Jump to content

Marouane Chamakh


Guest kellex

Recommended Posts

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

tror ikke det, men akkurat det vil vel forandre seg nå.

 

BE

 

 

Hahaha, det verste er at du sannsynligvis har rett. Bendtner og Arshavin hinter forøvrig til at det medisinske apparatet i Arsenal ikke holder spesielt høyt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, det verste er at du sannsynligvis har rett. Bendtner og Arshavin hinter forøvrig til at det medisinske apparatet i Arsenal ikke holder spesielt høyt nivå.

Har hatt litt følelsen av at de ikke holder helt toppnivå jeg også.. Nei, de får hyre inn RP7 så får vi økt nivået der:)

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, det verste er at du sannsynligvis har rett. Bendtner og Arshavin hinter forøvrig til at det medisinske apparatet i Arsenal ikke holder spesielt høyt nivå.

 

 

Ser man det, da er det ikke bare å kjøpe nye spillere allikevel da kanskje?

Det er ikke alltid ting er så enkelt som det kan virke ved første tanke...

Link to comment
Share on other sites

Ser man det, da er det ikke bare å kjøpe nye spillere allikevel da kanskje?

Det er ikke alltid ting er så enkelt som det kan virke ved første tanke...

 

Hva var poenget med dette innlegget arhavin? For meg virker det bare som om du er ute etter å "ta" anabole for ett eller annet, vankselig å se hva du tar han for da.... :)

Link to comment
Share on other sites

Ser man det, da er det ikke bare å kjøpe nye spillere allikevel da kanskje?

Det er ikke alltid ting er så enkelt som det kan virke ved første tanke...

Provoserende innlegg som ikke hører noe sted hjemme.

 

Med så mange spillere som Arsenal har skadet så er det for meg helt klart at det medisinske apparatet er for dårlig.

Men for meg så er det også helt klart at Arsenal mangler kvalitet på banen til å vinne ligaen. Håper Chamakh har nok kvalitet til å bli den nye stor-skoreren siden Henry og Wright.

Link to comment
Share on other sites

Provoserende innlegg som ikke hører noe sted hjemme.

 

Med så mange spillere som Arsenal har skadet så er det for meg helt klart at det medisinske apparatet er for dårlig.

Men for meg så er det også helt klart at Arsenal mangler kvalitet på banen til å vinne ligaen. Håper Chamakh har nok kvalitet til å bli den nye stor-skoreren siden Henry og Wright.

 

 

Slett ikke ut etter å ta anabole, det ville vært for dumt :)

Mitt poeng har derimot vært akkurat det du her påpeker, at vår skadesituasjon skyldes flere ting.

Det medisinske apparatet er helt klart en mulig årsak, men jeg har ikke nok kunnskap til å kunne påstå at det er årsaken.

Vår spillestil og alderen på våre spillere er sannsynligvis en annen årsak.

Media har nok også vært med og påvirket situasjonen da det skrives om at "røffe tak" er måten å ta Arsenal på.

Men, den viktige biten i denne tråden er at jeg absolutt er enig med deg i at Chamakh kan bli vår nye storscorer sammen med van Persie og Arshavin.

Nå må laget styrkes defensivt!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke legge en demper på engasjementet her. Men leste noe om at han har scoret 11 mål for Bordeaux i år, er det egentlig bra nok for oss?? Fransk fotball!! Draktnummer 29, det lukter ikke akkurat Drogba, Villa, Zlatan, Dzeko av dette "kjøpet".

 

For all del, Chamakh ønskes hjertelig velkommen av meg... Men vi har nok ikke løst spissproblemet vårt enda. Vi har solgt unna wolrd class spisser som Henry og Ade, hva har vi henta inn Eduardo og Chamakh!! Det tror jeg ikke er nok dessverre, håper jeg tar feil.... Men frykter nå at Wenger ser seg ferdig med handling i spissleddet!! Og det er ikke bra...

 

Ellers lykke til!!

Link to comment
Share on other sites

Enig der, Chamakh KAN kanskje gjøre det bra neste sesong. Jeg forventer ikke så mye fra han heller, 11 mål i år i frankrike, det sier vel det meste. David Villa hadde for eksempel vært noe :) men han reiser tydeligvis over til Barcelona! Uansett, tror Wenger vet hva han driver med..

Link to comment
Share on other sites

Enig der, Chamakh KAN kanskje gjøre det bra neste sesong. Jeg forventer ikke så mye fra han heller, 11 mål i år i frankrike, det sier vel det meste. David Villa hadde for eksempel vært noe :) men han reiser tydeligvis over til Barcelona! Uansett, tror Wenger vet hva han driver med..

