Jump to content

Sebastian Squillaci


Tommy

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror nok overgangen går i boks. Sevilla henta jo Alexis fra Valencia forleden dag, så jeg tipper de har planlagt den kommende sesongen uten han. Det kan jo selvfølgelig være at Squillacis overgang til oss slår gjennom, så ender han opp i en annen klubb. Men har foreløpig troen på at Squllacis navn kommer til å pryde hjemmesiden vår veldig snart.

Link to comment
Share on other sites

Det er mange grunner til at Squillaci ikke har blitt presentert som Arsenal spiller enda. Dere vet hvordan ting fungerer. Det kan være mange små detaljer som skal være klart.

De som jobber med websiden må lage profilen og klare til å trykke på "update".

Drakten skal være klar med navn og nummer.

Kameramannen må ha stilt inn lys og være klar til å ta bilde. Alt skal være klappet og klart før Arsenal går offisielt. Når Arsenal solgte ade gikk city ut på lørdag, mens Arsenal ikke gikk ut offisielt før mandag.

Det er ikke noe å være redd for. Det blir offisielt om et kvarter-fjortendager!

Link to comment
Share on other sites

Her er video fra pressekonferansen ;)

 

new signing Sebastien Squillaci

 

Liker ikke hva jeg hører fra Wenger her. Hører ut som Squillaci bli vår siste signering dette overgangsvinduet. Forøvrig veldig godt å ha det bekreftet, har ventet på det en stund. Er veldig spent på å se hva han har å bidra med. :)

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke hva jeg hører fra Wenger her. Hører ut som Squillaci bli vår siste signering dette overgangsvinduet. Forøvrig veldig godt å ha det bekreftet, har ventet på det en stund. Er veldig spent på å se hva han har å bidra med. :(

Det er ikke hva jeg får ut av det intervjuet. Han sier at han ikke vil at det skal være slik at man kan kjøpe spillere fra England etter seriestart, men at man kjøpe fra ligaer som ikke har startet serien frem til de starter sin serie.

Han sier riktignok vagt at "we are closed", men det er jo noe som betyr at Arsenalbutikken er stengt. Han sier IKKE at vi har sluttet å kjøp, men antyder mer at vi har sluttet å selge...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...