Jump to content

2010.04.14 Tottenham B


ernsti14

Hva blir utfallet?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Chelsea har en tøff borte mot Pool, hjemme mot Tottene og borte mot Blackburn. De kan fort stå med kun 1 poeng på de 3 kampene, og om det skjer så er det åpent igjen om gullet.

 

Argumentasjonen din står vel enda sterkere hvis du tar i betraktning at Chelseas kamp mot tottene et på WHL.. og ikke på brua

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply
Chelsea har en tøff borte mot Pool, hjemme mot Tottene og borte mot Blackburn. De kan fort stå med kun 1 poeng på de 3 kampene, og om det skjer så er det åpent igjen om gullet.
Argumentasjonen din står vel enda sterkere hvis du tar i betraktning at Chelseas kamp mot tottene et på WHL.. og ikke på brua

Nå har Chelski heller ikke igjen Blackburn... De spilte nylig 1-1 der, remember. De tre siste er hjemmekamper mot Bolton, Stoke og Wigan. Ikke akkurat kamper man forventer at de skal rote bort. Jeg mistenker at vi må sette vår lit til at Torres virkelig mente at han unnet Wenger en tittel ;)

Link to comment
Share on other sites

Spørs om Wenger tar sjangsen på Van Persie i en knokkel kamp som det helt klart kommer til å bli.

 

KOmmer til å bli en av de tøffeste kampene vi har spilt borte i år på grunn at denne kampen betyr så utrolig mye for fansen til begge lag.

 

Å risikere at Van Persie blir skade i gjen eller få tilbake fall på skade tror jeg neppe Wenger tar sjangsen på kommer et VM også som jeg tror Wenger unner Van Persie om ikke så mange mnd til. :)

 

Vil si etter så mange mnd ute tror jeg neppe Van Persie er klar for en slik stor kamp og en kamp som det helt klart kommer til å være ampert og mange harde taklinger.

Link to comment
Share on other sites

Har slettet posten til Mr. Arsenal som du siterte til.

Charlie

 

Angående RvP så er jeg ganske sikker på at han bare er på benken, blir også overrasket viss han får komme innpå. Mange viktige kamper igjen enda og blir for dumt og satse alt på denne. City neste helg erheller ikke noe lett kamp. Men med RvP på benken har vi vertfall en joker der, sikkert mer målfarlig enn hva Eduardo har vist seg å være i år.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det med Song? Han er jo alltid skadet. 3-4 kamper med, så par kamper ute. Har det bare med alder å gjøre siden Chelsea aldri har skader på sine rutinerte spillere? Det er nok som noen her inne sier at våre spillere er laget av porselen

 

Jeg vil kalle Ashley Cole, Joe Cole, Essien, Cech, Bosingwa og Carvalho rutinerte spillere. Forskjellen er bredden i troppen. Og denne bredden må hvertfall øke med noen meter i sommervinduet!

 

Tvi tvi..

Link to comment
Share on other sites

Var vel litt å ta i det at han spiller 4-5 kamper så 1-2 kamper ute. Han har vel etter det jeg husker hatt to skadeavbrekk i år. Da et etter Afrikamesterskapet, og den ene nå. Resten er bare soning av egule kort. Den mannen er ikke skadet mye.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil kalle Ashley Cole, Joe Cole, Essien, Cech, Bosingwa og Carvalho rutinerte spillere. Forskjellen er bredden i troppen. Og denne bredden må hvertfall øke med noen meter i sommervinduet!

 

Tvi tvi..

Se på hvilken type skader det er snakk om. Så og si alle Chelseaspillerne du nevner der er skader som har oppstått ved brudd etc.

Våre spillere er 2ukers muskelskader osv som ingen finner løsningen på

Link to comment
Share on other sites

D-Dagen. Taper vi idag er vi ute av gullkampen...samme med uavgjort.

 

Jeg tror dette kan bli en kanonkamp. Og spennende.

