Jump to content

Arsenal v Porto, 09.03.10


ernsti14

Recommended Posts

Den tror jeg står uten assist. Han gjorde alt selv. Et mål drakt nr 8 verdig.

Diaby var vel den nest siste Arsenalspillern som var bortpå. Men skeptisk til om han får assist på den. Det målet var ene og alene Nasri sitt.

Ernsti nå kommer Walcott også.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Arshavin, Bendtner og Vermaelen er vel også med i kampen om den.. Selv om Bendtners mål ikke var fantastiske soloprestasjoner så har han puttet to og vært meget involvert

Ja, det er mange som kjemper om MoM idag, Diaby har også vert veldig god synest eg.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er mange som kjemper om MoM idag, Diaby har også vert veldig god synest eg.

Ser ut til å bli godt gjennomført kamp av alle sammen egentlig, Campbell og Clichy får små minuser av meg for noen små feil, Arshavin bommer på et par pasninger, men alt i alt en kamp jeg setter langt høyere enn åpningskampen i år mot Everton, fordi Porto og CL er en helt annen og vanskeligere setting

Link to comment
Share on other sites

First hattrick of his career!

 

Sterkt av Nicklas, jeg sa jo at han ville komme sterkere tilbake over en kamp med så mange bom som sist, det som er så herlig med Bendtner, at han er selvsikker, men alltid klar til å forbedre seg å jobbe.

Link to comment
Share on other sites

Nydelig seier.

5-0 i sekken vil nok bygge opp selvtilliten til "gutta" på laget, og det kan komme godt med i innspurten.

Spillerne viste stort engasjament fra starten av, og jeg er meget fornøyd med alle som spilte.

 

Det begynner å lukte pokaler!

Link to comment
Share on other sites

Bendtner er ikke så verst allikevel, hva? Dette var utrolig gøy. Det hadde vært moro om vi fikk et par slike scoringsfester i Premier League igjen også etter hvert. Fortsetter spillet på denne måten, skal det godt gjøres å la vær (vel, det er vel ting som tyder på at det er mulig).

 

Eboue er sistemann inn i garderoben i dag, ser det ut som. Jeg nyter å se hvordan han blir applaudert.

Link to comment
Share on other sites

First hattrick of his career!

 

Sterkt av Nicklas, jeg sa jo at han ville komme sterkere tilbake over en kamp med så mange bom som sist, det som er så herlig med Bendtner, at han er selvsikker, men alltid klar til å forbedre seg å jobbe.

Fantastisk gjort å kommet tilbake og skåre hatrick, bare dager etter han bommet på alt! Bør vel også være noen sytepaver som må bite i seg noe av det som ble sagt og skrevet i helgen?

Fantastisk kamp, utrulig mange som utmerket seg positivt idag. Utrulig lagseier. Sikkelig spennende ble det heldigvis aldri :D

Link to comment
Share on other sites

Heeerlig av dansken. Kiss my a** skulle Bendtner sagt til kritikerne. Er fantastisk å se hvordan Walcott og Bendtner slår tilbake mot idiotene som ALLTID skal ha noe negativt å si om alle og enhver. En herlig og minneverdig kamp :D

Link to comment
Share on other sites

Alt i alt en solid gjennomført kamp av Arsenal. 5-0 på dette nivået i Europa er meget sterkt. Hat-trick av dansken, og vi får håpe han nå får blod på tann og fortsetter med å bøtte mål fremover.

 

Ellers var dagens øyeblikk da Nasri danset seg gjennom forsvaret til Porto og satte ballen i mål da vi gikk opp til 3-0. Rett og slett vakkert - ingen ting mer å si.

 

Da skriver vi mars og vi er i kvartfinalen i Champions Leauge etter å ha gruset Porto 6-2 sammenlagt, og p.t er vi 2 poeng bak serielederen i England og jeg regner med at Wengertråden nå fylles opp igjen med at han bør gå og at han er udugelig, og at dette ikke er godt nok :D

Link to comment
Share on other sites

Bendtner er ikke så verst allikevel, hva? Dette var utrolig gøy. Det hadde vært moro om vi fikk et par slike scoringsfester i Premier League igjen også etter hvert. Fortsetter spillet på denne måten, skal det godt gjøres å la vær (vel, det er vel ting som tyder på at det er mulig).

 

Eboue er sistemann inn i garderoben i dag, ser det ut som. Jeg nyter å se hvordan han blir applaudert.

 

Eboue er en sterk man. Da mener jeg psykisk. Vedder på at det hadde vært mange spillere som hadde knekt sammen hvis det var de som ble hetset som Eboue ifjor mot Wigan.

