Jump to content

Laurent Koscielny


Stefanb

Recommended Posts

Først var det dette ryktet som jeg la på useriøse rykter.

 

Men ifølge Dailymail la vi inn et bud på fire millioner pund i går.

 

Sier ikke nei takk jeg, men vet så og si ingenting om denne spilleren. Men hadde vi fått han forholdsvis billig, samtidig som det kom inn en annen stopper ville jeg uansett blitt veldig fornøyd.

 

Uansett, her er litt info om Koscielny (nok et lett navn å uttale :P):

 

Født: 10 september 1985, Tulle Frankrike

Høyde: 1,86m (6'1")

Posisjon: Midtstopper

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 433
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Om han er like god som Vermaelen, så ja takk.

Har aldri hørt om denne spilleren før.

Det stemmer at Arsenal har lagt inn bud på ca. 50millioner. Har lest en eller annen plass at et bud på 70-80millioner blir for mye til å si nei. Så om Arsenal legger på noen millioner til så kan det hende at Laurent Koscielny er å finne på Emirates Stadium til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Om han er like god som Vermaelen, så ja takk.

Har aldri hørt om denne spilleren før.

Det stemmer at Arsenal har lagt inn bud på ca. 50millioner. Har lest en eller annen plass at et bud på 70-80millioner blir for mye til å si nei. Så om Arsenal legger på noen millioner til så kan det hende at Laurent Koscielny er å finne på Emirates Stadium til neste sesong.

 

 

Personlig vet ikke jeg om det stemmer at Arsenal allerede har lagt inn et bud, men det går rykter om det. Det samme gjelder den prisen på 70-80 millioner skal være nok til å prise han vekk fra Lorient.

 

Er han like god som Vermaelen så er jeg ikke i tvil om at han burde fanges opp, men skulle gjerne ønske jeg kunne se han spille noe først :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 28 2010, 12:17 PM) 199383[/snapback]

Personlig vet ikke jeg om det stemmer at Arsenal allerede har lagt inn et bud, men det går rykter om det. Det samme gjelder den prisen på 70-80 millioner skal være nok til å prise han vekk fra Lorient.

 

Er han like god som Vermaelen så er jeg ikke i tvil om at han burde fanges opp, men skulle gjerne ønske jeg kunne se han spille noe først :P

Leste inne på formuet på Fc Lorient sin hjemmeside at Arsenal hadde lagt inn et bud på 50millioner sist fredag, men det ble avslått.

http://www.fclweb.fr/forum/viewtopic.php?pid=212900

Link to comment
Share on other sites

Det må absolutt være en spiller av relativt høy kvalitet på nåværende tidspunkt i og med at mannen er 25 år. Wenger henter ikke en så gammel spiller som han vil forme og utvikle, her må det være kvalitet fra 1. spark, det er det ingen tvil om.

 

Egentlig så veit jeg ikke helt hva jeg skal si om dette ryktet, men om det har seg slik at Wenger henter han for 8 millioner pund, så er jeg ganske så sikker på at det er en spiller av et godt kaliber. Jeg vil da bare stole på Wenger i hans avgjørelser, hadde aller helst sett at vi kunne skaffet en stopper som Per Mertesacker som det sto om i enden av saken om denne Koscielny.

 

In Arsené we trust!

Link to comment
Share on other sites

Snakket med en kamerat av meg som er PSG supporter, og som følger fransk fotball.

Laurent Koscielny har gjort sine saker meget bra denne sesongen, og er en spennende stopper. Tøff duellspiller, bra hodespiller, og leser spillet ganske bra.

 

Er dette en billigere utgave enn Cahill? Kan jo virke som de er ganske like i spillestilen, ut ifra det jeg har hørt....... og £7mill er jo billigere enn evt latterlige £14mill til Bolton :P

Link to comment
Share on other sites

Cygan var også "outstanding" i Frankrike. Ønsker meg heller en etablert landslagsspiller i forsvaret. Per Mertesacker troner øverst på min ønskeliste, i en slik spiller vet vi hvertfall hva vi får.

Link to comment
Share on other sites

Men når er det overgangsvinduet åpner?

 

Håper AW er kjapt ute med å signere iallefall en av spillerne som er i sikte nå da, så vi slipper å vente til Herre-Meg-Gud slutten av august med å senke skuldrene..! Vi er bestandig så treige med signeringer, syns jeg!!

 

On-Topic: Aldri hørt om denna gutten, men som vi sier; In Arsene we trust :P

Hadde ikke hørt om Rosicky, Nasri eller Eduardo heller jeg så.. =) Gikk jo ganske så godt med de gutta!

Link to comment
Share on other sites

Men når er det overgangsvinduet åpner?

