Jump to content

2010.04.14 Tottenham B


ernsti14

Hva blir utfallet?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

hallo! nå har det seg slik at eg ikkje får sett kampen pga kamp selv. Har sjekka med Canal pluss som IKKJE sender kampen i reprise. Noen som vet korleis eg kan sjå kampen i reprise? vil helst ikkje se kampen dagen etter på, pga vil nok få høyre resultatet.

 

Alle forslag hjelper!;)

du har ikke en slik canal digital boks som kan ta opp a? de fleste med canal+ har vel en sånn?

 

edit: trenger ikke være canal digital

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Alt jeg har å si om selve kamper er vinn eller forsvinn. Så enkelt er det. Når det gjelder laget jeg ville sendt utpå i kveld så må vel disse stille sterkest:

 

Almunia

Sagna-Campbell-Vermaelen-Clichy

Nasri-Diaby-Denilson

Walcott-Bendtner-Arshavin

 

van Persie burde maks få 10 minutter i dag. Har lest at han er i god form, men han kan neppe være i bedre kampform enn feks Bendtner. Men Robin stiller sterkere enn Eduardo pdd omså med beinbrudd.

 

Dette blir nervepirrende!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til denne kampen, det er som flere her sier dette er en vinn eller forsvinn kamp akkurat som resten av våre kamper, vi kan ikke tape! har en litt blandet følelse før denne kampen, jeg vet vi er så fryktelig mye bedere enn Spurs men jeg vet også at vi er fryktelig mye dårligere når vi først spiller dårlig..krysser fingrene COME ON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mister all tro på ligagull hvis vi taper poeng i denne kampen.

Denne og resten av kampene denne sesongen må nok vinnes hvis det skal være håp om ligagull. Jeg er redd det blir tøft uansett, mest på grunn av målforskjellen. Redd Chelsea ikke mister mer enn 3 poeng.

 

Uansett fornøyd med at vi er i denne posisjonen så sent i sesongen. Ikke mange som hadde troen på det i August.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier ingenting.

 

Jeg velger å holde kjeft jeg også.

 

den ballen skulle vært enkel å plukke for vår stjernekeeper

 

Kommentar fjernet. Ingen grunn til å nevne hva andre evt kan komme til å mene.

Charlie

Link to comment
Share on other sites

Så langt oppsummerer denne kampen mye av hva som har vært en gjennomgangsmelodi denne sesongen. Personlige feil og nye skader på sentrale spillere. Troppen er liten og sårbar.

 

Har fremdeles troen, men da må Almunia & co ta seg sammen. Gjelder selvsagt også de som skal skape noe forover på banen.

Link to comment
Share on other sites

Så langt oppsummerer denne kampen mye av hva som har vært en gjennomgangsmelodi denne sesongen. Personlige feil og nye skader på sentrale spillere. Troppen er liten og sårbar.

 

Har fremdeles troen, men da må Almunia & co ta seg sammen. Gjelder selvsagt også de som skal skape noe forover på banen.

 

Enig der. Men det blir alt for mange småpasninger og støttepasninger. Jeg skjønner ikke helt hva de prøver på. Rosicky har prøvd seg på veggspill med Sagna ca 10 ganger nå og det har fortsatt ikke fungert å komme rundt backene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...