Jump to content

Hvor skriver de bra Arsenal-artikler?


The Gunner

Recommended Posts

Veldig mye av dette blir smak og behag, såklart. Støtter tipsene så langt, spesielt Arseblog syns jeg skriver veldig bra (og han har temmelig likt syn på det å være supporter som jeg - ergo liker man det kanskje bedre også?). Mitt tips i denne omgang er en blog som kan virke litt sær, for den er ganske "annerledes" enn mye annet en leser om Arsenal, men jeg har iaf. hatt stort utbytte av å lese den ved flere anledninger. Jeg vil anbefale å ta en titt på den iaf. ;)

http://blog.emiratesstadium.info/

Han (Tony Attwood) eller "de" som skriver der driver også bloggen:

http://www.blog.woolwicharsenal.co.uk/

Den har en god del interessant Arsenal-historie.

Sidene til begge bloggene er litt rotete, men innholdet er bra.

Link to comment
Share on other sites

Vital Arsenal og artiklene skrevet av Tim Stillman aka Little Dutch. Verdens beste Arsenalskribent spør du meg!

 

Her er hans to siste artikler:

 

Arsenal 1-0 Wolves

 

Player of the Month, March

 

Leser ikke disse selv, men i det siste har jeg lest artikler om tidligere Arsenal-"legender" som Paul Vaessen, Gus Caesar, Peter Marinello, Bryn Jones... Ingen får det til mer grundig og gjennomtenkt enn Stillman, det er sånn at jeg gleder meg til neste stykke. Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at den sjeldent oppdateres, liker bloggen veldig godt jeg.

Det er sant. Noen ganger kan de være treige med analyser av kamper. Men heller en god og gjennomtenkt analyse to/tre dager i etterkant enn et oppgulp av et innlegg som kommer et par timer etter kampslutt.

Link to comment
Share on other sites

Bloggene jeg følger er først og fremst Arseblog og a cultured left foot (som vel ingen andre har nevnt). Er i tillegg av og til innom the beautiful groan og goonerholic. Dette er alle etter min mening bra blogger, men er nettopp det, blogger. De gir en fans meninger og følelser, men ja disse er bra skrevne og interresante.

 

Dersom du derimot er ute etter artikler, som du vel spør om igrunn, kan jeg si at jeg setter pris på det Patrick Barcklay i the Times skriver. Fikk opp øynene for han etter Ramsey-episoden. Han skriver riktignok om alt av fotball, men han er en fornuftig mann som skriver mye bra!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...