Jump to content

2010.07.27 SC Neusiedl 1919 H


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Huff, da var turen her nede nesten over, kun kampen igjen. Det virker som at VM-spillerne ikke skal være med på kampen. Mannone var ikke på treningen i dag, ikke lett å tolke hva som er grunnen. Lansburry, Henderson og Eastmond er garantert ikke med. Ellers får nok resten spille. Vi regner med at det blir storseier her nede. Chamakh scorer forhåpentligvis sitt første mål i dag!

Link to comment
Share on other sites

Håper på et lag som dette fra start.

 

Fabianski

Nordtveit - Verminator - Kos - Traore

Wilshere - Song - Nasri

Walcott - Chamakh - Arshavin

 

Også håper jeg på et par mål av Chamakh!!!!!

 

Flott lag, men etter hva jeg har hørt er ikke Traoré lenger i Østerrike. Ifølge youngguns så ble han sendt hjem sammen med Lansbury, Henderson og Eastmond. De tre sistnevnte pådro seg alle skader i Barnet kampen visstnok, og har ikke fått trent noe særlig. Når det gjelder Traoré var han visstnok "surplus to requirements" og derfor ble han sendt hjem tidlig i dag.

 

Så det samme laget med Gibbs på venstrebacken og Frimpong istedet for Song tror jeg det blir :P

Link to comment
Share on other sites

Traore er sendt hjem, ja. Song har slit tmed strekk her nede, så jeg tviler på at han spiller i dag. På prematchtreningen gikk han inn i garderoben før treningen var slutt....

 

Huff.. hørtes ikke bra ut. Ser forøvrig at GoonerTalk har satt opp Song sammen med mange av de andre VM "stjernene" våre til dagens kamp. Hvis det laget stemmer så ville jeg gjerne sett Nordtveit som DM, for å se om han kanskje kunne vært backup for Song. For uten Song i starten av sesongen tror jeg vi kommer til å slite hardt. Trolig en av de viktigste spillerne vi har i laget.

 

Ellers så har visstnok Wenger "fortalt" Almunia at han skal få spille i dag. Hvertfall ifølge et par engelske tabloider :P

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 27 2010, 12:36 PM) 202304[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når det gjelder Traoré var han visstnok "surplus to requirements" og derfor ble han sendt hjem tidlig i dag.

 

Hva vil det si? ;)

 

Er ikke noe god i engelsk. :P

 

Det betyr at han rett og slett ikke er god nok, at han er overflødig. Tror ikke Traore har noen særlig framtid i klubben, tviler vell på at han er fornøyd med å være tredje valget på venstreback.

Link to comment
Share on other sites

Noen andre her som har problemer med å bruke Firefox på ATVO?

 

BROWSER IS NOT SUPPORTED

Your browser Mozilla is not supported.

 

This service currently available for Microsoft Internet Explorer version 5.0 or higher, Netscape version 7.0 or higher, Firefox version 1.0 or higher or Opera version 8.0 or higher or Safari version 2.0 or higher.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 27 2010, 12:36 PM) 202304[/snapback]

Flott lag, men etter hva jeg har hørt er ikke Traoré lenger i Østerrike. Ifølge youngguns så ble han sendt hjem sammen med Lansbury, Henderson og Eastmond. De tre sistnevnte pådro seg alle skader i Barnet kampen visstnok, og har ikke fått trent noe særlig. Når det gjelder Traoré var han visstnok "surplus to requirements" og derfor ble han sendt hjem tidlig i dag.

 

Så det samme laget med Gibbs på venstrebacken og Frimpong istedet for Song tror jeg det blir ;)

 

Da starter nok Gibbs ja.

Håper Nordtveit kanskje som DM hadde vært morsomt og sett han der.

Han har jo en god pasningsfor og god til og lese spillet.

Ellers synes jeg Frimpong gjorde en grei jobb sist kamp. :P

Link to comment
Share on other sites

Ønsker å se dette laget;

Sczechny

Eboue – Koscielny – Vermaelen – Gibbs

Frimpong – Nordtveit – Diaby

Walcott – Chamakh – Vela

 

Nasri vet vi alle at han er i rute. Song er bankers og hvis han er småskadet er det best å hvile han. Laget består egentlig av spillere som er usikre kort, samtidig som midtstopperparet Vermaelen og Koscielny må testes ytterligere. Imponerer ikke Sczechny voldsomt hvis han blir testet, så foreslår jeg at en ny keeper burde være på plass før Emirates Cup.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 27 2010, 12:36 PM) 202304[/snapback]

Ifølge youngguns så ble han sendt hjem sammen med Lansbury, Henderson og Eastmond. De tre sistnevnte pådro seg alle skader i Barnet kampen visstnok, og har ikke fått trent noe særlig.

Dette bekrefter jo bare at en ny sesong er rett rundt hjørnet

Link to comment
Share on other sites

Er redd for å miste alle bokmerker o. l.

Bruk Xmarks til å synkronisere bokmerkene dine, så har du dem tilgjengelig uansett. Så kan du også ha samme bokmerker på alle maskinene du bruker.

 

Du må ha siste versjon av Media Player for at lisenssystemet skal fungere. Sjekk også at du har siste Firefox Media Player plugin.

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 27 2010, 12:36 PM) 202304[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Ifølge youngguns så ble han sendt hjem sammen med Lansbury, Henderson og Eastmond. De tre sistnevnte pådro seg alle skader i Barnet kampen visstnok, og har ikke fått trent noe særlig.

 

Dette bekrefter jo bare at en ny sesong er rett rundt hjørnet

 

Jepp. Samtidig som Magnus87 fortalte at Song haltet ut under en trening i dag, så skal visstnok Gibbs ha gjort det samme.

 

Vet ikke om det er seriøse skader selvfølgelig, men det ender nok opp med Clichy på venstrebacken etter hva jeg har fått med meg..

Link to comment
Share on other sites

Bruk Xmarks til å synkronisere bokmerkene dine, så har du dem tilgjengelig uansett. Så kan du også ha samme bokmerker på alle maskinene du bruker.

 

Du må ha siste versjon av Media Player for at lisenssystemet skal fungere. Sjekk også at du har siste Firefox Media Player plugin.

Vet ikke hvorfor, men nå funker det plustelig fint. Maskinen oppdaget et trojanervirus, og det funket med en gang jeg fjernet det. Kanskje det er årsaken, men så har ikke jeg peiling på PC.

Link to comment
Share on other sites

sitter her på telefonen og venter spent på oppdateringer...

2-0 til pause, Walcott og JET. Djourou ut, inn med Vermaelen... Hvorfor fikk jeg ikke med meg.

 

Edit: Virker som om flere av spillerne utpå der sliter med kampformen. Mye rusk i maskineriet synes jeg. Fikk ikke sett noen av målene eller byttet siden jeg var og lagde meg mat:S Urutinert...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...