zaldor Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 1. Arteta 2. Cazorla 3. Walcott 4. Wilshere 5. Mertesacker 6. Podolski 7. Vermaelen 8. Koscielny 9. Szczesny 10. Gibbs Jeg synes det er veldig vanskelig å rangere forsvarsspillerne. Sagna er det vanskelig å utelate, men jeg baserer listen på slik jeg anser det nåværende, men reelle nivået til spillerne (altså ikke nåværende, midlertidige form) og da faller han faktisk ut. Jenkinson begynner jeg også å bli stor fan av. Koscielny hadde jeg vel i utgangspunktet satt opp som en del av laget, men nå som Mertesacker har spilt såpass godt (ikke at det er veldig overraskende), så setter jeg ham så høyt som femteplass og best av forsvarsspillerne. Vermaelen er ingen bankers, men han gjør det godkjent som kaptein. Hadde Diaby vært skadefri og holdt formen fra sesongstarten, hadde han ligget langt oppe. Hvor god han egentlig er vet jeg virkelig ikke. Sesongstarten hans overrasket meg nemlig. Det er fare for at det blir en ledig plass på listen snart etter Walcott, men jeg tror og håper at den forblir opptatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 Her er mine: 1. Arteta 2. Cazorla 3. Walcott 4. Wilshere 5. Mertesacker 6.Sagna 7. Gibbs 8. Poldi 9. Szczesny 10. Chambo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kellman Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 Gledelig å se at så mange setter stor pris og annerkjenner den jobben Arteta gjør for klubben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 1. Theo Walcott 2. Santi Cazorla 3. Mikel Arteta 4. Jack Wilshere 5. Kieran Gibbs 6. Per Mertesacker 7. Szczesny 8. Thomas Vermaelen 9. Lukas Podolski 10. Chamberlain Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 1. Arteta 2. Cazorla 3. Mertesacker 4. Walcott 5. Sagna 6. Wilshere 7. Gibbs 8. Vermaelen 9. Podolski 10. Szczesny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted December 27, 2012 Report Share Posted December 27, 2012 Hvis skader ikke teller så meget: 1. Wilshere 2. Arteta 3. Walcott 4. Cazorla 5. Per 6. Sagna 7. Szs 8. Kosc 9. Diaby 10. Podolski Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 1. Wilshere 2. Szs 3. Walcott 4. Diaby 5. Cazorla 6. Gibbs 7. Chamberlain 8. Mertesacker 9. Podolski 10. Arteta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 1. Cazorla 2. Wilshere 3. Sagna 4. Arteta 5. Mertesacker 6. Walcott 7. Podolski 8. Chamberlain 9. Gibbs 10. Rosicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinsalabim Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 1. Walcott 2. Cazorla 3. Mertesacker 4. Wilshere 5. Gibbs 6. Arteta 7. Podolski 8. Diaby 9. Chamberlain 10. Szczesny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted January 13, 2013 Report Share Posted January 13, 2013 Fabregas van Persie Song Diaby Clichy Nasri Sagna Vermaelen Arshavin Walcott Åpningsinnlegget i denne tråden. Topp 6 er: Solgt Solgt Solgt Alltid skadet Solgt Solgt Min liste per i dag: 1. Wilshere 2. Cazorla 3. Walcott 4. Mertesacker 5. Gibbs 6. Sagna 7. Podolski 8. Arteta 9. Ox 10. WS Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted May 16, 2013 Author Report Share Posted May 16, 2013 Ja, Santos ja. Han faller ut av min liste denne gang 1. Arteta 2. Cazorla 3. Walcott 4. Per 5. Sagna 6. Diaby 7. Gibbs 8. Podolski 9. Wilshere 10. Koscielny Hva som skjer med Diaby er vel noe uvisst, så jeg utelater ham fra min liste for første gang. 1. Santi 2. Arteta 3. Walcott 4. Koscielny 5. Sagna 6. Ramsey 7. Gibbs 8. Mertesacker 9. Monreal 10. Rosicky De som står først i køen blir vel Wilshere og Podolski. Giroud, Ox og Gervinho snuser også på min liste. Lenger ut i leksa kommer våre to polske keepere som jeg har vanskelig for å skille. Vermaelen, Jenkinson og Coquelin er et stykke unna pga lite spilletid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Hva som skjer med Diaby er vel noe uvisst, så jeg utelater ham fra min liste for første gang. 1. Santi 2. Arteta 3. Walcott 4. Koscielny 5. Sagna 6. Ramsey 7. Gibbs 8. Mertesacker 9. Monreal 10. Rosicky De som står først i køen blir vel Wilshere og Podolski. Giroud, Ox og Gervinho snuser også på min liste. Lenger ut i leksa kommer våre to polske keepere som jeg har vanskelig for å skille. Vermaelen, Jenkinson og Coquelin er et stykke unna pga lite spilletid. Enig i din liste dersom Sagna og Mertesacker bytter plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Altså, våre ti beste spillere uavhengig av posisjon? Dette er ikke lett. Jeg får basere meg på det som har skjedd de siste par månedene: 1. Koscielny 2. Mertesacker 3. Arteta 4. Cazorla 5. Walcott 6. Ramsey 7. Sagna 8. Monreal 9. Gibbs 10. Rosicky Dette var veldig vanskelig, men jeg er ikke i tvil om at Koscielny har fortjent topplassen, tett fulgt av BFG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Basert på de jeg mener er de 10 beste i spillergruppa, ikke form: 1. Cazorla 2. Wilshere 3. Arteta 4. Walcott 5. Podolski 6. Koscielny 7. Gibbs 8. Mertesacker 9. Ramsey 10. Monreal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Basert på de jeg mener er de 10 beste i spillergruppa, ikke form: 1. Cazorla 2. Wilshere 3. Arteta 4. Walcott 5. Podolski 6. Koscielny 7. Gibbs 8. Mertesacker 9. Ramsey 10. Monreal Ikke meningen å kritisere men hvordan argumenterer du for at Jack "Null sluttprodukt" Wilshere passer på andreplass? