Jump to content

Top 10 Arsenalspillere


termax

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Spillerne i troppen jeg mener er viktigst/best i laget:

 

1. Cazorla

2. Koscielny

3. Walcott

4. Mertesacker

5. Arteta

6. Gibbs

7. Wilshere

8. Podolski

9. Rosicky

10.Giroud

 

Dog kun et tidsspørsmål før Arteta rykker nedover på listen, da jeg føler sliter noe med tempoproblemer. Da vil f.eks. han skifte plass med Wilshere, som har vært i dårlig form i det siste(grunnet skade..?).

Link to comment
Share on other sites

Nr 3 skal vel være en annen av våre franske stoppere?

 

Han nevnte jo også at langtidshukommelsen hans ikke er helt på topp. Så hvem vet.

Det er tydelig at både langtids og korttidshukommelsen er merkbart svekket. Men til mitt forsvar så har jeg en medfødt "navne-alz". Listen skal bli rettet opp.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

1. Santi

2. Arteta

3. Walcott

4. Koscielny

5. Sagna

6. Ramsey

7. Gibbs

8. Mertesacker

9. Monreal

10. Rosicky

 

 

 

Jeg synes det er helt rått å hente 3 poeng i Nordøstengland på en så overbevisende måte. Med sentrale spillere ute i det som begynner å ligne på et skademareritt. Lista mi skal revurderes, men ikke nå. En ting er sikkert. Ramsey rykker mange plasser opp.

Link to comment
Share on other sites

Øzil og Cazorla er Arsenals to beste spillere, efter min mening. Likevel: De tre som er vanskeligst å erstatte slik troppen er i dag, er Giroud, Mertesacker og Walcott.

 

Vermaelen og Arteta. Kaptein og visekaptein. Men er begge nå ute av vår antatt beste ellever? Det er i så fall en pussig situasjon!

Link to comment
Share on other sites

Number one is Perry Groves, number two is Perry Groves, number three is Perry Groves, number four is Perry Groves, number five is Perry Groves, number six is Perry Groves, number seven is Perry Groves, number eight is Perry Groves, number nine is Perry Groves, number ten is Perry Groves, number eleven is Perry Groves, number twelve is Perry Groves.......WE ALL LIVE IN A PERRY GROVES WORLD PERRY GROVES WORLD!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1. Ramsey

2. Özil

3. Mertesacker

4. Cazorla

5. Koscielny

6. Gibbs

7. Sagna

8. Arteta

9. Giroud

10. Szczesny

 

Ikke tatt med spillere som er skadet. Dette gjelder da f.eks. Flamini, Walcott, Podolski etc.

 

Dette er også mer på form og prestasjoner pdd. enn hva de har gjort de siste 2-3 årene. Trolig ikke noe sjokk at Ramsey er på nummer 1. Szczesny kunne også vært tett oppe i toppen hvis det ikke var for at han hadde en drittkamp mot Dortmund blant annet. Generelt sett så har de fleste av spillerne våre holdt et høyt nivå denne sesongen og det er ytterst lite som skiller mellom plassene fra 4 og nedover.

Link to comment
Share on other sites

1. Ramsey

2. Özil

3. Mertesacker

4. Cazorla

5. Koscielny

6. Gibbs

7. Sagna

8. Arteta

9. Giroud

10. Szczesny

 

Ikke tatt med spillere som er skadet. Dette gjelder da f.eks. Flamini, Walcott, Podolski etc.

 

Dette er også mer på form og prestasjoner pdd. enn hva de har gjort de siste 2-3 årene. Trolig ikke noe sjokk at Ramsey er på nummer 1. Szczesny kunne også vært tett oppe i toppen hvis det ikke var for at han hadde en drittkamp mot Dortmund blant annet. Generelt sett så har de fleste av spillerne våre holdt et høyt nivå denne sesongen og det er ytterst lite som skiller mellom plassene fra 4 og nedover.

 

Overrasket over at du rangerer både Sagna og Gibbs over Giroud, er det en plass jeg føler vi er veldig sårbare på er det spissplassen. Mulig vi tenker forskjellig, men lista over topp 10 spilllere mener jeg burde være hvilket navn du først ville sette på blokka over de som skal spille for Arsenal for å ha et mest mulig slagkraftig lag. I tillegg mener jeg Giroud også har vært jevnt bedre enn de to nevnte backene denne sesongen. Skal sies at jeg merker at jeg ikke er helt på nett med andre debatanter angående backene våre. Jeg har tidligere tatt til orde for at det er et sted på banen vi har forebdringspotensiale, så er ikke sikkert mine kommentarer er helt på linje her.....

 

og så mener jeg at når Walcott er fit så er han helt oppe i toppen av viktige spillere vihar. Jeg synes vi savner en rask spiller som walcott som er en trussel mot bakrommet!

Link to comment
Share on other sites

Nå er dog dette ikke en tråd over hvilke spillere som er viktigste for laget eller ikke, men Topp 10 spillere. Giroud er dermed i mine øyne ikke helt oppe i toppen. Som Szczesny er han ikke så altfor langt unna å stige et par hakk opp (over backene) hvis han begynner å sette sjansene han får. Pdd. så er han unna toppformen foran mål og med en del sjanser brent bak seg.

 

Sideback diskusjonen er det ikke noe poeng å ta her, men den har vi allerede vært innom før mener jeg å huske. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...