte over at Wenger legger skylden på at stadionprosjektet tar fra han muligheten til å forsterke laget, mens det viser seg at det har vært penger tilgjengelig til store signinger både i januar og før sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Enig med deg, Kim!

 

Jeg synes for øvrig det er like oppsiktsvekkende at styret (iflg artikkelen) forventer at Wenger skal innhente minst en spiller som viser at Arsenal kan konkurrere med Chelsea og United i transfermarkedet og samtidig antyder at manglende aktivitet i transfermarkedet kan koste han jobben (eller har jeg misforstått ?)

 

Hvis en skal se noe positivt i et slikt senario, så er det vel duket for en og annen som er god nok for førsterekka vår.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...