Jump to content

Liverpool B, 13.12.09


ted_uh

Recommended Posts

Det er offside. Hvis en medspillerspiller står bak keeperen så regnes han ikke som en "i offsidefellen", og siden Lucas da er så nærme ballen og forstyrrer Gallas, så er det offside.

 

Det er også offside på Lucas når frisparket blir slått, han fortyrrer helt klart Almunia i den situasjonen. Dvs det var offside i to situasjoner ved målet. Ikke noe stort keeperspill heller, kjøp ny keeper snart, Wenger!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Vi får nok en gang bevis på at vi sliter med lag som har et snev av fysisk tilnærming til spillet. Jeg fatter ikke at Wenger orker å sende ut et så puslete mannskap og aldri få inn muskler i laget. Hele laget har underprestert i første omgang. Spesielt Song har vært slurvete i dag.

Link to comment
Share on other sites

Nok en kamp, nok en gang ser vi at det er gutter mot menn. Når tempoet blir så høyt at teknikken ikke holder helt mål, ender nesten alle baller opp som 50/50-baller, og de taper vi absolutt alle av. Føler ikke vi har noe på benken som kan rette opp i dette heller, så jeg klarer ikke helt å se hvordan vi skal snu dette...

 

For øvrig synes jeg Traore har sett langt bedre ut enn i de foregående kampene.

Link to comment
Share on other sites

De som støtter Almunia, hvis det er noen igjen her inne, har et forklaringsproblem etter denne 1.omgangen.

Almunia er helt elendig!

 

Jeg er ikke noe Almuniafan, men han gjør 1 feil. Hva med de i angrepet som bare gjør feil i en hel omgang? Hvis de hadde gjort jobben, så hadde ikke almunia hatt så mye og gjøre og dermed bli presset til å gjøre feil før eller senere.

 

I hele omgangen kommer Sagna og slår innlegg mot en ensom, ikke akkurat dritgod hodespiller i Arshavin. Hva faen er vitsen med det?

Link to comment
Share on other sites

Vi får nok en gang bevis på at vi sliter med lag som har et snev av fysisk tilnærming til spillet. Jeg fatter ikke at Wenger orker å sende ut et så puslete mannskap og aldri få inn muskler i laget. Hele laget har underprestert i første omgang. Spesielt Song har vært slurvete i dag.

Da må vi kjøpe muskler i januar. For vi har faktisk ingen sterke spillere tilgjengelig nå. Eboue er vel skadet, Diaby kanskje, men ellers null muskler i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Vi sliter stort med å holde ballen i laget. Når vi angrepet ender vi med å legge inn til stillestående Arshavin og Fabregas i midten som kanskje vil vinne en av 100 dueller. Det lukter ikke mål av Arsenal i dag desverre, det har vi egentlig ikke gjort siden van Persie har blitt skadet. Samspillet og løpene er ikke det samme, og det blir mye forutsigbart. Vår eneste mulighet til å score på mål i dag er nok dødballer og raske kontringer. I det etablerte spillet svikter et meste i dag. Det er langt ifra umulig å vinne denne kampen, men da må laget endelig begynne å spille igjen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke noe Almuniafan, men han gjør 1 feil. Hva med de i angrepet som bare gjør feil i en hel omgang? Hvis de hadde gjort jobben, så hadde ikke almunia hatt så mye og gjøre og dermed bli presset til å gjøre feil før eller senere.

 

I hele omgangen kommer Sagna og slår innlegg mot en ensom, ikke akkurat dritgod hodespiller i Arshavin. Hva faen er vitsen med det?

Joda, men det du sier om 1 feil er jo latterlig. Hadde det vært i bare denne kampen, ok, men i hver eneste kamp gjør han feil! Mot Stoke gjorde han tre store feil, som burde kostet han dyrt, hadde det ikke vært for at dommeren ga han en håndsrekning.

 

Tap i 1/3 av kampene er langt fra tilfredsstillende!

Link to comment
Share on other sites

Da må vi kjøpe muskler i januar. For vi har faktisk ingen sterke spillere tilgjengelig nå. Eboue er vel skadet, Diaby kanskje, men ellers null muskler i Arsenal!

Ja det sier vel sitt når en liten kar som Eboue blir nevnt av sterke spillere... Har faktisk ikke noen som helst tro på at Wenger henter muskler i januar.

Link to comment
Share on other sites

Joda, men det du sier om 1 feil er jo latterlig. Hadde det vært i bare denne kampen, ok, men i hver eneste kamp gjør han feil! Mot Stoke gjorde han tre store feil, som burde kostet han dyrt, hadde det ikke vært for at dommeren ga han en håndsrekning.

 

Tap i 1/3 av kampene er langt fra tilfredsstillende!

 

Skal ikke protestere på at det var en helt latterlig feil, men han er blitt bombadert i hele omgangen, og det er takket være utespillerne. Før eller senere kommer en keepertabbe når han blir testet om og om igjen.

Link to comment
Share on other sites

Det ER så fantastisk synd at vi har Almunia i mål !!! Merker det brenner inni meg når han viser NULL tegn på

skuffelse, han bare jogger tilbake til ballen. Det er vell kanskje derfor tabbene skjer gang etter gang etter gang, han oppfatter ikke at han driter seg ut HELE tida.

 

Dette kan du bare ikke overse mer Wenger...........................................

 

 

Og støtter meg veldig til de som etterlyser mer muskler. Lille Mascherano regelrett banker Denilson og Fabregas i hver eneste hodeduell. Ikke at det er noe nytt at Denilson blir banket i hver eneste duell. Hode/kropp, u name it...

 

Dette er labert.

Link to comment
Share on other sites

Putter vi innpå Diaby for Denilson og får litt ekstra kraft på midtbanen har jeg tro på et tidlig mål etter rundt 60. minutter. Da er det plutselig kamp.

 

Skulle vi tape denne kampen så er det nok et bevis på at vi er for puslete. Det må inn mer power i sommer. Enten så må vi finne tilbake til det flotte hurtige spillet, eller så må vi gjøre som de andre og finne en balanse mellom kraft og teknikk.

 

Det er ikke over, men det ser jævlig mørkt ut.

Link to comment
Share on other sites

@Ravenghost

De som støtter Almunia, hvis det er noen igjen her inne, har et forklaringsproblem etter denne 1.omgangen.

Almunia er helt elendig!

 

 

Tror ikke det er så mange som støtter Almunia, det har vel heller gått på det med hetsing og det faktum at vi ikke får gjort så mye med det desverre. Jeg som så mange skulle ønske vi kunne erstatte Almunia med et nytt kjøp. Men Almunia er ikke den eneste vi burde erstatte spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...