Jump to content

UEFA Champions league 10/11


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Braga debuterer vel i CL? Hvertfall i gruppespillet?

Ikke sikker på hvor gode de er, men vi bør vel kunne slå dem i begge kampene vil jeg håpe og tro. Allikevel, de slo ut Sevilla så man skal ikke ta for enkelt på dem :)

Link to comment
Share on other sites

Lange reiser på bortebane og tøffe oppgjør der, men bør være overkommelig motstand og vi tar nok kanskje full pott på hjemmebane.

 

Syns forøvrig Spudz var ganske heldig med trekninga.

Samme gjelder Manure, men sånn er det jo hvert år. :)

Link to comment
Share on other sites

Lange reiser på bortebane og tøffe oppgjør der, men bør være overkommelig motstand og vi tar nok kanskje full pott på hjemmebane.

 

Syns forøvrig Spudz var ganske heldig med trekninga.

Samme gjelder Manure, men sånn er det jo hvert år. :)

 

Spurs var da ikke så heldig. Bremen og Inter blir ikke enkelt, og også Twente er et lag man fort kan få problemer mot. De fikk en tøff gruppe etter min mening, men de har alle muligheter til å komme seg videre.

Link to comment
Share on other sites

Det blir noen lange turer i år, men lagene er overkommelig på papiret.

Ikke så laaaange. Rubin og Hapoel ville blitt langturer.

Ukraina, Serbia og Portugal er ikke de værste turene.

 

Vi er i en "kjedelig" gruppe uten noen glamorøse lag, men med overkommelige motstandere.

Vi er egentlig jævla heldige sett i forhold til noen andre gruppesammensetninger.

 

For å sitere en gammel politiker (navnet er gått i glemmeboka) så blir jeg "skuffet og vonbroten" hvis vi roter oss bort her.

Link to comment
Share on other sites

Spurs var da ikke så heldig. Bremen og Inter blir ikke enkelt, og også Twente er et lag man fort kan få problemer mot. De fikk en tøff gruppe etter min mening, men de har alle muligheter til å komme seg videre.

 

Med nærmere ettertanke har du kanskje rett i det, men tipper at lag som Inter og W. Bremen ikke holder samme kvalitet som i fjor. Men forventer selvsagt ikke at spurvene går videre :)

Link to comment
Share on other sites

Spurs var da ikke så heldig. Bremen og Inter blir ikke enkelt, og også Twente er et lag man fort kan få problemer mot. De fikk en tøff gruppe etter min mening, men de har alle muligheter til å komme seg videre.

Bremen startet da ikke så veldig bra i BL... men vi får håpe det snur seg....

Link to comment
Share on other sites

Bremen startet da ikke så veldig bra i BL... men vi får håpe det snur seg....

 

At de ikke starter bra i BL har ikke noe å si i forhold til hvordan de er generelt sett. De kommer nok til å prestere bedre utover sesongen og har mye erfaring fra CL.

Link to comment
Share on other sites

Voldsomt til negativitet.. Syns gruppen var meget bra. Lang reise, men en ekstra time på flyet er jo bedre en motstand som Real, Roma, Valencia, Werder Bremen, Benfica, Ajax, etc..

Helt enig. Vi fikk uten tvil en av de enkleste gruppene.

 

Av ren skjær nyskjerringhet så fant jeg avstanden fra London til våre respektive motstandere og det var langt fra avskrekkende :)

 

1275km Braga ca 1t 50min

1691km Partizan ca 2t 27min

2714km Shaktar ca 3t 56min

 

Flytidenene er langt fra ille :P

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med trekningen, som vanlig i CL-sammenheng! Glemmer aldri Keowns 2 mål mot Shaktar for en del år tilbake, og det blir nok i tillegg et tårevått gjensyn med Eduardo. Sporting Braga spiller faktisk også i Arsenals farger og kalles "Arsenalistas", nettopp pga fargene! Regner med det er stort for dem å endelig møte the real Arsenal.

 

Fra Wikipedia:

 

Braga, who owe their Sporting Club tag to the better known Sporting Clube de Portugal, after whom they were named, have been known as Arsenal do Minho and changed their kits from green-and-white hoops to their Arsenal-style red in 1920 when their then-coach Jozef Szabo, following a trip to England and Highbury, ordered the club to adopt new colours to establish their own identity (Braga even renamed their youth team Arsenal do Braga).

Link to comment
Share on other sites

Godt jobba ;)

 

Er godt fornøyd med pulja. Men! Synes det er dårlig/urettferdig at etter CL-matchene, er 5 av 6 påfølgende PL-kamper på bortebane! (Hvis jeg har sett riktig)

 

Og sånn fortsatte det i eventuelle 8-delsfinaler og kvartfinaler også :(

Jepp du har helt riktig der. Påpekte det da terminlista til PL kom, men her er det FA vi må klage på. Det er de som setter opp terminlista sik de vil ha den.

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med trekningen, som vanlig i CL-sammenheng! Glemmer aldri Keowns 2 mål mot Shaktar for en del år tilbake, og det blir nok i tillegg et tårevått gjensyn med Eduardo. Sporting Braga spiller faktisk også i Arsenals farger og kalles "Arsenalistas", nettopp pga fargene! Regner med det er stort for dem å endelig møte the real Arsenal.

 

Fra Wikipedia:

 

Braga, who owe their Sporting Club tag to the better known Sporting Clube de Portugal, after whom they were named, have been known as Arsenal do Minho and changed their kits from green-and-white hoops to their Arsenal-style red in 1920 when their then-coach Jozef Szabo, following a trip to England and Highbury, ordered the club to adopt new colours to establish their own identity (Braga even renamed their youth team Arsenal do Braga).

 

Takk for linfo av litt uvanlig art. Jeg kan ikke skjønne annet enn at Arsenal supportere bør støtte Braga som det laget som går videre som neste beste lag i vår pulje etter oss :(

 

Eller kanskje vi bør håpe på SD som nr 2 grunnet Eduardo?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...