Jump to content

Arsenal May Make Shock Bid for £14m Bellamy


pacman

Recommended Posts

synes dette hadde hvert helt konge, bellamy er en terrier uten like som vil vinne, kunne spilt midtspiss menst RVP er vekke og på kanten når han kom tilbake..

 

har hvert blant de allerbeste spillerne i pl denne sesongen.

 

http://www.caughtoffside.com/2009/12/30/ar...or-14m-bellamy/

 

Wenger har bekreftet at han IKKE vil gå for Bellamy. Arsenal.com

 

Selv liker jeg ikke klubbhor*r så godt

Link to comment
Share on other sites

Wenger har bekreftet at han IKKE vil gå for Bellamy. Arsenal.com

 

Selv liker jeg ikke klubbhor*r så godt

Aldri noe å utsette på innsatsen og ferdighetene til Bellamy. Men han er jo istand til å skape en krangel i en tom garderobe. Og trur ikke det er det vi trenger, vi har jo allerede Galls til å ta seg av det.

Link to comment
Share on other sites

Aldri noe å utsette på innsatsen og ferdighetene til Bellamy. Men han er jo istand til å skape en krangel i en tom garderobe. Og trur ikke det er det vi trenger, vi har jo allerede Galls til å ta seg av det.

Å sammenligne Gallas med Bellamy er rett og slett jævlig dårlig gjort ovenfor Gallas. Gallas er ikke noe problembarn, kun en med et konkurranseinstinkt som grenser til det absurde.

Bellamy er rett og slett en ufyslig kar som ikke fortjener å ha på seg Arsenaldrakt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Å sammenligne Gallas med Bellamy er rett og slett jævlig dårlig gjort ovenfor Gallas. Gallas er ikke noe problembarn, kun en med et konkurranseinstinkt som grenser til det absurde.

Bellamy er rett og slett en ufyslig kar som ikke fortjener å ha på seg Arsenaldrakt.

 

BE

 

Kunne ikke sagt det bedre selv Ben Elfen, helt 100 prosent enig i hva du sier her.

Link to comment
Share on other sites

For å fremstille forskjellen på Gallas og Bellamy: Da Gallas tapte to poeng og benet til Eduardo i en kamp, sparket han i drikkeflasker og var vrang på banen, da Bellamy tapte i karaoke prøvde han å knuse kneet til Riise med golfkølle. Med andre ord så er Gallas ekstremt engasjert og Bellamy er det vi kaller det i indre østfold, klin spenna gæren!

Link to comment
Share on other sites

For å fremstille forskjellen på Gallas og Bellamy: Da Gallas tapte to poeng og benet til Eduardo i en kamp, sparket han i drikkeflasker og var vrang på banen, da Bellamy tapte i karaoke prøvde han å knuse kneet til Riise med golfkølle. Med andre ord så er Gallas ekstremt engasjert og Bellamy er det vi kaller det i indre østfold, klin spenna gæren!

 

og en sånn kunne vi trengt :P

 

og slå rise med golfkølle er full kredd i min bok

Link to comment
Share on other sites

god nok for/til hva?

 

mange som er gode nok, men mange av de ønsker jeg ikke å se i arsenal...

Bare svarte på Hermes' innlegg om at Bellamy ikke er god nok, noe jeg synes er helt feil. Selv mener jeg Bellamy ikke står tilbake for verken Eduardo, Vela eller Bendtner for øyeblikket. Hadde sagt ja takk til dette, så har vi dekning for RvP ut sesongen ihvertfall.

 

Dessuten trenger vi noen som er "røff" i spillestilen blant alle pusekattene våres.

Link to comment
Share on other sites

Bare svarte på Hermes' innlegg om at Bellamy ikke er god nok, noe jeg synes er helt feil. Selv mener jeg Bellamy ikke står tilbake for verken Eduardo, Vela eller Bendtner for øyeblikket. Hadde sagt ja takk til dette, så har vi dekning for RvP ut sesongen ihvertfall.

 

Dessuten trenger vi noen som er "røff" i spillestilen blant alle pusekattene våres.

 

joda, du har rett i det, men jeg har mange forran bellamy på min ønskeliste, og det tror jeg de aller fleste arsenalsupportere har.