Link to comment
Share on other sites

meget bra kamp. de aller fleste gjør en god jobb. almunia gjør en par rare ting, men er eller ok. sol er litt usikker til og begynne med, men gjør en ok kamp. de eneste som skuffer, er vel song og diaby. song har mange balltap, og søler bort svært mange baller. gjør det da ellers bra bakover. som vanlig. diaby har vel en kamp han ikke vil minnes sine egne prestasjoner. får til lite og ingen ting. svak i pasningsspillet, og ... ja slår han egentlig noen pasninger. vi kan vel si det slik, at han løper inn i motspillerne når han har ballen, og mister den alle gangene. backene gjør en ok kamp, og stopperne er selvsagt (når silvestre ikke spiller) gode. rosicky er svært god, og det er også bendtner og arshavin. nasri gjør vel en av sine aller beste kamper for arsenal, og viser at det er han som bør spille sentralt sammen med fabregas og song. bra innhopp av eboue.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk fotballkamp av oss i dag! :D

 

Alle spillerne står frem og tar skikkelig ansvar i dag og viser hvor gode vi er på vårt beste. Nasri er helt klart en av banens giganter og for et makaløst mål han scorer! Helt utrolig hvordan han dribler seg igjennom og setter den knallhardt i mål :)

 

Eboue sitt mål var også fantastisk! Det går lynkjapt. Ekstremt godt forarbeid av Arshavin og en suveren avsluttning av Eboue. Eboue har tatt mange steg fremover og blir bare viktigere og viktigere for dette laget.

 

Bendtner misbrukte mange sjanser i forrige kamp, men slår tilbake med hattrick i dag. Kunne det vært bedre? Dette var veldig solid og det å gjøre dette i CL mot et lag som Porto viser hva vi står for. Selv om Porto sliter i serien og bortebane så er det et veldig godt fotball lag, og det høres i europa når man slår dem 5-0.

 

Fantastisk!! :D

Link to comment
Share on other sites

Heeerlig av dansken. Kiss my a** skulle Bendtner sagt til kritikerne. Er fantastisk å se hvordan Walcott og Bendtner slår tilbake mot idiotene som ALLTID skal ha noe negativt å si om alle og enhver. En herlig og minneverdig kamp :D

 

håper erik soler, eller den tåpelige dvergen, som de fleste kjenner han som, så at dansken faktisk har noe i seg.

Link to comment
Share on other sites

FOR EN KAMP! :D Kommer til å se den igjen hvertfall en gang. Arshavin, Nasri, Bendtner... (Bergkamp, Pires, Henry :) ) Helt nydelig! Vi får rett og slett Porto til å se ut som ett Tippeliga-lag. Nå er det bare å nullstille seg til Hull-kampen, og ta 3 poeng på Brownie og co!

 

Bendtner: 8 mål denne sesongen, 32 totalt, 1 hat-rick. Stå på!

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk.

 

Kjempeprestasjon av samtlige spør du meg. Det nevnes at Diaby ikke hadde noen god kamp idag, men jeg er uenig. Han kjemper hele veien, går på de sugne løpene hjemover, klarerer cornere. Han gjør mye grovarbeid selv om den finessen vi er vant til å se ikke er der. Ellers gjør også Song en god kamp. Arshavin herjer fram til han blir byttet ut, og Walcott virker også veldig ivrig. Eboue gjør et kjempeinnhopp. Bendtner scorer 3, noe som også er en sterk prestasjon. MoM i mine øyne er dog Samir Nasri, makan til teknisk guttunge. Målet hans er sensasjonelt. Ellers viser han bra fart og kjempeteknikk ellers i kampen.

 

Gratulerer alle sammen, dette var pokker i meg oppløftende! og dette klarte vi også UTEN Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk! Arshavin 170 høy men alikvell herjer han med samtlige angripere. Bendtner slår tilbake mot kritikerne og spiller en kjempe kamp, og jobber som bare det. Campbell starter litt slurvete men står frem som en bauta etterhvert! Og Eboue rekker å lage straffe og score. Vi vinner 5-0, uten Fabregas og Gallas. Denne kampen kommer til å bli liggende i mitt hodet lenge! Selvom jeg trekker frem enkeltspillere var dette en kollektiv seier, hver enkelt spiller sto frem!

 

OH TO BE A GOONEER

Link to comment
Share on other sites

håper erik soler, eller den tåpelige dvergen, som de fleste kjenner han som, så at dansken faktisk har noe i seg.

 

he he.. ja soler må nok bite i seg en del bentdner ord.. de har jeg veldig lyst og høre;)

 

gøyt og se på i dag rett og slett

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...