Jump to content

Stoke City B, 24.01.10


Bergkamp88

Recommended Posts

Campbell har startet bra, ikke tapt seg! Traore viser igjen at han slår fantastiske innlegg, leit vi ikke har noen som utgjør noen trussel i lufta fremme idag..

 

Vi har Thomas der, men han har dessverre ikke vært tilstede når innleggene har kommet :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Vela har nå gjort en god jobb defensivt hvertfall, JET har vært fraværende desverre, tror det bor mye i den gutten, men da må han vise det når han får sjansen fra start som idag!

 

Det er debut kampen til JET. Kan nok være litt nerver som spiller inn så langt og vi har heller ikke fått skapt mye offensivt som lag så langt, så han forbedrer seg nok utover i kampen.

Link to comment
Share on other sites

I England MÅ man ha enten fart eller fysikk. Vela har dessverre ikke noen av de tingene. Kommer nok aldri til å bli noe

Når du er så bastant i en påstand så er det vel en fordel om du har fakta på plass. Vela er klubbens 3 raskeste spiller, kun bak Walcott og Traore. Disse to er jo ekstremt hurtige, så Vela er en rask spiller. Fysikken hans er forøvrig heller ikke så ille, alderen tatt i betraktning.

Link to comment
Share on other sites

Når du er så bastant i en påstand så er det vel en fordel om du har fakta på plass. Vela er klubbens 3 raskeste spiller, kun bak Walcott og Traore. Disse to er jo ekstremt hurtige, så Vela er en rask spiller. Fysikken hans er forøvrig heller ikke så ille, alderen tatt i betraktning.

 

Vela var faktisk raskere enn Traore. Personlig syntes jeg ikke at Vela virker i nærheten av å være like rask som Traore og Walcott, men man ser helt klart at han er rask.

Link to comment
Share on other sites

Når du er så bastant i en påstand så er det vel en fordel om du har fakta på plass. Vela er klubbens 3 raskeste spiller, kun bak Walcott og Traore. Disse to er jo ekstremt hurtige, så Vela er en rask spiller. Fysikken hans er forøvrig heller ikke så ille, alderen tatt i betraktning.

 

3. raskest på hva? melom 87 og 93 m? håper selvsagt at det potensialet som wenger ser, skal slå ut i full blomst. men jeg kan ikke si at jeg har blitt nevneværid imponert av vela den siste tiden. for å få etablert angrepsspill, tror jeg rosicky må inn.

Link to comment
Share on other sites

3. raskest på hva? melom 87 og 93 m? håper selvsagt at det potensialet som wenger ser, skal slå ut i full blomst. men jeg kan ikke si at jeg har blitt nevneværid imponert av vela den siste tiden. for å få etablert angrepsspill, tror jeg rosicky må inn.

 

40 meter.

Link to comment
Share on other sites

Når du er så bastant i en påstand så er det vel en fordel om du har fakta på plass. Vela er klubbens 3 raskeste spiller, kun bak Walcott og Traore. Disse to er jo ekstremt hurtige, så Vela er en rask spiller. Fysikken hans er forøvrig heller ikke så ille, alderen tatt i betraktning.

Fakta? Hmm, ja hva er fakta. Statistikk fortalte at Denilson var PLs beste spiller i fjor. Jeg fokuserer heller på produktet spilleren viser. Se på Aaron Lennon - han er rask MED BALL!!! Det er det som har noe å si, hvis ikke kan man jo like greit bare skrive kontrakt med spintere fra friidrett...

 

Jeg vil så gjerne at Vela skal utfordre og passere en motspiller, men MED BALL ser han treg ut!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor man skal klage så mye på Vela og Walcott. Man ser tydelig på dem begge at de mangler matchtrening. Når de spiller en kamp nå og en kamp da, så kan man ikke forvente at de briljerer i hver eneste duell og spiller fantastisk. De trenger flere kamper og muligheter jevnlig skal de klare å komme seg opp på sitt beste nivå.

Link to comment
Share on other sites

Fakta? Hmm, ja hva er fakta. Statistikk fortalte at Denilson var PLs beste spiller i fjor. Jeg fokuserer heller på produktet spilleren viser. Se på Aaron Lennon - han er rask MED BALL!!! Det er det som har noe å si, hvis ikke kan man jo like greit bare skrive kontrakt med spintere fra friidrett...

 

Jeg vil så gjerne at Vela skal utfordre og passere en motspiller, men MED BALL ser han treg ut!

At Denilson statistisk var PL's beste spiller ifjor går jo helt ann på hvilke kriterier man vekter. En 40 meter er jo ett reelt tall på en spillers hurtighet, så sammenligningen holder ikke mål.

 

Hurtighet med ball er dog en helt annen sak.

 

Forresten er jeg dritt lei lange kast. Dette er fotball!!!

Link to comment
Share on other sites

At Denilson statistisk var PL's beste spiller ifjor går jo helt ann på hvilke kriterier man vekter. En 40 meter er jo ett reelt tall på en spillers hurtighet, så sammenligningen holder ikke mål.

 

Hurtighet med ball er dog en helt annen sak.

 

Forresten er jeg dritt lei lange kast. Dette er fotball!!!

 

Er helt enig. Hater virkelig Stoke mtp. at det eneste de har er et innkast som tar 1 minutt å "lade" opp. Skulle vært lagt til minst 5 minutter bare pga. disse innkastene til Stoke hittil!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...