Link to comment
Share on other sites

Har alltid hatt litt sansen for denne Bellamy. Her har vi en spiller som er god og som alltid gir jernet. Når det er sagt, så må det nevnes at gutten lager for mye støy. Ellers begynner gutten å dra på årene.

 

Ser heller at Wenger henter inn en spiss som kan få en lang fremtid i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Spilleren Bellamy har vært i verdensklasse denne sesongen, og han er en spillertype vi trenger. Men jeg er sikker på at Wenger legger mye i personligheten når han vurderer spillere, og Craig Bellamy er ikke kjent for å være et englebarn. Mannen er jo fylt 30 år, og det er dermed ikke mye vi kan gjøre med hans aktiviteter utenom banen.

 

Men om han er god nok? Javisst!

Link to comment
Share on other sites

Spilleren Bellamy har vært i verdensklasse denne sesongen, og han er en spillertype vi trenger. Men jeg er sikker på at Wenger legger mye i personligheten når han vurderer spillere, og Craig Bellamy er ikke kjent for å være et englebarn. Mannen er jo fylt 30 år, og det er dermed ikke mye vi kan gjøre med hans aktiviteter utenom banen.

 

Men om han er god nok? Javisst!

 

Ja han er god nok og Wenger ville ikke ha problemer med å temme han.

 

Om han er den rette er ikke godt å si.

Men jeg tror han ville kunne være det vi trenger de neste fire og en halv måneder. Han gir alt og har noe vinnerinstinktaktig over seg. Så jeg ville ikke være negativ, snarere optimistisk avventende.

Link to comment
Share on other sites

Dette komme neppe til å skje, og takk gud for det.

Bellamy har vært en bråkebøtte både på og utenfor banen, selv om han denne sesongen har vært positiv både på oppførsel og prestasjoner. Klarer han dette en hel sesong?

 

Jobber bra, men har ikke noe andre kvaliteter enn det vi allerede har på samme posisjon. Bellamy måtte ha spilt på kanten i 4-3-3 systemet, og der har vi bl.a Nasri, Walcott, Eduardo, Arshavin, Rosicky, og Vela fra før som alternativer. Kjappe spillere, tekniske, og offensivt preget i spillestilen.

Vi har Bendtner i bakhånd, og det er den eneste spillere som utspiller seg fra de andre med sin fysikk/hodestyrke i laget.

 

Bellamy skal ha honnør for hva han har prestert sålangt denne sesongen, men for Arsenal vil ikke han gi oss noen flere strenger å spille på.

Han blir en av flere med samme spillerkvaliteter, så det blir litt smør på flesk ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette komme neppe til å skje, og takk gud for det.

Bellamy har vært en bråkebøtte både på og utenfor banen, selv om han denne sesongen har vært positiv både på oppførsel og prestasjoner. Klarer han dette en hel sesong?

 

Jobber bra, men har ikke noe andre kvaliteter enn det vi allerede har på samme posisjon. Bellamy måtte ha spilt på kanten i 4-3-3 systemet, og der har vi bl.a Nasri, Walcott, Eduardo, Arshavin, Rosicky, og Vela fra før som alternativer. Kjappe spillere, tekniske, og offensivt preget i spillestilen.

Vi har Bendtner i bakhånd, og det er den eneste spillere som utspiller seg fra de andre med sin fysikk/hodestyrke i laget.

 

Bellamy skal ha honnør for hva han har prestert sålangt denne sesongen, men for Arsenal vil ikke han gi oss noen flere strenger å spille på.

Han blir en av flere med samme spillerkvaliteter, så det blir litt smør på flesk :P

 

Jeg er like lite lysten som deg til å få denne mannen til klubben vår, men det er ikke riktig at han ikke har andre kvaliteter enn de vi allerede har i troppen. Den eneste av våre kantspillere som har noen av de samme kvalitetene som Bellamy er Arshavin. Begge kan være noen skikkelige terriere. Arshavin har et mye større finterepertoar enn Bellamy, men han er også mye mer "på og av" spiller. Ingen andre av våre kantspillere har evnen til å gå rett fram samme hva de støter på holdningen og virker totalt uredde for å skade seg selv i farten. Walcott har litt av den samme egenskapen til å ville gå rett fram, men mangler totalt alt som heter tøffhet for å si det pent.

