Jump to content

Sebastian Squillaci


Tommy

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Klubbpresident Jose Maria del Nido og -direktør Ramon Rodriguez møttes torsdag formiddag for å bli enige om de skal takke ja til budet på 30-åringen.

 

Squillaci var heler ikke med i troppen da Sevilla onsdag spilte mesterligakvalifisering mot Braga. Lukter til Arsenal av han gitt.

Link to comment
Share on other sites

Høres bra ut, får vi in Sebastian Squillaci ser vi helt plutslig mye mer solide ut i forsvar. En flott "squad player". Nå for vi bare håpe at Given eller Schwarzer kommer inn i løpet av neste uke. :-|

Link to comment
Share on other sites

Han kan bli et typisk 3. valg etter Kos og Verminator som jeg tipper blir vårt faste stopperpar nå.

Leste et sted at Squillaci er en særdeles god markeringsspiller, god til å bryte foran og dyktig hodespiller tross sin høyde (1,85) selv om han ikke er spesielt sterk. Derimot er han visst ganske svak på teknikk og slår enda værre pasninger :blink:

 

Noe ala Senderos dette da?

 

Er neppe ypperste klasse han her, men hvem vet...kanskje han blir en suksess.

I det minste en ny stopper kanskje på vei inn da :-|

Han er 30 år....men blir vel neppe tilbudt 1-årskontrakt da? hehe

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke dette er noe dårlig valg, han har gode stopper kvaliteter og det er nok ikke tvil om at han vil styrke oss slik vi er i dag. Han har basic ferdighetene på et godt nivå, men er kanskje ikke en outstanding midtstopper over all. Men jeg er sikker på at å spille han sammen med Vermaelen vil fungere meget vell!

 

Positiv, uten tvil! :-|

Link to comment
Share on other sites

Tipper og håper denne overgangen går i boks i løpet av kort tid. Tror dere det er en sjanse for at Squillaci spiller mot Blackpool til helgen?

Sevilla skal visst ha et krisemøte idag for å diskutere budet, og jeg tror ikke de lar ham gå før de har erstatteren klar. Tipper han signerer innen en uke. Så nei.

Link to comment
Share on other sites

Tipper og håper denne overgangen går i boks i løpet av kort tid. Tror dere det er en sjanse for at Squillaci spiller mot Blackpool til helgen?

 

Det er nok litt urealistisk, vi har kamp i morra og han trenger å bli kjent med gutta før han spiller kamp med dem...Dessuten er det ikke blitt godtatt noe bud fra Sevilla enda.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok litt urealistisk, vi har kamp i morra og han trenger å bli kjent med gutta før han spiller kamp med dem...Dessuten er det ikke blitt godtatt noe bud fra Sevilla enda.

 

Er vel på lørdag vi har kamp og ikke fredag! :blink:

 

Men som du sier, så tviler jeg også sterkt på at han blir klar for Blackpool. Forhåpentligvis er han klar mot Blackburn! :-|

Link to comment
Share on other sites

men hvor er logikken i att wenger vil ha en benkspiller til 8 mill, men greier ikke punge ut mer en 2 mill for Schwarzer som hadde kommet til å gått rett inn i laget?!

 

Ditto.

 

Skjønner virkelig ikke Wenger her (eller Gazidis). Det blir kanskje ikke noe særlig salgsverdi på Schwarzer, og heller ikke på Squillaci. Men Schwarzer hadde hvertfall forsterket oss på keeperplassen og kunne reddet mange poeng for oss i løpet av en sesong, og kanskje gjort slik at vi vant en tittel igjen. Er ikke det verdt 1-2 millioner pund?

Link to comment
Share on other sites

Hvor har dere fått £8M fra? Jeg har lest at Sevilla krever £6.5M, noe vi foreløbig ikke er villige til å betale.

 

Har selv fått med meg at det er rundt £6.5M Sevilla vil ha, men man kan da lure på hvor mye Arsenal har bydd for Squillaci?

 

£3M? Det skulle ikke forundre meg.

 

Det skal også nevnes at vi har lagt inn ennå et bud på Schwarzer og at dette ble avslått. Og at budet var på like mye som det forrige budet.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Har alldri hørt om han før, men det hadde jeg vel egentlig ikke om Kos og Vermaelen heller. Men det er en annen sak med tanke på alderen. Synes han er noe for gammel, ihvertfall i forhold til prisen som er listet. Men bra det kommer en spiller inn ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

Spiller som vil være en god backup, 20 landskamper for Frankrike, en årrekke i Sevilla, denne karen har mer erfaring enn resten av forsvaret vårt, dermed vil han være en god signering, spesielt om han er tiltenkt en rolle som en rutinert stopperreserve på benken

Link to comment
Share on other sites

Spiller som vil være en god backup, 20 landskamper for Frankrike, en årrekke i Sevilla, denne karen har mer erfaring enn resten av forsvaret vårt, dermed vil han være en god signering, spesielt om han er tiltenkt en rolle som en rutinert stopperreserve på benken

Litt pirk fra min side, men han kom til Sevilla i 2008. Så en årrekke er det nok ikke snakk om :)

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6322940,00.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...