 

Nå hadde jo ikke Adebayor så fryktelig mange mål når han kom til Arsenal heller, men det ble jo en god del tilslutt. Vi kommer til såpass mange sjanser og han kommer garantert til å utvikle seg vesentlig i laget vårt, så at han kommer til å score en del mål føler jeg meg ganske sikker på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ekstremt positiv til Chamakh, og tror han og van Persie (om han holder seg skadefri) kan bli veldig giftige sammen. Tipper Chamakh noterer seg for 20+ mål neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Enig der, Chamakh KAN kanskje gjøre det bra neste sesong. Jeg forventer ikke så mye fra han heller, 11 mål i år i frankrike, det sier vel det meste. David Villa hadde for eksempel vært noe :) men han reiser tydeligvis over til Barcelona! Uansett, tror Wenger vet hva han driver med..

 

 

Godt å høre at du, som meg, har full tiltro til det AW driver med.

Når det gjelder Chamakh så synes jeg 27 mål på 53 landskamper høres mere imponerende ut ;)

I tillegg har jeg studert hans ferdigheter i noen kamper nå, samt en del klipp på nettet og jeg liker det jeg ser utrolig godt.

Gutten virker å være en warrior, dvs en type som vi har savnet etter min mening.

Mitt tips er at Chamakh kommer til å utvikle seg stort i Arsenal under Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Mitt tips er at Chamakh kommer til å utvikle seg stort i Arsenal under Wenger.

Nettopp, det er dette som er problemet. Vi har ikke "tid" til å utvikle spillere lenger.. det har vi nok av, og vi har innsett at noe må gjøres snart. Vi trenger ferdigutviklede spillere!

Link to comment
Share on other sites

Nettopp, det er dette som er problemet. Vi har ikke "tid" til å utvikle spillere lenger.. det har vi nok av, og vi har innsett at noe må gjøres snart. Vi trenger ferdigutviklede spillere!

 

Selv om Chamakh kommer til å utvikle seg mye i Arsenal er han en solid forsterkning, og det kan hende han tilpasser spillet sitt veldig bra allerede i starten av sesongen.

 

Tror Chamakh kommer til å gjøre det veldig bra i Arsenal, kanskje han ikke bidrar med like mye mål som Messi og Ronaldo, men til gjengjeld viser han at han er flink til å score viktige mål, samt at han er utrolig flink til å skape sjanser for andre medspillere ved å binde opp forsvarere og han er veldig god på en-touch spill og har vist seg som en meget god tilrettelegger i Bordeaux.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Chamakh er en ferdigutviklet spiller, som kan gjøre det veldig godt i Arsenaldrakten. Sant at han ikke akkurat har skoret så mange mål i Frankrike, men så spørs det hvordan laget er bygd opp. Når Chamakh nå kommer til Arsenal så vil han ha spiller rundt seg som holder et høyt nivå. Arsenal produserer mange sjangser, men trenger noe til å putte de i mål. Jeg tror Chamakh er den spilleren som kommer til å putte sjangsene i mål.

Link to comment
Share on other sites

Nettopp, det er dette som er problemet. Vi har ikke "tid" til å utvikle spillere lenger.. det har vi nok av, og vi har innsett at noe må gjøres snart. Vi trenger ferdigutviklede spillere!

 

 

Du misforsto meg, jeg mener ikke at Chamakh må utvikles for å forsterke oss.

Jeg mener han allerede innehar ferdigheter nok til å styrke vårt lag med styrke, hurtighet og killer-instinkt.

Det som imidlertid kommer til å skje er at når Wenger får kloa i ham og bruker sine enorme kunnskaper om spillerutvikling, kommer han til å bli en god del bedre.

Dette samt at han kommer til å tilvenne seg tempoet i PL kommer til å utvikle ham videre.

Alle de teknisk briljante medspillerne som har et grunnmønster å spille i som vil passe Chamakh godt fører også til at han kommer til å ta nye steg som spiller.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vist at han kan gjøre middelmådige spillere om til klassespillere. Chamakh er allerede en meget god spiller, og med Wengers veiledning er jeg sikker på at han kan bli en spiller i verdensklasse. Han har allerede en enorm fysikk og han er helt syk i lufta. Han har også en utrolig arbeidsinnsats som kommer godt med i utviklingen. I Arsenal har han også bedre spillere rundt seg enn han hadde i Bordeaux. Bare se hvor mange mål Bendtner har scoret på hodet etter skaden. Chamakh er en bedre spiller, og jeg tror han kunne ha puttet alle de målene og enda flere. Jeg vil ikke sammenligne ham med Drogba, for de er veldig forskjellige, men jeg tror han vil bli en stor spiller i Arsenal-drakten.

 

Har vel Chamakh skoret flere mål en Drogba i CL og spilte for et dårlige lag en Chelsea.