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Jeg mener han er vår neste beste spiller totaltsett i spillergruppa. Om du eller jeg er på bærtur her vites ikke. Kanskje det sier sitt om troppen vi har per idag også? Uansett: Spør kompiser du har som heier på andre lag om hvem i Arsenal de ville hatt: Svaret er nok ofte Jack Wilshere. Jeg mener han er vår nest beste spiller per idag, og det står jeg nå for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 1.Arteta 2.Cazorla 3.Koscielny 4.Mertesacker 5.Ramsey 6.Gibbs 7.Rosicky 8.Walcott 9.Sagna 10.Monreal Dette er en liste sett fra og med 1.januar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Med favorittliste så mener jeg en salig subjektiv blanding av min vurdering av denne sesongen, siste kamper og forhåpninger til neste sesong. Regner ikke med at noen av oss har like lister, og jeg er mer lysten på å se deres lister enn å høre hvor rævva Diaby er. 1. Cazorla 2. Walcott 3. Mertesacker 4. Wilshere 5. Arteta 6. Koscielny 7. Podolski 8. Ramsey 9. Gibbs 10. Oxlade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 1. Koscielny 2. BFG 3. Arteta 4. Cazorla 5. Walcott 6. Gibbs 7. Jenkinson 8. Giroud 9. Not so BFG 10. Fabianski BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Jeg mener han er vår neste beste spiller totaltsett i spillergruppa. Om du eller jeg er på bærtur her vites ikke. Kanskje det sier sitt om troppen vi har per idag også? Uansett: Spør kompiser du har som heier på andre lag om hvem i Arsenal de ville hatt: Svaret er nok ofte Jack Wilshere. Jeg mener han er vår nest beste spiller per idag, og det står jeg nå for. Jeg har ingen problemer med det valget du gjorde. Wilshere er definitivt en god spiller. Slik jeg vurderer spillere så ser jeg dem i henhold til de arbeidsoppgavene de har som følge av sin posisjon. I Wilshere sin posisjon så er målpoeng ganske viktig. Der er han altfor dårlig. Når han i tillegg fremstår som lite disiplinert og posisjoneringsdyktig i den defensive jobbingen så renner han nedover listen min. Ferdighetene og potensialet er der men jeg tror han har godt av å "vokse" seg gradvis inn i troppen slik som Ramsey har gjort denne sesongen. Han er ikke moden nok for det store ansvaret han har fått i Arsenaldrakta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Personlig vil jeg også ha han dypere i banen enn hva han har spillt det siste. Sluttproduktet iform av assists og mål er for dårlig av en OMS. Som en CM passer han bedre, måten han kan dra av to-tre mann er enormt. Fascinerende å se på når han er i dytten. Han er ung og trenger tid, men allerede ifølge meg troppens nest beste. Og som jeg sa ista: det kanskje sier noe om troppen. Fabergas, Nasri og RVP ville alle tre kommet over han om de fremdeles var her.. Men det er de jo som kjent ikke. ( Nasri har forfalt i city drakta forresten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 De fleste av spillerne våre har hatt en relativt opp og ned sesong, og det er vanskelig å sette ei liste basert på hele sesongen (langtidshukommelsen min svikter nok litt og), så det blir en meget subjektiv siste halvårs-liste. 1. Santi 2. Per 3. Laurent 4. Theo 5. Mikel 6. Kieran 7. Jack 8. Tomas 9. Aaron 10. Lukasz (basert på noen få, men forbausende bra kamper) EDIT!!! en stor feilskriving i min opprinnelige liste. Feil franskmann på 3. plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 1. Cazorla 2. Koscielny 3. Mertesacker 4. Walcott 5. Arteta 6. Ramsey 7. Gibbs 8. Podolski 9. Wilshere 10. Szczesny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 De fleste av spillerne våre har hatt en relativt opp og ned sesong, og det er vanskelig å sette ei liste basert på hele sesongen (langtidshukommelsen min svikter nok litt og), så det blir en meget subjektiv siste halvårs-liste. 1. Santi 2. Per 3. Sebastien 4. Theo 5. Mikel 6. Kieran 7. Jack 8. Tomas 9. Aaron 10. Lukasz (basert på noen få, men forbausende bra kamper) Nr 3 skal vel være en annen av våre franske stoppere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted May 16, 2013 Report Share Posted May 16, 2013 Nr 3 skal vel være en annen av våre franske stoppere? Han nevnte jo også at langtidshukommelsen hans ikke er helt på topp. Så hvem vet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.