Jump to content

Portsmouth B, 30.12.09


ted_uh

Recommended Posts

BE:

Jeg gir vel ikke direkte skryt til Almunia, men påpeker heller at han var tilbake til gamle synder etter et par gode kamper ;)

Ellers så syns jeg kommunikasjonen virker noe bedre tiltross for at det stadig oppstår episoder. Mot P syns jeg vi hørte ham rope og kommandere forsvaret noe jeg tidligere har savnet.

 

Forøvrig glad dere klarte å løse misforståelsen rundt kjøp og salg av Chelsea-effekter :P

I en kamp med to-tre misforståelser så klarer vi (les: RP7) å fremheve at vi har hørt ham rope. Det forteller meg veldig mye om hvor små forventninger man har til kjegla.

 

Larsenal76: Du har en meget kort lunte. beklager at jeg trodde du hadde solgt chslesea effekter. Jeg har søkt opp og det er Legend14 som står for den bragden. Uansett var det bare ett forsøk på å ønske deg lykke til i 2010 på en litt morsom måte.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

I en kamp med to-tre misforståelser så klarer vi (les: RP7) å fremheve at vi har hørt ham rope. Det forteller meg veldig mye om hvor små forventninger man har til kjegla.

 

Larsenal76: Du har en meget kort lunte. beklager at jeg trodde du hadde solgt chslesea effekter. Jeg har søkt opp og det er Legend14 som står for den bragden. Uansett var det bare ett forsøk på å ønske deg lykke til i 2010 på en litt morsom måte.

 

noen selger det, mens andre brenner det :P

Link to comment
Share on other sites

I en kamp med to-tre misforståelser så klarer vi (les: RP7) å fremheve at vi har hørt ham rope. Det forteller meg veldig mye om hvor små forventninger man har til kjegla.

 

Du har vel dessverre rett i det.. Forventningene er ikke de største, og i nøden spiser fanden fluer :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...