Jump to content

Arsenal bilde tråd.


zaY-

Recommended Posts

Tenkte jeg kunne starte en tråd hvor vi kan poste diverse bilder av Arsenal. Både vanlige bilder, og bakgrunns bilder, hva som helst!

Håper alle kommer med innslag så dette kan bli en fin tråd som skaper glede med mange fine Arsenal bilder!

 

www.imageshack.us

www.tinypic.com

 

Her kan du laste opp bilder.

Liten guide: Du går inn på en av sidene og finner det bilde du vil dele, og laster det opp. Så velger du bilde ikonet som er på menyen over skrivefeltet her og limer inn linken.

 

Om de er veldig store vil jeg anbefale å gjøre som jeg har gjort under. Sånn at bildene vises lite her, men om man trykke på det får en opp bilde i stort format. For å gjøre dette går du inn på imageshack, last opp bilde og velger linken som står bak "Forum Thumbnail". Denne linken limer du direkte inn i skrivefeltet.

 

Starter jeg da:

 

arsenalvolympiakospirae.th.jpg andreiarshavin1280x1024.th.jpg samirnasri1024x76820910.th.jpg fabregas1280x1024104649.th.jpg tomasrosickyyou1024x768.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dette kan vel gå med på denne tråden, for de som er litt over snittet interessert i IT og Arsenal:

I Mozilla Firefox kan du legge til et tillegg som heter Personas. Dette gjør så nettleseren din får et nytt utseende, som du kan velge blant flere tusen forskjellige utgaver. Blant disse er selvfølgelig flere Arsenal-temaer. Noen av disse ser meget stilige ut, og du får ditt eget arsenal-preg også på nettleseren ;)

Send PM hvis dere har behov for bedre forklaring eller evt. Screenshots o.l!

hjemmesiden:

 

http://www.getpersonas.com/en-US/

 

http://www.getpersonas.com/en-US/gallery/A....x=0&search.y=0

Link to comment
Share on other sites

@1Bergkamp0

 

Haha, ser den! ;)

Jeg brukte litt forskjellig jeg og, før jeg fikk ideen om å bruke et Arsenal tema. Det er faktisk en del stilig, men jeg har nå virkelig fått meg et fint tema.

Jeg kommer til å finne meg et nytt der det står Arsenal PL og CL mester 2010 selvfølgelig, men jeg har nåværende tema enn så lenge ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...