Jump to content

Arsenal v Porto, 09.03.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk første omgang, kampen burde egentlig vore avgjort allerede. Men forsetter vi sånn så må det blir kvartfinale i år også.

Diaby er en av mine nye favoritter, vinner både på bakken og luftrommet, nesten alltid spillbar, slår gode passninger og er målfarlig.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk første omgang, kampen burde egentlig vore avgjort allerede. Men forsetter vi sånn så må det blir kvartfinale i år også.

Diaby er en av mine nye favoritter, vinner både på bakken og luftrommet, nesten alltid spillbar, slår gode passninger og er målfarlig.

 

Diaby har alltid vært en av mine favoritter ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingen som klager over hvor elendig Bendtner er i dag, det var ikke akkurat sjokkerende ;)

 

Når det gjelder spillerne syntes jeg alle har hatt en veldig god kamp bortsett fra Campbell, men det skal sies at han har gjort flere veldig gode ting, men de enkle tingene har han gjort vanskelig i dag. Tror at Sol kommer ut etter pausen og gjør en kjempekamp de resterende 45.

 

Eneste jeg er litt redd for er at Nasri har pådratt seg en skade og må av, så han skjærte litt tenner på tampen av omgangen, og han haltet forholdsvis kraftig når han kom innpå banen igjen tidligere.

Link to comment
Share on other sites

God første omgang. Vi har skapt mye farlige sjanser og hadde et godt trykk fremover. Syns det har vært bra defensiv jobbing blandt flere også. Arshavin har tatt i et tak defensivt til tider, og Song har også vært veldig god defensivt.

 

Veldig godt at Bendtner får to scoringer, virker som han begynner å komme seg i god form nå. Hadde en god kamp sist, men manglet det avgjørende da. Det har han klart i dag ;)

 

Nasri imponerer igjen og det var egentlig som forventet. Hatt en veldig fin formkurve i det siste. Nå gjelder det å holde tempoet oppe i andre omgang og avgjøre dette. come on you Gunners! :)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 9 2010, 09:39 PM) 191260[/snapback]

 

 

Eneste jeg er litt redd for er at Nasri har pådratt seg en skade og må av, så han skjærte litt tenner på tampen av omgangen, og han haltet forholdsvis kraftig når han kom innpå banen igjen tidligere.

Er også skeptisk til om han bør/før spille mer. Trenger ikke skade på han nå. Men vi har ikke så mange som kan komme innpå på midten nå. Må bære Eboue visse til?

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 9 2010, 09:39 PM) 191260[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Eneste jeg er litt redd for er at Nasri har pådratt seg en skade og må av, så han skjærte litt tenner på tampen av omgangen, og han haltet forholdsvis kraftig når han kom innpå banen igjen tidligere.

 

Er også skeptisk til om han bør/før spille mer. Trenger ikke skade på han nå. Men vi har ikke så mange som kan komme innpå på midten nå. Må bære Eboue visse til?

 

Skulle Nasri gå ut vil jeg ha Eboue innpå, men da trekke Rosicky inn sentralt. Ellers håper jeg at Nasri får litt pleie i pausa og kommer ut i andre omgang god som gull ;)

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 9 2010, 09:39 PM) 191260[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Eneste jeg er litt redd for er at Nasri har pådratt seg en skade og må av, så han skjærte litt tenner på tampen av omgangen, og han haltet forholdsvis kraftig når han kom innpå banen igjen tidligere.

 

Er også skeptisk til om han bør/før spille mer. Trenger ikke skade på han nå. Men vi har ikke så mange som kan komme innpå på midten nå. Må bære Eboue visse til?

 

Kan vel flytte Rosicky ned på midten og inn med Eboue ?

Link to comment
Share on other sites

Bra omgang.

 

Campbell uroer meg til tider, Arsha har noen veldige feilpasninger, men gjør opp for dette med fantastisk forarbeid til målene. Bendtner scorer igjen. Nasri meget god, Diaby god, Almunia virker trygg, Song er god å ha. Dette ser bra ut!

Link to comment
Share on other sites

Skal begynne å telle Bendtners mål for Arsenal nå. Han står med 31 i karrieren så langt (pluss 11 for Danmark og 13 for Brum), 7 denne sesongen, 2 i kveld så langt. Vurderer også dansk landslagsdrakt med Bendtner bak (ikke pga i kveld). Synes kritikken han har fått tidligere er latterlig, og nå etter (minst) 5 mål på 5 kamper er han i full gang!

 

It's all going quiet over there...

 

COME ON ARSENAL! ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal begynne å telle Bendtners mål for Arsenal nå. Han står med 31 i karrieren så langt (pluss 11 for Danmark og 13 for Brum), 7 denne sesongen, 2 i kveld så langt. Vurderer også dansk landslagsdrakt med Bendtner bak (ikke pga i kveld). Synes kritikken han har fått tidligere er latterlig, og nå etter (minst) 5 mål på 5 kamper er han i full gang!

 

It's all going quiet over there...

 

COME ON ARSENAL! ;)

 

Har årets borte drakt med Bendtner bak ;)

Viss han holder seg skadefri, så ser dette bra ut for vår danske venn :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...