Jump to content

Birmingham v Arsenal, 27.03.10


Overmars

Tipp  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det er merkelig, det føles virkelig som det med tap her vil være game over. Det er en skrekkelig følelse, og en følelse som kommer til å forfølge oss i alle de resterende kampene...

 

Valium, takk!

Spennende er fornavnet.

Vi må ha tre poeng mer enn Manchester United og to mer enn Chelsea på de siste kampene, om vi ikke skulle vinne er par storeseire, og det kan jo skje. I så fall ville det holde om vi slo de med to og et poeng.

Vinner de alle hjelper det ikke oss å vinne alle. Da går vi forbi et av de, ut i fra at de har innbyrdes møte.

Taper de også en del poeng kan vi også tape noe.

 

Men det føles som om dette er vår viktigste kamp, vinner vi så vil neste føles ende viktigere.

Og dette er gøy, det er jo dette som gjør det moro å være oss, goonere.

 

Og vi kan ikke spare spillere nå. Vi har større sjanse kanskje på å vinne PL enn CL.

 

Uansett ser det jo ut som vi har landet inn neste års CL og det er jeg i alle fall fornøyd med, et slags minstemål.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Merker nervøsiteten begynner å komme for fullt. Fy, så viktig denne kampen er! De neste kampene er også viktig selvfølgelig, men i mitt hode er B'ham det eneste som teller i dag! Håper vi får noen tidlige mål og kan drepe kampen tidlig, så ikke hjertet mitt tar kvelden. Håper på følgende lag:

 

Almunia

Eboue

Sol

Song

Clichy

Denilson

Cesc

Diaby

Nasri

Bendtner

Arshavin

 

Håper og tror vi tar en grei 3-1 sier!

 

Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Hverken Chelsea eller Man U vant her. Birmimgham har heller ikke tapt hjemme på de siste 11 om jeg ikke tar feil. Så en avgjort kan hende. Men et tap klarer jeg som tidligere sagt ikke å se for meg med de to lagenes former.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Meget synd at Vermaelen ikke er med i dag da jeg frykter at Denilson nok en gang bli en pasasjerer i denne kampen da Song sannsynelig blir å se i forsvaret. Håper på 3 poeng men det lukter litt uavgjort må det sies..

 

Skulle det bli seier så har jeg på følelsen at Diaby blir målskårer. :)

Link to comment
Share on other sites

Vi møter årets overraskelses-lag, men det er tydelig det noe aldrende mannskapet begynner å merke alle kampene de har i bena. Derfor har jeg god tro på seier, men jeg håper for guds skyld ikke Joe Hart er umulig-mann i mål.. Vet ikke hvorfor, men har hatt den tanken i et par dager nå :/ IKKE bruke Silvestre!

 

Ellers tror jeg Wilshere ordner tre poeng til hjemmelaget på Reebook idag! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange karakteriserer denne kampen som "vinn eller forsvinn"-kamp. Ser i en artikkel at på Dagbladet.no at både kenneth Fredheim og Tor-kristian Karlsen tipper at dette oppgjøret ender med uavgjort. Karlsen tipper like vell at Arsenal havner 1 poeng fremfor United.

Er derimot litt mer skeptisk til resultatene de tipper mot city og spurs... menmen, roet hvertfall nervene littegran før kveldens kamp:p

 

Link: http://www.dagbladet.no/2010/03/25/sport/f...rlsen/11010590/

Link to comment
Share on other sites

Dette går veien, naturligvis. Trur Mr. Wenger ville gjort det lurest å prioritere ein sterk midtbane, dvs. IKKJE flytte Song bak sammen med Sol. Sagna er mitt mest naturlige valg som partner til Sol i så måte.

 

Almunia

 

Eboue Sol Sagna Clichy

 

Cesc Song Diaby

 

Nasri Bendtner Arshavin

 

Dette klarer ikkje B'ham å demme opp mot. Regner med at me får ein særdeles rolig dag bak i forsvar, og då er det bortkasta å bruke Song her.

 

Trur me viser oss 4-0-sterke i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Laget som følger:

 

*

 

Manuel Almunia

*

 

Bacary Sagna

*

 

Sol Campbell

*

 

Gael Clichy

*

 

Tomas Rosicky

*

 

Cesc Fabregas

*

 

Theo Walcott

*

 

Alex Song

*

 

Denilson

*

 

Abou Diaby

*

 

Nicklas Bendtner

 

benken:

*

 

Lukasz Fabianski

*

 

Emmanuel Eboue

*

 

Armand Traore

*

 

Andrey Arshavin

*

 

Samir Nasri

*

 

Eduardo

*

 

Carlos Vela

Link to comment
Share on other sites

Da ble det Song som stopper og det er jeg glad for. Sagna kunne nok gjort det greit, men han har vell aldri spilt der...? Så det ville vært en liten gambling. En gambling jeg er glad vi ikke gjør i disse typer kamper.

 

Både Nasri og Arshavin på benken.. Hmm.. Jaja da gjelder det å vise seg fram for Mozart og Walcott !!

 

Gleder meg !! Tro på at Villa kan kapre poeng på brua, Drogba er ute for hjemmelaget!

Link to comment
Share on other sites

Fabregas løper iallefall igjen! Vær så snill og vær klar til Barca kampen!

 

Lurer på hvorfor vi får gule kort for slike småting, mens andre går inn med strake bein og såvidt får gult...

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke Carr får et gult kort for å rive ned Rosicky, er jo soleklart.

 

Howard Webb ja, hvis han er Englands beste dommer sier det vel heller litt om dommerene.. herregud.

Link to comment
Share on other sites

Her er det mye som skurrer! Små slurvefeil over hele linja både fra arsenal og webb. Fabregas er ikke i stand til å prestere optimalt og bør nok byttes ut med Nasri. Denilson ble vel som forventet, en størrelse for liten i denne kampen og kommer sjeldent opp i situasjonene han bør være i og trekker seg for mye fra duellene. Noe jeg bekymrer meg for er samarbeidet Song/Clichy. Begge har gult kort og det kan Birmingham dra fordel av. I en slik tett kamp ønsker jeg meg flere skudd fra distanse. Denilson, Diaby og Rosicky burde prøve flere langskudd med de skuddbena de har. Dette ser ikke veldig bra ut, men jeg er føler meg trygg på at vi kommer seirende ut av dette etter en tordentale fra Wenger. Walcott ser forøvrig pigg ut, men blir til tider litt borte. Kjemper og står på!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...