Jump to content

Krangletråd


termax

Er det behov for denne tråden?  

8 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg begynner å bli ganske lei av alle trådene som blir spammet i stykker. De siste månedene har ca halvparten av innleggene vært kritikk av medforumister, motsvar på kritikk og krangel om hvorvidt enkelte av oss er FOR positive eller FOR negative til ditt og datt.

 

Klart vi skal være uenige om mangt, men jeg tror vi er ganske enige om at dette forumet bør være det kvalitetsmessige beste forum for norske supportere. Det innebærer at vi holder oss til topic innenfor de aktuelle trådene.

 

Jeg har egentlig ikke lyst til å legge meg ut med noen her inne, men jeg drister meg til et lite stikk til våre moderatorer som har latt dette skli ut, over tid.

 

Krangle i vei, folkens :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å bli ganske lei av alle trådene som blir spammet i stykker. De siste månedene har ca halvparten av innleggene vært kritikk av medforumister, motsvar på kritikk og krangel om hvorvidt enkelte av oss er FOR positive eller FOR negative til ditt og datt.

 

Klart vi skal være uenige om mangt, men jeg tror vi er ganske enige om at dette forumet bør være det kvalitetsmessige beste forum for norske supportere. Det innebærer at vi holder oss til topic innenfor de aktuelle trådene.

 

Jeg har egentlig ikke lyst til å legge meg ut med noen her inne, men jeg drister meg til et lite stikk til våre moderatorer som har latt dette skli ut, over tid.

 

Krangle i vei, folkens :P

Er litt enig. Selv om jeg ikke er tørr bak ørene her på formuet ennå så har jeg registrert flere tråder der det er svar som passer bra i en krangletråd. Ble spesielt overrasket da det f.eks ble postet en link til hvordan en kamptråd skal se ut og mange av svarene var "Driter i alt trådstarter skirver". For meg er det slike mennesker som skaper et flott forum, folk som tar seg tid til å dele sine informasjon og meninger. Det er jo opptil hver enkelt om man vil lese dem.

 

Ser også at det er en del som klager på Arshavin (ikke spilleren ;)). Synes han får ufortjent mye tyn for måten han skriver på. Greit, det er ikke akkurat slik frk. sa vi skulle skrive, men jeg synes folk skal få skrive slik de ønsker og det de ønsker så lenge man holder seg innenfor rammene av hva moderatorer godtar.

 

Dette er jo et Arsenal forum. Så lenge folk har en mening så skal jo denne respekteres uavhening av hvor mange avsnitt, punktum og komma det er.

 

Jeg er 35år så det er mulig det er jeg som er gammel og ikke følger med i tiden, men skal det være sånn? Trenger det å være sånn?

Link to comment
Share on other sites

Nei, jeg synes ikke noe om denne tråden. Debattene må gjerne være svært så heftige for min del, men så fort vi begynner å bruke ordet "krangle", er det noe som har gått galt.

 

Bruk (veldig) gjerne rapporteringsfunksjonen når det er noe dere reagerer på. Det får behandlingstiden for eventuelle ugjerninger langt ned.

 

Bruk også tråden om forslag til forbedringer dersom det skulle være noe spesielt.

Link: http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...80entry200509

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...