 

Vi kunne så absolutt trenge en slik spilletype, men mannen Bellamy ønsker jeg meg alledeles ikke. Jeg får avslutte med at jeg tror dette ryktet er tatt helt ut av løse luften.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er like lite lysten som deg til å få denne mannen til klubben vår, men det er ikke riktig at han ikke har andre kvaliteter enn de vi allerede har i troppen. Den eneste av våre kantspillere som har noen av de samme kvalitetene som Bellamy er Arshavin. Begge kan være noen skikkelige terriere. Arshavin har et mye større finterepertoar enn Bellamy, men han er også mye mer "på og av" spiller. Ingen andre av våre kantspillere har evnen til å gå rett fram samme hva de støter på holdningen og virker totalt uredde for å skade seg selv i farten. Walcott har litt av den samme egenskapen til å ville gå rett fram, men mangler totalt alt som heter tøffhet for å si det pent.

 

Vi kunne så absolutt trenge en slik spilletype, men mannen Bellamy ønsker jeg meg alledeles ikke. Jeg får avslutte med at jeg tror dette ryktet er tatt helt ut av løse luften.

 

Walcott har disse kvalitetene, det eneste som mangler er at han kan få spille over tid uten å få nye skader. Da vil han få selvtillit og erfaring, og antakelig øke nivået sitt på et høyere plan både på det arbeidsmessige på banen (valg av løp fremover og bakover), tekniske valg, og avsluttningsvalg.

 

Det jeg mente med Bellamy og våre, var at de er i samme bås når det gjelder mangel på fysikk og hodestyrke, og at de har mye av de samme kvalitetene. Vi vil ikke få flere strenger å spille på, bare fordi Bellamy er flinkere til å sette fart rett frem i forhold til bl.a Vela/Rosicky som liker å skape noe med ballen selv.

 

Bellamy er absolutt en god spiller med det å gå på løp, men dette tror jeg vi har flere spillere som kan takle om de får holde seg skadefrie og jobbe seg inn med taktiske valg iløpet av en kamp.

Walcott er en meget spennende spiller slik jeg ser det, og jeg håper virkelig gutten snart kan slippe å være så uheldig med skader. Har et enormt potensiale som rettvendt spiller, og det kommer til å blomstre om han kan få noen mnd med fast spill og trening.

 

Angående Arshavin, så tror jeg at alle disse omrokkeringene i laget vi har pga skader, hemmer han til å finne spillet sitt i formasjonen kamp etter kamp. Det er heller ikke alltid lett å gå inn i sesong nummer 2, etter så store prestasjoner i sitt første halvår i klubben.

Synes likevel at Arshavin har spilt bra denne sesongen, og jobbet ganske bra i mange kamper. Kan virke til tider noe uengasjert, men dette er vel bare slik han er.

Med Arshavin på banen, så binder han opp flere motstandere rundt seg og skaper rom for andre. Dette er også en viktig faktor på den gode sesongen våres sålangt.

 

Jeg mener at Arshavin passer best på kanten i 4-3-3, og drømmer fortsatt om at Walcott hadde fått sjansen (i Persie sitt fravær) som sentral med Nasri/Rosicky på den andre siden.

Vi vil ikke få noe mer hodestyrke/fysikk, men gud å spennende det hadde vært med en spiller som Theo jagende rettvendt i løp, og som skaper sjanser/rom for Arshavin som kommer på løp 2.

 

Tilbake til Bellamy:

Vi er nok begge enige om at dette ryktet ikke har så mye hold i seg :P

Link to comment
Share on other sites

Så kan vi kjøpe Robbie Savage, Gary Neville, Lee Bowyer og Patrice Evra også...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIII takk.

Som sagt tidligere tror jeg Wenger ser LITT på hva slags personlighet man har å gjøre med, ikke bare hvilke fotballkvaliteter spilleren har...

Hear, hear! Kunne ikke vært mer enig. Ingen lag er tjent med å ha Bellamy i laget når han er i dårlig humør. Det er en grunn til at han har blitt den klubbnomaden han er. Ingen er tjent med han på sikt fordi han er på grensen til å være en psykopat i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...