Jump to content

Stoke City B, 24.01.10


Bergkamp88

Recommended Posts

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror fabianski er svaret. Han trenger bare å få spille uke ut og uke inn, og jeg erhellig overbevist om at det skjer, men sikkert ikke før sesongstart neste år desverre.

 

BE

 

 

Neida BE, jeg ønsket ikke at Fabianski skulle spille dårlig. Jeg ønsker heller ikke at det hele er for at du skal ha feil.

 

Det jeg ønsker er at Arsenal skal få en stabil førstekeeper. Jeg tror ikke Fabianski er svaret - jeg tror svaret er på utlån til Brentford. Der har ud en keeper som spiller uke ut og uke inn. Hvis han i neste omgang går på utlån til en PL klubb, da har vi en fantastisk keeper om ikke alt for lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Neida BE, jeg ønsket ikke at Fabianski skulle spille dårlig. Jeg ønsker heller ikke at det hele er for at du skal ha feil.

 

Det jeg ønsker er at Arsenal skal få en stabil førstekeeper. Jeg tror ikke Fabianski er svaret - jeg tror svaret er på utlån til Brentford. Der har ud en keeper som spiller uke ut og uke inn. Hvis han i neste omgang går på utlån til en PL klubb, da har vi en fantastisk keeper om ikke alt for lang tid.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Er tydeligvis ikke bare du om tror det, har selv sagt at Szczesny er en fantastisk god keeper, og trolig den beste keeperen vi har i stallen. Dog tror jeg i motsetning til deg at Fabianski kan bli en langt langt bedre keeper enn hva han og Almunia viser for tiden, hvis han bare får tillit.

 

Mannone signerte forøvrig kontrakt i går også, så mest sannsynlig vil disse 3 være keeperne vi har i forholdsvis lang tid. Håper at Almunia blir solgt i sommer, og at enten en av disse 3 får sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...