Jump to content

2010.04.14 Tottenham B


ernsti14

Hva blir utfallet?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Dere tar feil alle sammen alle ligger på linje uten om Sagna er han som opphever offsiden der da. Se reprisen og se Sagna er flere meter lengere bak en alle bak der lattelig :angry:

 

Jepp. Det er Sagna som opphever offsiden.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan bli veldig stygt. Vi blir rett og slett utspilt hver gang Spurs angriper. På midtbanen har vi 5 pingler som faller bare de ser en spiller i hvit drakt.

Det som skuffer meg mest er aa se hvor direktene tottene er i sitt angrepsspill og hvor omstendelige vi er. Farlig hver gang de setter fart, mens jeg gjesper litt hver gang vi triller ball.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 14 2010, 10:13 PM) 195524[/snapback]

Jepp. Det er Sagna som opphever offsiden.

 

Vi fikk reprisen i gjen Sagna er værfall 2 meter lenger nd en hele forsvare han klalrer ikke følge med på hvor han har de andre på linje, vil si det er en junior feil trist :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Dere tar feil alle sammen alle ligger på linje uten om Sagna er han som opphever offsiden der da. Se reprisen og se Sagna er flere meter lengere bak en alle bak der lattelig :angry:

 

Så det i etterkant, liker fortsatt ikke silvestre som ikke akurat er med på notene han heller..

Link to comment
Share on other sites

Fytte rakkern og jeg missliker Silvestre!

 

Husker du hva Wenger sa før vi kjøpte Silvestre??? Wenger sa at etter Twente kampen kom Arsenalfansen til å bli meget fornøyd med hvem vi kom til å hente inn.. Så kom han med Silvestre :angry: Skulle tro det var en vits

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Husker du hva Wenger sa før vi kjøpte Silvestre??? Wenger sa at etter Twente kampen kom Arsenalfansen til å bli meget fornøyd med hvem vi kom til å hente inn.. Så kom han med Silvestre :angry: Skulle tro det var en vits

 

 

Husker den ja, he he B) Husker også en arsenal reporter som mente det kunne være et geni trekk fra Wenger.

Link to comment
Share on other sites

van Persie har gjort mer på 3 minutter enn Rosicky og Bendtner har gjort på 68. Helt utrolig hvor stasjonær de der.

 

Rosicky er ikke så verst med ballen i beina, men han er fryktelig uten ball når det gjelder løp o.l.

 

Edit: Ingen tør å utfordre, pasninger som er håpløse osv. virker ikke akkurat som om noen av spillerne våre har tro på poeng i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Edit: Ingen tør å utfordre, pasninger som er håpløse osv. virker ikke akkurat som om noen av spillerne våre har tro på poeng i kveld.

Van Persie har vært positiv!

 

Edit: Kjenner jeg er ordentlig glad i RvP nå, har ikke innsett før nå hvor mye jeg har savnet blikket, pasningene, teknikken og det lille ekstra han har! Og dette er en spiller jeg tror kommer til å utvikle seg masse mer

Link to comment
Share on other sites

:angry:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 14 2010, 10:33 PM) 195538[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Edit: Ingen tør å utfordre, pasninger som er håpløse osv. virker ikke akkurat som om noen av spillerne våre har tro på poeng i kveld.

 

Van Persie har vært positiv!

 

Ja, van Persie hadde et utrolig flott volleyskudd men dessverre for oss var Gomes med på notene.

 

Edit: Sinnsykt frispark fra van Persie!

Link to comment
Share on other sites

Fytti katta så begredelig! Det er jevnt dårlig over linja. Ikke mye som stemmer.

Har sagt det før og sier det igjen: Wenger har en formidabel jobb foran seg. Det er mye som ikke stemmer. Denne kampen føyer seg pent inn i rekkene av mange andre. Vi slipper inn billige baklengsmål nærmest på bestilling. Endringer må til i forsvar og på keeperplass.

 

Det er også bekymringsfullt at vi skaper omtrent null komma niks når det virkelig gjelder. Med andre ord så Wenger noe å jobbe med her også.

 

Kveldens lyspunkt er van Persie. Det sier sitt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...