Jump to content

CL-finalen 2010


Ravenghost

Recommended Posts

Jeg har ikke fått sett noen gode bilder, men hva synes folk om straffesituasjonen i første (handsen til Maicon)? Ballen treffer helt tydelig armen.

 

Forøvrig viser Mourinho hvorfor han er regnet som en av verdens beste trenere. Om baree Wenger kunne lære laget sitt å forsvare seg slik!

Link to comment
Share on other sites

Skulle faktisk ha likt å hatt Mourinho i Arsenal som manager, han kunne jo faktisk tatt gullet i PL og CL når han er så genial som dette. Selv om han var en dritt i Chelsea, og følgte Wenger dag ut og dag inn, og ikka lot Wenger få fred, så hadde Wenger ikke klart å tatt Arsenal til gull i noen som helst cup eller liga, så er Mourinho høyt oppe på øsnkelisten min.

Link to comment
Share on other sites

Skulle faktisk ha likt å hatt Mourinho i Arsenal som manager, han kunne jo faktisk tatt gullet i PL og CL når han er så genial som dette. Selv om han var en dritt i Chelsea, og følgte Wenger dag ut og dag inn, og ikka lot Wenger få fred, så hadde Wenger ikke klart å tatt Arsenal til gull i noen som helst cup eller liga, så er Mourinho høyt oppe på øsnkelisten min.

 

Da måtte vi i såfall ha ofret det nydelige spillet vi er så kjent for i dag, og gått tilbake til boring Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Skulle faktisk ha likt å hatt Mourinho i Arsenal som manager, han kunne jo faktisk tatt gullet i PL og CL når han er så genial som dette. Selv om han var en dritt i Chelsea, og følgte Wenger dag ut og dag inn, og ikka lot Wenger få fred, så hadde Wenger ikke klart å tatt Arsenal til gull i noen som helst cup eller liga, så er Mourinho høyt oppe på øsnkelisten min.

Trofeèr kommer sakte men sikkert, vent og se :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...