Jump to content

2010.03.20 West Ham Utd H


Mr Chapman

Recommended Posts

Er bare noe jeg lurte på, etter Fabregas hadde puttet straffen så begynte jeg å filme litt med mobilen for å få med meg stemningen og hele pakken, "WE ARE TOP OF THE LEAGUE". Dette fikk derimot en brå stopp ettersom den ene stewarden hadden skyntet seg ned til raden min og ropte å skrek "SIR, SIR NO FILMING".

Noen som har peiling på hvorfor dette ikke er lov? Frykter de at jeg på grunnlag av filmklippet mitt skal løpe til Al Quaida og planlegge et massivt terrorangrep ?

 

Så paranoid tror jeg selv ikke flyindustrien er engang, men grunnen er nok at disse her SKYSPORT bla har betalt uhorvelige summer for å få rettighetene til kampene i PL.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Er bare noe jeg lurte på, etter Fabregas hadde puttet straffen så begynte jeg å filme litt med mobilen for å få med meg stemningen og hele pakken, "WE ARE TOP OF THE LEAGUE". Dette fikk derimot en brå stopp ettersom den ene stewarden hadden skyntet seg ned til raden min og ropte å skrek "SIR, SIR NO FILMING".

Noen som har peiling på hvorfor dette ikke er lov? Frykter de at jeg på grunnlag av filmklippet mitt skal løpe til Al Quaida og planlegge et massivt terrorangrep ?

 

Du har lov til å ta med deg kamera inn på stadion, men du har ikke lov til å ta bilder av spillerne. Tror stewardene har en stri tørn med å håndheve denne bestemmelsen...

Link to comment
Share on other sites

Du har lov til å ta med deg kamera inn på stadion, men du har ikke lov til å ta bilder av spillerne. Tror stewardene har en stri tørn med å håndheve denne bestemmelsen...

 

Da håndheves denne bestemmelsen litt forskjellig, jeg fikk beskjed fra vakten at pga copyright så kunne jeg ikke ta bilde med mitt alt for store kamera, hadde jeg hatt et lite kamera hadde det vært helt ok :)

Uansett bilde eller ikke bilde, Song er og blir en gigant.

Sol imponerte også, for ikke å glemme utskjelte Almunia som var matchvinneren.

Link to comment
Share on other sites

Er bare noe jeg lurte på, etter Fabregas hadde puttet straffen så begynte jeg å filme litt med mobilen for å få med meg stemningen og hele pakken, "WE ARE TOP OF THE LEAGUE". Dette fikk derimot en brå stopp ettersom den ene stewarden hadden skyntet seg ned til raden min og ropte å skrek "SIR, SIR NO FILMING".

Noen som har peiling på hvorfor dette ikke er lov? Frykter de at jeg på grunnlag av filmklippet mitt skal løpe til Al Quaida og planlegge et massivt terrorangrep ?

 

Da jeg var på Emirates i fjor fikk jeg beskjed av stewarden om at jeg ikke kunne ta bilde pga blitsen, noe som han mente kunne forstyrre spillerne. Jeg torte vell egentlig ikke motsi han noe særlig ettersom han var like stor som Song og så like gal ut som Vermaelen.

Link to comment
Share on other sites

Det står ofte bak på billettene hva en har lov til og ikke lov til.

 

Uansett slo opp på Ground Regulations som Arsenal har og der står det:

 

12Mobile telephones are permitted within the Ground, provided that they are used for personal and private use only. PROVIDED THAT no audio, visual or audio-visual material captured by a mobile telephone may be published or otherwise made available to any third parties including, without limitation, via social networking sites. Mobile telephones may not be used to record and audio, visual or audio-visual material in relation to the Match. Any person found to be in breach of this condition may be ejected from the Ground and the Club may impose a ban (including, but not limited to, a ban for one or more Matches) for any such behavior.

 

Så når vår venn Ashburtonerik stod med mobilen sin å filmet så var det denne regelen han brøt.

Link to comment
Share on other sites

Det står ofte bak på billettene hva en har lov til og ikke lov til.

 

Uansett slo opp på Ground Regulations som Arsenal har og der står det:

 

12Mobile telephones are permitted within the Ground, provided that they are used for personal and private use only. PROVIDED THAT no audio, visual or audio-visual material captured by a mobile telephone may be published or otherwise made available to any third parties including, without limitation, via social networking sites. Mobile telephones may not be used to record and audio, visual or audio-visual material in relation to the Match. Any person found to be in breach of this condition may be ejected from the Ground and the Club may impose a ban (including, but not limited to, a ban for one or more Matches) for any such behavior.

 

Så når vår venn Ashburtonerik stod med mobilen sin å filmet så var det denne regelen han brøt.

fillern, mine lyder og videoklipp fra diverse Arsenal kamper skal herved slettes umidelbart

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var på Emirates i fjor fikk jeg beskjed av stewarden om at jeg ikke kunne ta bilde pga blitsen, noe som han mente kunne forstyrre spillerne. Jeg torte vell egentlig ikke motsi han noe særlig ettersom han var like stor som Song og så like gal ut som Vermaelen.

 

Hva om f. eks Fabregas hadde kommet alene med keeper, og plutselig en bak målet hadde ville tatt et bilde av situasjonen, og blitz, der kom den og forstyrret Cesc midt i skuddet og han hadde bommet.

Vel, det er mangen andre teorier, men jeg forestillte meg denne.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Er det noen som trenger litt oppmuntring? B)

 

Det er bare 6 uker siden verden så litt lysere ut. Før vulkaner og oljeutslipp, og før kollapsen på slutten av 2009/10 sesongen.

 

Et av de beste minnene fra denne sesongen for min del. Da var vi fornøyde, gitt :D

 

http://www.arsenal.com/match-menu/3151337/...ited?tab=report

http://www.skysports.com/football/match_re...3151337,00.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...