Jump to content

Fotballsko


Patryk2402

Recommended Posts

wkpa8y.jpg

 

 

Tekniske detaljer for Nike CTR360 FG Maestri fotballsko:

 

 

- I overdelen har Nike brukt det revolusjonerende Kanga-Lite. Syntetisk materiale som gir en fantastiskballfølelse og kontroll. Kanga-lite er også vannavstøtende.

- Putene på forfot gir deg bedre kontroll over ballen, og bidrar til mer presise pasninger.

- Asymetrisk snøring som gir deg en renere touch på ballen.

- Poron demping i mellomsåle.

- FG yttersåle for spill på gressbaner.

- Vekt: 287 gram.

 

En spesialkode er inkludert i hvert par av Nike CTR360 Maestri FG, som gir deg adgang til eksklusive treningsprogrammer laget av trenere i FC Barcelona, og tips til øvelser fra Cesc Fabregas og Andrés Iniesta.

 

Har ingen erfaring med skoene, men ut fra informasjonen så virker det som toppers fotballsko :D

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk overmars!

 

De høres jo skikkelig avanserte ut, det liker jeg faktisk!

Nå er det sånn at jeg skal designe mine egne sko på nike.com, og få de omgjort til Kunstgress sko.

 

Det er ikke så mange som har erfaring med de skoene her, så kanskje jeg skal gå for et impulskjøp?:D

 

Fabregas bruker de jo, hvorfor skal ikke jeg gjøre det:P!!!!

Link to comment
Share on other sites

Har brukt de røde og svarte siden November. Former seg veldig godt til foten og blir veldig myke. Vet ikke hvor MYE de putene hjelper osv, men touchen på skoene er ikke noe å klage på :D Vapor sko blir som regel fort ødelagt på kunstgress, men disse ser jeg ikke tegn på at de skal bli ødelagt enda. :D

Link to comment
Share on other sites

Har brukt de røde og svarte siden November. Former seg veldig godt til foten og blir veldig myke. Vet ikke hvor MYE de putene hjelper osv, men touchen på skoene er ikke noe å klage på :D Vapor sko blir som regel fort ødelagt på kunstgress, men disse ser jeg ikke tegn på at de skal bli ødelagt enda. :D

Så du har brukt de på kunstgree selv?

Herlig å få litt respons fra dere! Takker:)!

Link to comment
Share on other sites

Får du no gnagsår eller blemer på beina etter at du bruker dem eller er det HELT perfekt?

Nop, både Vapor og disse sitter som et skudd med en gang jeg bruker de. Men dette varierer jo fra person til person. Har aldri vært plaget med gnagsår. :P Hvis du vil gjøre skoene dine helt spesiell, så kan du jo designe de på NikeID shoppen.. Her kan du få såle som passer til kunstgress :P

Link to comment
Share on other sites

Nop, både Vapor og disse sitter som et skudd med en gang jeg bruker de. Men dette varierer jo fra person til person. Har aldri vært plaget med gnagsår. :P Hvis du vil gjøre skoene dine helt spesiell, så kan du jo designe de på NikeID shoppen.. Her kan du få såle som passer til kunstgress :P

 

Har du smal fot tar du Vapor og elers Nike sine smale sko, har du bred fot, er Predator de rette. Man ser jo på skoen også hvilken som passer bra.

men tilbake til sak: Jeg har veldig lyst på disse skoene her, ser fantastisk gode ut.

Blir nok slike sko på meg når mine gamle er slite ut. Har de Nike Tiempo hvit/rød som Fabregas brukte før.

Fornøyd med dem.

Link to comment
Share on other sites

Nop, både Vapor og disse sitter som et skudd med en gang jeg bruker de. Men dette varierer jo fra person til person. Har aldri vært plaget med gnagsår. ;) Hvis du vil gjøre skoene dine helt spesiell, så kan du jo designe de på NikeID shoppen.. Her kan du få såle som passer til kunstgress ;)

 

ja, har faktisk designet mine egne sko der nå, med kunstgress såler, røde og hvite farger, svarte linjer rundt nikemerket osv og hvitt nike merke:) Gleder meg SKIKKELIG. bestillte på søndagen, men ulempen er at det vil da 3-4 uker før jeg har dem.. Vente... vente...

 

Skal få tilbakemelding når jeg har prøvd dem ut...

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noe tips til hvilke sko som kan være gode for keepere? Bruker Umbro SX nå, og er veldig veldig fornøyd med de, men de er greit slitte stakkars! Takk for tips ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noe tips til hvilke sko som kan være gode for keepere? Bruker Umbro SX nå, og er veldig veldig fornøyd med de, men de er greit slitte stakkars! Takk for tips :)

http://www.footy-boots.com/nike-total-90-laser-ii/

Disse har veldig godt tilslag på en måte. Jeg merker at jeg sparker baller hvertfall 10 meter lengere med disse enn med Copa Mundial. Kanskje det er innbilning, men føler jeg skyter både hardere og lengere med de. Desverre fungerer de nesten bare til å klinke til rett fram, mens skruen er dårlig siden skoene er så brede.

 

Er ikke keeper selv, men tror de vil passe deg bra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er skoene mine i OSLO, Altså Nike ctr360 maestri...

 

Bestillte fra nike.com.. de har vært innom Kina, India, Thailand, tyskland, danmark og nå norge.. så regner med at de er vell brukt da jeg får dem.. Gleder meg som en liten unge.. får dem forhåpentligvis i morgen!:)!!!!

Link to comment
Share on other sites

Da er skoene mine i OSLO, Altså Nike ctr360 maestri...

 

Bestillte fra nike.com.. de har vært innom Kina, India, Thailand, tyskland, danmark og nå norge.. så regner med at de er vell brukt da jeg får dem.. Gleder meg som en liten unge.. får dem forhåpentligvis i morgen!:)!!!!

 

Brukt da du får dem?

Hvorfor det? fordi de har vert innom flere land ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...