Jump to content

Liverpool B, 13.12.09


ted_uh

Recommended Posts

Det er det veste seg ser. Traore mister ballen med deres 16 meter, og blir han bare stående der med mer eller mindre hoftefeste!!! Ute å jobbe tilbaken. Nå blir han byttet ut, kanskje lika grett. Men er ikke trygg på Silvestre heller, men han tørr vertfall å heade.

 

Virker som om han strakk noe på det løpet der, han klarte ikke å jogge tilbake til posisjonen sin senere engang :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2009, 06:48 PM) 182864[/snapback]

Virker som om han strakk noe på det løpet der, han klarte ikke å jogge tilbake til posisjonen sin senere engang :)

Ja såg det nå. Isåfall må han ha meg unskyld. 4 min tilleg her. Dette må ikke rote til på overtid, trenger disse 3 poenga for å knappe ned på forspranget til dem på topp.

Link to comment
Share on other sites

For en forandring i forhold til 1 omgang. Etter hvert som kampen gikk er det faktisk ikke ufortjent med 3 poeng.

Dette var stort. Arshavin viser hvilken klassespiller han er.

Basert på arbeidsinnsatsen hans i 2 og målet blir han min mom.

Link to comment
Share on other sites

Utrulig deilig siger, vi har tradisjonelt slitt mot Liverpool ikkje minst pga nokre fæle dommeravgjersler, men i dag hadde nok vi ihvertfall ein dommeravgjørsel som falt i vår margin.

Men vi ser kor svakhetane i laget er og forhåpentlegvis blir det forsterkning i fleire ledd i januar! :)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk med 3 poeng. Liten oppsumering av spillerne.

 

Almunia: Nære ved at han kostet oss poeng idag også. Holder ikke mål!

 

Veldig bra kamp av Sagna, Gallas og Vermalen. Traore sleit tidvis enormt i første, og det viser at han er en reserve spiller. God fart da, det skal han ha.

 

På midten synest eg vi hadde vår beste spiller idag, Denilson! Trygg i passningene og vant mange baller, hadde ikke trudd han var så god! Fabregas viste i 2.omgang at han er bedre enn Gerrard, og det sier litt.

 

Arshavin på topp: Vert hver penny! Kyss meg mellom skinkene så kjapp han er til å komme til avsluttninger, nydelig spiller!

Link to comment
Share on other sites

Åhhh, det var sykt deilig å vinne denne kampen!! Nå er det bare å fokusere på de neste kampene!

Denilson var god i dag! Eneste spilleren jeg ikke har troa på lenger er dessverre Walcott.

Jeg er enig med deg, det virker som om alt han har er fart... ingen god fotballforståelse..

Jeg var en av de som virkelig hadde trua på at walcott skulle bli en av verdens beste spillere, men det var for 3 år siden, det går jo ikke så bra i utviklingen...

 

Ellers spiller vi en veldig dårlig 1 omgang, nervøse, feilpasninger og dårlig kommunikasjon..

2 omgangen så starter vi med 1 mål(Heldig) og eier resten av omgangen..

Ingenting å si på Arshavin, han ser lat ut, men når han først får ballen i beina så smeller det, og 90% av skuddene går på mål!

 

Vermaelen er en klassespiller, fortjener Man if the match flaska i dag!

 

Gleder oss til Onsdagen! We love you Arsenal, WE DO!!

Link to comment
Share on other sites

Burnley på onsdag skal også bli spenende. Håper nå inderlig at Arshavin ikke har dratt på seg en skade nå, for alternativene er ikke gode.

 

Ellers i dag så er jeg utrolig skuffet over Nasri, Walcott og til tider Denilson. Med med en hardt jobbete arsenal lag i andre samt et tamt Liverpool lag så går vi seirende ut av det. I andre omgang fikk vi se et mye mer hardtarbeidende arsenal lag, hvor Song, Vermaelen og co imponerer.

 

Når det gjelder Almunia, så bør nok Wenger gjøre en forandring nå desverre. Er litt urolig til tanken med Fabianski i mål men nå har Almunia gjort for mange tabber til å få lov til å fortsette. Mannone fikk sjansen og nå bør Fabianski få sjansen også.

 

Kommende onsdag håper jeg at Ramsey kan få sjansen sammen med Fabregas og Song på midtbanen og at vi ikke mister flere spisser!

 

Ha en utrolig flott helg folkens, og hold på trua at vi kan levere en god sesong selv om ligagull er lite sannsynelig.

Link to comment
Share on other sites

Utrulig deilig siger, vi har tradisjonelt slitt mot Liverpool ikkje minst pga nokre fæle dommeravgjersler, men i dag hadde nok vi ihvertfall ein dommeravgjørsel som falt i vår margin.

 

Nå har jeg sett situasjonen i slow motion, og i forkant er det en relativt klar offside på Torres. Rett skal være rett ;)

 

Utrolig deilig med seier, jeg forstår ikke hvordan vi fikk det til! Kan vi takke Rafas og Glen Johnsons udugelighet? Det tror jeg! At Liverpool lot oss ta over spillet i begynnelsen av andre omgang, må være tidenes dummeste taktiske manøver. Uansett, jeg takker og bukker!

 

Pluss i margen til Gallas og Traore. Så må man vel nesten skryte av Arsjavin for det fantastiske målet, men det var virkelig det eneste positive han bidro med i dag også! Dette var tre poeng som smakte!

Link to comment
Share on other sites

Det beste med vår kamp idag er at vi klarte å vinne på en kynisk måte. I andre omgangen tillot vi Liverpool ingenting, og nølte ikke med å slå "støttepasninger" til Almunia. Hver gang Liverpool prøvde å sette fart, klarte vi å roe det ned og spille sikkert og trygt. Håper det er noe vi har lært en gang for alle nå.

 

Alt i alt meget fornøyd med PL-helgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke kritikken mot Nasri. Hele laget var dårlig i første omgang, men Nasri spilte en god andreomgang. For meg er Sagna og Vermaelen utrolig gode og kanskje banens beste. Jeg elsker den spiriten laget viser etter hvilen, Fabregas går frem som en ekte kaptein og alle går 110% inn i duellene. Fantastisk sliteseier!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...