 

Overgangsvinduet starter 1 Juli. Forresten, noen som har oversikten over om Koscielny er med i en VM tropp? Etter det jeg har hørt kan han enten spille på Polen eller Frankrike. Hadde vært greit om han holdt seg hjemme om han er så god som Wenger tydeligvis mener han er, så slipper vi konkurranse fra andre klubber i tilfelle han skulle storspille i Sør-Afrika.

Link to comment
Share on other sites

Men når er det overgangsvinduet åpner?

 

Håper AW er kjapt ute med å signere iallefall en av spillerne som er i sikte nå da, så vi slipper å vente til Herre-Meg-Gud slutten av august med å senke skuldrene..! Vi er bestandig så treige med signeringer, syns jeg!!

 

On-Topic: Aldri hørt om denna gutten, men som vi sier; In Arsene we trust B)

Hadde ikke hørt om Rosicky, Nasri eller Eduardo heller jeg så.. =) Gikk jo ganske så godt med de gutta!

Hadde du ikke hørt om Rosicky altså? Han var jo stjerna på Dortmund og det Tsjekkiske landslaget! :P

Link to comment
Share on other sites

Aldri hørt om Koscielny, men ut i fra det som står på wikipedia har han ihvertfall spilt fast den siste sesongen for Lorient som endte på en sterk 7.Plass. Regner med at han har vært en av de bedre spillerne på laget. Før det spilte han for Tours i Ligue 2. Før dette spilte han for Drogbas gamle klubb Guingamp som både har vært i Ligue 1/2.

 

Her snakker vi ihvertfall om en spiller med lite erfaring fra toppfotball, uten at det trenger å være direkte negativt. Marco Materazzi er et godt eksempel på en late bloomer av en forsvarsspiller, og slike finnes det flere av. Ser at noen har nevnt Pascal Cygan tidligere, og jeg tenker også på Pascal når jeg får høre om denne spilleren. Pascal var meget god i Frankrike, og ble vel kåret til årets forsvarsspiller i Frankrike året før han kom til oss, og slo vel strengt tatt aldri til hos oss.

 

Urettferdig mot Koscielny og dra en sammenligning med Cygan i med at jeg aldri i mitt liv har sett Koscielny spille, men om det viser seg at han kommer, regner jeg med at det er som back-up for Thomas Vermaelen. Vi får se, men dette er helt sikkert "nok et spennende" kjøp, om det i det hele tatt blir kjøpt.

 

EDIT: P.S. At noen her ikke hadde hørt om Rosicky før han kom til Arsenal synes jeg er høyst merkverdig! :P

Link to comment
Share on other sites

Både Rosicky og Nasri var relativt store stjerner før de kom til oss.

 

Angående Koscienly så har jeg hørt at han minner om Vermaelen, bare at han er høyere. En ny Vermaelen er ikke å forakte.

 

Hadde personlig ikke hørt så mye om Rosicky før VM, men Nasri hadde jeg hørt (og sett) forholdsvis mye av, men det er ikke statusen det står på sier nå jeg (selv om en verdenskjent spiller mest sannsynligvis vil gi alle i klubben et lite løft) men kvalitetene til spilleren som kommer inn.

 

Så nei, en ny Vermaelen er aldes ikke å forakte! Hadde blitt meget, meget fornøyd da. Da mangler vi bare en keeper og en backup DM for Song spør du meg :P

Link to comment
Share on other sites

Hadde du ikke hørt om Rosicky altså? Han var jo stjerna på Dortmund og det Tsjekkiske landslaget! :D

 

 

 

Hehe nei, men tidligere var det BARE Premier League som fantes for meg, da... :)

Det er det forsåvidt nå også, men litt mer våken nå for tida ;)

Link to comment
Share on other sites

Det samme kunne du sagt om Vermaelen i fjor.. Dessuten vet vi alle her at det er mer sannsynlig at Wenger heller henter en fransk midtstopper for 4 millioner pund som ikke har bevist noe særlig de siste årene enn at han henter en smårutinert ung, engelsk spiller for 15 millioner pund..

Link to comment
Share on other sites

So now, according to the Daily Mirror, Arsenal have upped their bid to £7m and also proposed to throw in a pair of their own promising youngsters - 19-year-old Francis Coquelin and 20-year-old Armand Traore.

 

http://www.thefirstpost.co.uk/64132,sport,...remy-yaya-toure

Hehe...Jeg lurer paa hvor de faar denne type info fra? Det maa vaere utrolig mange "utro tjenere" rundt om i klubbene hvis alle disse ryktene skulle stemme!!

Sikkert en fin deal dog!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hehe...Jeg lurer paa hvor de faar denne type info fra? Det maa vaere utrolig mange "utro tjenere" rundt om i klubbene hvis alle disse ryktene skulle stemme!!

Sikkert en fin deal dog!

 

De henter det fra Arsenal-Mania B)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...