Jump to content

2010.03.20 West Ham Utd H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Beklager at vi ikke er like opplyst som deg Bjervell.. Bare det at repportere sier "Han ble felt som bakerste mann" ol som har forvirret meg, tak for opplysningen, da lærte jeg noe nytt idag også ;)

 

Ingen årsak :)

 

Det var ikke meninga å virke sur - jeg blir bare så lei av at alle (og spesielt kommentatorer (og Kevin Keegan..)) maser om den siste mannen når det ikke er det som er regelen...

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi ikke bli for defansive. Kansje Walcott bør komme inn, så har vi mer fart på kontringene.

 

Ja. Skulle gjerne sett Walcott innpå nå ja. Han er en konstant trussel uansett form, pga. farten. Om han er på banen så kanskje ikke WH tør å satse framover med så alt for mange spillere.

Link to comment
Share on other sites

Ja. Skulle gjerne sett Walcott innpå nå ja. Han er en konstant trussel uansett form, pga. farten. Om han er på banen så kanskje ikke WH tør å satse framover med så alt for mange spillere.

Kanskje ut med Nasri og inn med Walcott er en idé? Arshavin og Walcott truer med fart mens Bendtner truer i luftrommet..

 

Evt kan vi ta ut Fabregas å spare han til Barca kampen (Fab har vist Messi-takter idag) og sette inn Nasri som viser god form hver gang han får Fabregas posisjonen

Link to comment
Share on other sites

Ingen årsak :)

 

Det var ikke meninga å virke sur - jeg blir bare så lei av at alle (og spesielt kommentatorer (og Kevin Keegan..)) maser om den siste mannen når det ikke er det som er regelen...

Da lærte eg også noe nytt idag angående regler. Men spørst om kortet blir trukket uansett, kan se på det som klar målsjangse viss han ikke hadde blitt hindret.

 

Enig med dem som vi ha i Walcott nå.

 

Neinei, dette kan ha blitt to avgjørende bytter. Vi tar ut vår eneste klare spiss. Mens dem setter inn deres kanskje beste spiss.

Link to comment
Share on other sites

Da lærte eg også noe nytt idag angående regler. Men spørst om kortet blir trukket uansett, kan se på det som klar målsjangse viss han ikke hadde blitt hindret.

 

 

Enig med deg - det er slett ikke opplagt at WH-spilleren IKKE hadde noen opplagt målsjanse. Det blir en skjønnsmessig vurdering dommeren må gjøre. Har vanskelig for å tro at FA gjør om på dommerens vurdering der...

Link to comment
Share on other sites

Neinei, dette kan ha blitt to avgjørende bytter. Vi tar ut vår eneste klare spiss. Mens dem setter inn deres kanskje beste spiss.

Sikker på at Wenger har en plan!

 

BTW: Når FA ikke gjør om på Gerrard-Brown, så vil de ikke gjøre om på denne som faktisk ikke var en 1000-del så klar som den. (Dårlig eksempel da det ikke er første gang Gerrard får forskjellsbehandling av FA og at han er engelsk, men dog.,)

 

VG-overrasket meg nettopp, at det ikke kom opp øverst på forsiden at Arsenal leder sånn som det gjør med Liverpool og United er jeg vant med, men når det skjer noe kontroversielt i Arsenal-kamper (Når vi gjør noe kontroversielt) bruker det å bli smørt opp på samme måte som når Liverpool og United gjør det bra

Link to comment
Share on other sites

Får virkelig håpe Wenger har en (god) plan, ja, og ikke at bendtner kjenner smellen fra første omgang!

Er nok et taktisk bytte, da Arshavin som jeg ser på som alternativet til å bytte inn Diaby for å stabilisere midten har langt mer fart enn Bendtner er det best å beholde han på fordi han er såpass eksplosiv, noe som fører til gode kontringer

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som skjer med oss? Hadde sett for meg en herlig festkveld med lave skuldre (for egen del) etter Denilsons 1-0 før fem spilte minutter. I stedet klusser vi det til (korrekt avgjørelse eller ikke, klønete var det) og lar sofa-fansen sitte med 120 i puls en lørdagskveld. Fullstendig unødvendig. Ølet smaker bedre med lave skuldre! Hører dere!?

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som kan forklare meg hvorfor Vermaelen får 3 kampers karantene for dette kortet, mens Shawcross kun fikk 2 kampers karantene for kanskje å ha ødelagt karrieren til Ramsey...

 

 

Noen som vet at Vermaelen får tre kamper? Jeg trodde da, som tidligere skrevet, at et sånt rødt vanligvis gir én kamp?

 

Hva er det som skjer med oss? Hadde sett for meg en herlig festkveld med lave skuldre (for egen del) etter Denilsons 1-0 før fem spilte minutter. I stedet klusser vi det til (korrekt avgjørelse eller ikke, klønete var det) og lar sofa-fansen sitte med 120 i puls en lørdagskveld. Fullstendig unødvendig. Ølet smaker bedre med lave skuldre! Hører dere!?

 

Hør hør... :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet at Vermaelen får tre kamper? Jeg trodde da, som tidligere skrevet, at et sånt rødt vanligvis gir én kamp?

Jeg har absolutt ingen peiling på reglene, men mine FM-erfaringer er at direkte rødt automatisk er 2 kamper, men at man også kan få en tilleggs-straff om det er veldig alvorlig, om vi klager burde vi nok få denne ned i 1 uansett..

 

Herre min hatt, 3 mann oppe på corner og nesten mål.. Nå kommer McCarthy på, håper ikke han har dagen idag, Eboue går nok opp i en mer offensiv posisjon nå..

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet at Vermaelen får tre kamper? Jeg trodde da, som tidligere skrevet, at et sånt rødt vanligvis gir én kamp?

 

Aner ikke.. men Kenneth Fredheim gnager og gnager på at han får 3 kampers karantene og en eller annen plass må han jo ha det fra

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet at Vermaelen får tre kamper? Jeg trodde da, som tidligere skrevet, at et sånt rødt vanligvis gir én kamp?

Hør hør... :)

Direkte rødt gir vel 3 kamper? 2gule i samme kamp gir en? Eller tar eg helt feil nå?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...