 

Håper Wenger kjører med dette laget:

 

Almunia

 

Sagna Campbell Vermaelan Clichy

 

Diaby Denilson Nasri

 

Eboue Bendtner Rosicky

 

Med Walcott og Van Persie på benken til å snu dette skulle det butte

litt imot. Er utrolig klar til kamp ikveld.

 

resultat: 3-1 til oss...

Link to comment
Share on other sites

hallo! nå har det seg slik at eg ikkje får sett kampen pga kamp selv. Har sjekka med Canal pluss som IKKJE sender kampen i reprise. Noen som vet korleis eg kan sjå kampen i reprise? vil helst ikkje se kampen dagen etter på, pga vil nok få høyre resultatet.

 

Alle forslag hjelper!;)

Link to comment
Share on other sites

hallo! nå har det seg slik at eg ikkje får sett kampen pga kamp selv. Har sjekka med Canal pluss som IKKJE sender kampen i reprise. Noen som vet korleis eg kan sjå kampen i reprise? vil helst ikkje se kampen dagen etter på, pga vil nok få høyre resultatet.

 

Alle forslag hjelper!;)

 

Det skal vel være mulig å se kampen på arsenal tv etter midnatt? Usikker på sendetidspunktet, men dette er foreløpig det beste forslaget jeg vet om.

Link to comment
Share on other sites

Nitro anyone?????? ;)

 

Kjenner spenningen sitrer i kroppen allerede nå. Hadde planlagt å gå ut å ta noen øl til denne kampen, men pga ekstremt med nerver velger jeg (med hensyn til omgivelsene) å se kampen hjemme. Her blir det alene i kjellerstuen uten familie i nærheten på denne mannen ihvertfall!!

Link to comment
Share on other sites

Nitro anyone?????? ;)

 

Kjenner spenningen sitrer i kroppen allerede nå. Hadde planlagt å gå ut å ta noen øl til denne kampen, men pga ekstremt med nerver velger jeg (med hensyn til omgivelsene) å se kampen hjemme. Her blir det alene i kjellerstuen uten familie i nærheten på denne mannen ihvertfall!!

 

For å si det slik pleier fotball pubben her jeg bor å være stappa full når vi møter Liverpool og Man Utd.

 

Mot Chelsea og Tottenham er det kansje like mange siden de sender flere kamper på en gang.

 

Velger selv å holde meg hjemme siden det blir for mye bråk og støy, som regel blir det ofte slenkt mye dritt kommentarer av folk som aldri er enig med dommeren. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå er det ikke så alt for lenge til avspark. Nervene har begynt å komme. Ved slike avgjørende kamper så er det ikke vits i å ta noen sjangser. Her blir dørene låst og telefonen frakoblet.

Har en god følelse av at vi kommer til å knuse Tottene idag. Men selv ikke en slik følelse kan gi ro til nervene.

I dag blir det neglebiting helt til vi leder med 2 mål. Forhåpentligvis så har jeg fingrer på hendene imorgen også.

Link to comment
Share on other sites

Får desverre ikke sett kampen idag! Skal på trening, kjenner etter om eg ikke har litt vondt i lysken eller noe sånn. Men desverre i ganske bra form. Håpe og få med meg slutten der vi leder med ett par mål.

en liten lyskestrekk kan komme overraskende fort på, trenger ikke vare lenge, men dumt å ta sjangser.. spesielt på en dag som denne, du snakker med en mann med "fake-skade" erfaring

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp vi må vinne hvis vi skal ha sjans på ligatrofeet!

men selv om vi har mange spillere ute så lar jeg statistikken tale for seg selv når vi ankommer white shite lane!

Ikke akkurat ofte vi taper der ;)

 

My father said to me: U should be a spursfan, I said: Fuck off bullocks, you're a cunt!!!

 

There was this guy from tottenham who tried to cross the river, then he stared to emirates stadium, now look at him shiver! ;) COME ON ARSENAL! In Arsene I Trust!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...