Jump to content

2010.07.27 SC Neusiedl 1919 H

Arsenalboy93

Recommended Posts

Arsenal leder 2-0 til pause etter en ok- første omgang.. Har veldig mye ball, men kommer til svært få muligheter mot et lag av dette kaliberet.. Første målet var en fantastisk mål som walcott får æren av å sette inn etter litt klikk klakk og overhopp og noen dragninger.. Alt innenfor 16-meteren.. Jet setter inn mål nummer to etter en fin vending og et raskt skudd! Forventer med av kanonene i andre omgang!

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Svak omgang, men vi kom bedre igang etterhvert da målene kom. Første målet var vakkert. De som utmerker seg er Walcott, Nasiri, Thomas, men den som har imponert mest må være Wilshere. Arsjavin har vært rusten.

Slapt og tiltider ekstremt kjedelig og slurvete. Enkelte spillere syns nok ikke dette er det mest inspirerende og morsomste i verden. Tror Arshavin hadde hatt godt av å stå over en slik kamp. Vi trenger han skjerpet, ikke ruslende rundt uten å gi de andre noe som helst.

Walcott vil og vil, men får det ikke til. Bruker stort sett farten sin til å løpe seg fast i stedet for i gode posisjoner.

JET, Arshavin, Nordtveit, Wilshere er iallefall gått ut. Sikkert andre også... Ikke fått med meg hvem andre enda.

Inn for nevnte er Chamakh, Vela, Sagna og Eboue kommet.

Edit: Clichy innpå for Gibbs etter pause også. ikke fått med meg om Almunia ble byttet ut

JET, Arshavin, Nordtveit, Wilshere er iallefall gått ut. Sikkert andre også... Ikke fått med meg hvem andre enda.

Inn for nevnte er Chamakh, Vela, Sagna og Eboue kommet.

Faktisk så spiller Nordtveit ennå! Han tok over for Nasri som tok Wilshere sin rolle.

Jeg er ikke imponert av JE Thomas i dag. Virker meget tung og treg, samt uinteressert. Arshavin har heller ikke vært bra, men for han er dette en uviktig kamp. For JET er dette en viktig kamp ettersom han har en vei å gå og mye å bevise før han kan komme i førsteelveren.

Wilshere og Nasri har vært bra. Gibbs er ok, men gjør en del merkelige valg offensivt

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 27 2010, 08:10 PM) 202345[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Faktisk så spiller Nordtveit ennå! Han tok over for Nasri som tok Wilshere sin rolle.

Så det nå:P

Frimpong som gikk ut for Eboue da?

edit: Nei, Frimpong er også fortsatt på, åssen funker det regnestykket da??

JET og Wilshere innpå igjen altså. For Nasri og Koscielny...

Ser ut som Nordtveit tok plass på høyre igjen, og Sagna inn i midtforsvaret.

Edit: Men øynene mine lurer meg igjen, Sagna fortsatt på høyre, og som Hedly sa; Nordtveit som stopper

DET var en vannvittig passning fra Wilshere...Håper han får en del tillitt i år.

Ellers greit at Marouane er igang, og Nasri virket frisk idag etter hva jeg har forstått. Merker sesongen nærmer seg nå, stadig mer og mer av dagene som blir brukt til å få med seg Arsenal stoff.

For å nesten sitere Jokke, Ventetiden er snart over :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...