For å si det slik så har Bordeaux slitt voldsomt i Frankrike 2009/2010, Chamakh her ofte til tider dratt lasse avlene serlig i CL har han skoret mange mål og gjort at Bordeaux gjore det bedre en forventa.

Jeg håper og tror Chamakh vil skore flere mål i Arsenal drakta en han gjore i Bordeaux, for de Arsenal har en spillestil som vil passe perfekt til hans ferdigheter inne for 16 ;)

Vis man tenker på AD så skorte han mange mål i 2007/2008 og jeg vil si Chamakh er mye bedre en AD innen for 16 så vi har en del mål i vente fra Chamakh :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Chamakh er en ferdigutviklet spiller, som kan gjøre det veldig godt i Arsenaldrakten. Sant at han ikke akkurat har skoret så mange mål i Frankrike, men så spørs det hvordan laget er bygd opp. Når Chamakh nå kommer til Arsenal så vil han ha spiller rundt seg som holder et høyt nivå. Arsenal produserer mange sjangser, men trenger noe til å putte de i mål. Jeg tror Chamakh er den spilleren som kommer til å putte sjangsene i mål.

 

Chamakh sier selv at han ikke er i nærheten av sitt "peak" som fotballspiller, og han er dermed ikke ferdigutviklet. Akkurat som Drogba er han en spiller som blomstrer litt senere enn vanlig, og jeg tror han kommer til å ta stormskritt i samarbeid med Wenger og co.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ May 23 2010, 08:59 PM) 199027[/snapback]

Chamakh sier selv at han ikke er i nærheten av sitt "peak" som fotballspiller, og han er dermed ikke ferdigutviklet. Akkurat som Drogba er han en spiller som blomstrer litt senere enn vanlig, og jeg tror han kommer til å ta stormskritt i samarbeid med Wenger og co.

 

 

Det var fokus på fotballspilleres alder i dagens VG, i dagens tippeliga florerer det med spillere mellom 35 og 40 år, og ekspertene mente at dette var et tegn i tiden.

Vi har jo selv et meget godt eksempel på akkurat dette i Sol.

Dyktige spillere utvikler sitt spill kontinuerlig, og det å tro at en 26 år gammel spiller, som har spilt i Frankrike, ikke kommer til å utvikle seg videre under Wenger i PL blir etter min mening et dugelig bomskudd.

Man blir kanskje ikke raskere å løpe eller hopper høyere i luftduellene etter fylte 26, men det handler mere om å bli en smartere spiller og gjøre klokere valg i forskjellige situasjoner.

Selvsagt må Chamakh få en viss tid til å venne seg til tempoet i PL, men når han etterhvert har fått dette i kroppen har han allerede tatt et steg videre som spiller.

Bedre medspillere og manager vil også gjøre at vår nye spiss kommer til å utvikle relasjonelle ferdigheter på et annet nivå enn han har vært tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Chamakh kommer til å gjøre det bedre en Eduardo og Bendtner, det skal vel ikke så mye til heller slik som de 2 sløste noe voldsomt med målsjangser i vinter. Kan ikke huske på mange år noen spisser som måtte ha så mange sjangser for å klare å få den ballen i mål. Værfall Eduardo har ikke blitt den spilleren han var før den stygge skaden, han holder heller ikke et høyt nivå en spiss skal ha for å spille på et topplag i PL. Bendtner er alt for ustabil og har ikke de ferdigheten med ball som en spiss skal ha for å skore mange mål i PL. TRor alle de som er kritisk til Chamakh burde se alle måla hans i 2009/2010, tror mange blir veldig overaska hvor go han er innen for 16. Det som også lover veldig bra er at han skorer mange fine mål med hode, man kan se hvor go han er til å skore mål med hode :)

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Chamakh kommer til å gjøre det bedre en Eduardo og Bendtner, det skal vel ikke så mye til heller slik som de 2 sløste noe voldsomt med målsjangser i vinter. Kan ikke huske på mange år noen spisser som måtte ha så mange sjangser for å klare å få den ballen i mål. Værfall Eduardo har ikke blitt den spilleren han var før den stygge skaden, han holder heller ikke et høyt nivå en spiss skal ha for å spille på et topplag i PL. Bendtner er alt for ustabil og har ikke de ferdigheten med ball som en spiss skal ha for å skore mange mål i PL. TRor alle de som er kritisk til Chamakh burde se alle måla hans i 2009/2010 begin_of_the_skype_highlighting 2009/2010 end_of_the_skype_highlighting, tror mange blir veldig overaska hvor go han er innen for 16. Det som også lover veldig bra er at han skorer mange fine mål med hode, man kan se hvor go han er til å skore mål med hode wink.gif

 

Enig, Dannialdo. Chamakh er noe helt annet en Dudu og Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...