Jump to content

Birmingham v Arsenal, 27.03.10


Overmars

Tipp  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

først må jeg si at det er en svært svak kamp av alle untatt innbytterne. cesc er elendig, og denilson er om mulig enda DÅRLIGERE. nasri viser at han bør spille i stedet for denilson. godt innhopp av nasri, men det hjelper så lite når arsenal har en helvettes forbannet klønete klovn til keeper. om den manne vokter buret for arsenal neste sesong, ja da er jeg overbevist om at det er npe galt med hodet til wenger...

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Utilgivelig av Almunia!! Også utrolig av Nasri og Arshavin og ikke sette sine sjanser på slutten. Men det Almunia gjør er rett og slett utilgivelig. Har ikke ord! Da var Chelsea 2 poeng rikere på oss.

Link to comment
Share on other sites

Vi fortjener faen ikke en dritt!!!!

Du sier noe. Et lag som ydmyker Villa 7-1 fortjener aa vinne noe. Et annet lag, samme by, som ikke skjoenner alvoret, ikke kan avgjoere en utrolig viktig kamp og som mener de kan spasere inn uten aa ha en matchvinner bakerst fortjener ikke aa vinne noe.

Link to comment
Share on other sites

Du sier noe. Et lag som ydmyker Villa 7-1 fortjener aa vinne noe. Et annet lag, samme by, som ikke skjoenner alvoret, ikke kan avgjoere en utrolig viktig kamp og som mener de kan spasere inn uten aa ha en matchvinner bakerst fortjener ikke aa vinne noe.

Jeg synes forøvrig vi ikke har hatt noen matchvinner foran denne sesongen heller

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så ufattelig lei de elendige keeperne som har stått for oss de siste årene. Almunia, Fabianski, Mannone. Vi har Premier Leagues dårligste keepere, så enkelt er det. Vi hadde vært langt foran både Chelsea og Manure med en matchvinner i mål. Dette er så utrolig skuffende.

Link to comment
Share on other sites

ALLTID når vi får sjansen, må vi finne på noe tull som dette. SLUTT å klag hele tiden på Almunia, hele laget fremstod som elendige surrekopper som ikke "ville" vinne i dag. Har faen ikke ord, send Denilson tilbake til Brasil umiddelbart!!!

Link to comment
Share on other sites

Herregud! Er Almunia full når han spiller? jeg har sett jr keepere i norge så holder høyere nivå den mannen der, som en ekte arsenal fans som er jeg sier jeg bare dra til ........ Almunia! eneste du gjør er og ødlegge for dine lagkamerater, på tide å kjenne sin besøkelses tid? Jævla tulling.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...