Jump to content

Liverpool B, 13.12.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Står du er rutinert spiller, men kan ikke huske deg herfra forumet

 

Da det ble opprettet betaling på forumet i 2005 så måtte jeg melde meg inn igjen. Har vel vært medlem her siden 2003 tror jeg. Ellers er jeg en gammel arsenal fan som liker lange turer langs stranden, rolig kveld forran peisen og seiersbrøl fra arsenal fansen.

Link to comment
Share on other sites

Da det ble opprettet betaling på forumet i 2005 så måtte jeg melde meg inn igjen. Har vel vært medlem her siden 2004 tror jeg. Ellers er jeg en gammel arsenal fan som liker lange turer langs stranden, rolig kveld forran peisen og seiersbrøl fra arsenal fansen.

Hehe.. Kjekt å bli kjent med deg.

Synd at Mascherano ble byttet ut, han var på vei til å bli utvist nå. Nå kommer Diaby innpå, skal bli bra med litt mer muskler. Får bare håpe han putter rett vei i denne toppkampen.

Link to comment
Share on other sites

Helt sprøtt og se hvor snill dommeren er med oss i dag. Har Usmanov vært på fære kanskje?!

 

 

Høhø :)

 

Det er vel bare du som er vant til at alle blåser i mot oss som regel

 

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 13 2009, 06:30 PM) 182857[/snapback]

Rett før han ble byttet ut nå lurte jeg på hvor han har vært, har ikke akkurst sett noe særlig til han siden 1-1 målet hvor han stod inne i boksen! :)

 

 

Walcott har vært helt grusom i alle kamper han har spilt i år, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Hjerte mellom ørene hver gang Almunia kommer ut i feltet. Sliter med å ta og holde på ballen igjen nå. Liker ikke utviklinga. Trur ikke vi har flere reserver som kan komme inn ro dette i land heller :) Og Traore sliter sikkelig på vingen der!

Link to comment
Share on other sites

Det er det veste seg ser. Traore mister ballen med deres 16 meter, og blir han bare stående der med mer eller mindre hoftefeste!!! Ute å jobbe tilbaken. Nå blir han byttet ut, kanskje lika grett. Men er ikke trygg på Silvestre heller, men han tørr vertfall å heade.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...