Jump to content

Chelsea v Arsenal, 07.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

hvordan fungerer MyP2P steam? fungerer det? hva må jeg laste ned ?

 

Det kommer ann på, personlig foretrekker jeg SopCast, Veetle eller TVU, men det er ikke alltid at disse sender kampen. SopCast er vel det sikreste valget, mtp. at det så og si alltid er "kanaler" som sender kampen der.

 

Selve linkene til å laste ned ligger på myp2p, så er bare å følge den sida :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 7 2010, 03:14 PM) 188074[/snapback]

Det kommer ann på, personlig foretrekker jeg SopCast, Veetle eller TVU, men det er ikke alltid at disse sender kampen. SopCast er vel det sikreste valget, mtp. at det så og si alltid er "kanaler" som sender kampen der.

 

Selve linkene til å laste ned ligger på myp2p, så er bare å følge den sida ;)

må jeg laste ned noe for og kunne benytte meg av det? :)

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke helt å se hvor målene våres skal komme fra idag. Stopperne, midtbanen eller fra de elendige spissene våres?

 

Her blir det nok tap, og vi er ute av gullkampen for i år. Tusen takk, Wenger for at du ikke handlet noe i januar-vinduet. Et jævelig klokt valg...

 

Håper så inderlig at Chelsea tar gullet foran Manu.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 7 2010, 03:14 PM) 188074[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det kommer ann på, personlig foretrekker jeg SopCast, Veetle eller TVU, men det er ikke alltid at disse sender kampen. SopCast er vel det sikreste valget, mtp. at det så og si alltid er "kanaler" som sender kampen der.

 

Selve linkene til å laste ned ligger på myp2p, så er bare å følge den sida B)

 

må jeg laste ned noe for og kunne benytte meg av det? :)

 

Som sagt ;)

 

De ligger her, og som sagt så er SopCast trolig den sikreste streamen siden det alltid er en stream som går igjennom SopCast, dog hvis Veetle er oppe så anbefaler jeg heller det siden bilde kvaliteten er utrolig bra der ;)

Link to comment
Share on other sites

I November 2008 vant dette laget 2-1 på Stamford Bridge:

Almunia; Sagna, Djourou, Gallas, Clichy; Denilson, Fabregas ©, Song, Nasri; Van Persie; Adebayor (Bendtner 83).

Kanskje ikke veldig ulikt laget vi stiller med i dag? Alle målscorerne er dog ute (Djourou, selvmål og van Persie 2).

Chelsea stiller vel neppe særlig svakere enn da:

Cech; Bosingwa, Ivanovic, Terry ©, A Cole; Mikel (Malouda 69); Kalou, Ballack, Lampard, Deco (Stoch 81); Anelka.

 

Må si det som bekymrer meg i forhold til denne kampen er: Hvem skal score for oss, og hvordan forhindre at Drogba scorer mot oss (igjen)? Men det er absolutt ikke umulig å komme herfra med 3 poeng igjen!

Link to comment
Share on other sites

Startoppstillinger:

 

Petr Cech

Branislav Ivanovic - John Terry - Ricardo Carvalho - Ashley Cole

Michael Ballack - Frank Lampard - John Obi Mikel - Florent Malouda

Didier Drogba - Nicolas Anelka

 

Samir Nasri - Andrey Arshavin - Theo Walcott

Abou Diaby - Alex Song - Cesc Fabregas

Gäel Clichy - Thomas Vermaelen - William Gallas - Bacary Sagna

Manuel Almunia

 

Meget overraksende start for Walcott. Fint med Diaby tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si jeg ble ekstremt letta over å se en startoppstilling uten Denilson

 

Tipper "stuntet" med Walcott mislykkes. Blir byttet ut med Bendtner tidlig i 2 omgang.

 

Men idag fikser Arsha og Cescy MINIMUM 1 poeng, believe u me! :)

 

Tror Walcott kommer til å slite mot Cole i dag ja, skulle egentlig gjerne sett han på venstre istedet!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...