Jump to content

Emir Spahic


pekkiry

Recommended Posts

Så du mener "Spahic er god nok for Arsenal" overgår "Cesc har Barca-DNA", "Arsenal låner bare Cesc fra oss", "Cesc er allerede i Barca mentalt" osv? Syntes du det er verre enn å komme med slike kommentarer om Cesc hver eneste dag? Syntes du det er verre enn da Puyol tvingte Barca-drakten på Cesc? Idiotisk er det, men det overgår ikke Barca på noen måte.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg prøvde å si er at det overgår Barcelona i den forstand at det er lagt ut på Arsenals offisielle hjemmeside. Barcelonas stadige oppgulp er i media og ikke på hjemmesiden (vil jeg anta, ikke at jeg noensinne har tatt meg bryet å klikke meg inn på den).

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt likegyldig til hvor uttalelsene er lagt ut. En uttalelse på Arsenal.com overgår ikke ørten uttalelser fra andre sider.

Hvis du ikke klarer å se forskjell på en uttalelse fra sagna i for eksempel the sun kontra Arsenal.com så deg om det.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke klarer å se forskjell på en uttalelse fra sagna i for eksempel the sun kontra Arsenal.com så deg om det.

 

BE

 

Barcelona la ut sitt første bud på Fabregas på sin offisielle side, der de bl. skrev:

Sr Oliver explained: “everybody knows that Cesc wants to sign for Barca and that we also want him to come here, but there is also a third party involved –Arsenal.

 

http://www.fcbarcelona.com/web/english/not...0602111345.html

 

Hvor ofte går en klubb (som Barca) ut offentlig, når de har lagt inn et bud på en spiller?

Mener å ha lest iallefall et par intervjuer med bl.a Puyol og Laporta om Cesc-sagaen på den offiselle siden (fcbarcelona.com), men kan selvfølgelig huske feil. Det har iallefall vært nok av intervjuer denne sommeren, hvor bl.a spillere/ledelesen har snakket direkte ut i intervjuer om at Fabregas ankommer hjembyen før sesongstart....

 

Uansett, jeg synes det er en uting at Arsenal lar disse transfer-ryktene (selv om tanken er diskusjonsrelatert på twitter) og slike intervjuer av Sagna fortsette på Arsenal.com. Hva tjener de egentlig på det?

At dette Sagna intervjuet trår over hva Barcelona har holdt på med de siste 3mnd, synes jeg virker litt snodig.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan vel ikke spille idioter å sammenligne oss med Barcelona folkens? Må bare si att dette var en veldig overraskende lesing til å være på klubbens offisielle hjemmeside! Men for 8,5mill,ja takk!!!!! Vil bare vi skal signere et par spillere til fortest mulig jeg nå å få de i trening..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...